Gå til innhold

Oppgitt over venninde...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bare blåse ut litt damp her.

Jeg og en venninde hadde planer om å dra ut i dag rundt 11-12 for å gå på en messe sammen. Jeg skulle på bytur med kolegaene mine i går og kunne ikke kjøre bilen hjem, vi hadde derfor planlagt å ta bussen slik at jeg kunne hente bilen og kjøre hjem. (Jeg inviterte henne forresten med på byen men hun ville sa nei.)

Så i dag vokner jeg og føler meg helt umenskelig, drar meg inn i dusjen og gir meg ikke før jeg er klar til en ny dag. Ringer til venninda og får ingen svar, ringer igjen og igjen, null kontakt. Flere timer etter at vi skulle ha dratt gir jeg opp og begynner å rydde mens jeg venter på at hun skal kontakte meg.

Når hele messen er over for dagen logger jeg meg inn på dataen og hva ser jeg på facebook? Mens vi skulle vært i byen og opplevd messen og hentet bilen min slik vi avtalte har hun sittet på facebook og sendt meg CafeWorld forespørsler! :kjempesinna:

Hvordan kan hun være så fjern?! Jeg må dra ned til byen nå uansett for jeg trenger bilen min, tenker hun ikke på det i det hele tatt? :kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mauna Lee
Skrevet

Du skulle nok ha logget deg på facebook litt tidligere da ;)

Men uansett kjipt gjort av henne, regner med at hun har en forklaring?

Skrevet

Men det er del av problemet, hun har ikke engang forsøkt å sende meldning, ringe eller ta kontakt annet enn å sende idiotiske spillforeslpørsler på facebook.

Jeg begynte å bli bekymret for at hun var syk, men hun har tilbrakt dagen på facebook mens jeg ventet på henne...

Gjest Mauna Lee
Skrevet

Men har du spurt henne om hun har en forklaring?

Er det lenge siden dere avtalte dette? kanskje kun hadde glemt det?

Skrevet

Du skulle jo uansett ta bussen til byen, så hvorfor dro du ikke bare når du ikke fikk svar/hun ikke kom?

Men, skjønner at det er irriterende!!

Skrevet

Er det første gang hun gjør slikt mot deg eller er det noe hun pleier å gjøre mot deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...