AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Hadde vært greit å høre hva andre synes om navnet Olivia? Hvorfor liker/liker du ikke navnet?
Gjest Fikira Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Jeg ser for meg Skippern og Brutus =D
barnehagetanten Skrevet 5. februar 2011 #4 Skrevet 5. februar 2011 En venninnes datter heter det, tenkte først på Skippern og Brutus jeg også; men nå synes jeg det er nydelig.
bambyb82 Skrevet 5. februar 2011 #5 Skrevet 5. februar 2011 Äkkurat nå havnet dette navnet på min liste og Topp navn
Hedda-78 Skrevet 5. februar 2011 #7 Skrevet 5. februar 2011 Jeg tenker på den lille grisen på Barne-TV... Men synes navnet er fint!
Havtorn Skrevet 5. februar 2011 #8 Skrevet 5. februar 2011 Haha, tenkte også på Skippern! Men det er et veldig pent navn, veldig glad i jentenavn som ender med a generelt.
One Skrevet 5. februar 2011 #13 Skrevet 5. februar 2011 Jeg liker det fordi det ligner på Oliver, et av de fineste navnene jeg vet
Vulpes Skrevet 5. februar 2011 #14 Skrevet 5. februar 2011 Jeg synes det klinger veldig fint. Forbinder det ikke med noe.
Gjest imli Skrevet 5. februar 2011 #15 Skrevet 5. februar 2011 Eg må kome med ein motvekt til dei andre svara, dessverre, eg tykkjer det er heilt forferdeleg. Minnar meg om dama til Skipper'n og oliven/olivenolje... Lite pent namn.
SummerJoy Skrevet 5. februar 2011 #16 Skrevet 5. februar 2011 Ser for meg hun lange tynne dama i Skippern Men absolutt et fint navn
Kirby Skrevet 5. februar 2011 #17 Skrevet 5. februar 2011 Syns det er kjempefint, men mistenker at det er på vei opp navnetoppen... 1
Vulpes Skrevet 5. februar 2011 #19 Skrevet 5. februar 2011 Syns det er kjempefint, men mistenker at det er på vei opp navnetoppen... Navnet er blitt mye mer populært i det siste ja, i følge Statistisk Sentralbyrå: http://www.ssb.no/emner/00/navn/piker/olivia.gif
Nemii Skrevet 5. februar 2011 #20 Skrevet 5. februar 2011 Niesa mi heter Olivia og jeg tenkte også på dama til Skipper'n første gangen jeg hørte det:-) De fleste mennene i familien tenkte på Olivia Newton John:-) Jeg synes fortsatt det er et tungt navn.... jeg ville aldri ha kalt min datter Olivia, men det gror på meg hver dag. Min sønn har også et navn som for mange er veldig uvanlig, men jeg tror nok det blir litt sånn når man kommer fra forskjellige deler av landet, forskjellige familer etc... Min erfaring er at noen navn må barna gro inn i og andre navn faller naturlig. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå