Gå til innhold

"Dumpet" til fordel for fest

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei og hå folkens!

Jeg har møtt en fyr et par ganger. De to siste gangene vi har gjort en avtale om å møtes har jeg måttet avlyse pga. sykdom og dødsfall i min nærmeste familie. Vi skulle egentlig møtes i går, men siden jeg var ganske nedfor ble vi enige om å ta det i dag istedenfor.

Jeg sendte han en melding i dag for å høre når han kom og om han ville ha mat. Fikk da til svar at han var blitt invitert på fest, og at vi fikk ta det igjen senere. Men jeg kjenner at jeg egentlig mistet ganske mye av lysten til å treffe han igjen når han "dumper" meg til fordel for en fest samme dag. Greit at jeg har avlyst et par ganger selv, men det var av helt andre årsaker...

Er jeg sær som mister lysten? Eller bør jeg gi han en ny sjanse? Han virker ellers som en hyggelig fyr, men jeg kan ikke annet enn å tolke valget hans som at han egentlig ikke er så interessert uansett.

Hadde gledet meg til å endelig se han igjen, og finne på noe hyggelig etter alt det kjipe som har skjedd. Kjedelig slutt på møkkauka :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor spurte du ikke om du kunne bli med? Dersom han liker deg, så skulle vell svaret være rungende ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde vel spurt om han hadde hatt lyst til å ha meg med tenker jeg, så gidder ikke invitere meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørte du han først samme dag om han ville komme på mat? Kanskje han allerede hadde takket ja til festen. Jeg er lik som deg. Har en jeg har datet et par ganger og han prioterer andre ting foran meg. I går spørte han meg om jeg ville komme ut til han på mat/video. Jeg sa at vi kunne snakkes idag og se om jeg ikke hadde ungene. Vi ringte til hverandre i formiddag og skulle snakkes litt seinere. Jeg sendte meld til han slik at jeg kunne avtale andre ting om han plutselig ville slappe av aleine eller noe. Først kl 19 svarer han at han ser fotball med 2 kompiser og om jeg vil komme en tur ut seinere.

Jeg kjenner jeg blir litt betenkt. Siden han er så av/på. Merker at han holder igjen, men virker som han liker meg også. Jeg svarte han at jeg ikke visste enda og at sofaen her hjemme fristet, men at han vet hvor jeg bor om han fikk lyst å lufte seg. Han har ikke svart på den. Han sa jeg måtte tenke på det.

Jeg liker ikke startfasen i datingen og typisk de som virkelig er intressert de vil jeg ikke ha hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørte du han først samme dag om han ville komme på mat? Kanskje han allerede hadde takket ja til festen.

Vi avtalte i går at at han skulle komme. Spurte i dag om han ville ha mat og fikk til svar at han skulle på fest. Så vi hadde en avtale. Han skrev vi kunne møtes om jeg skulle ut, men som sant er kunne jeg bare svare at jeg ikke hadde planlagt noen tur ut i og med at jeg trodde jeg fikk besøk.

Jeg hadde gått på ut selv jeg om jeg var deg ;)

Ja. Jeg får hoppe i dusjen, komme meg avgårde og se hva kvelden bringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du går ut og ikke sitter hjemme å depper. Kos deg masse og lykke til ;)

Takktakk, hadde en veldig hyggelig kveld :)

Siden han sa jeg skulle si ifra om jeg skulle ut så vi kunne møtes på byen, sendte jeg da en melding og spurte om vi skulle treffes etterpå. Fikk da til svar at han var blitt syk og ikke hadde dratt ut i det hele tatt. Og jeg må si at jeg er meget skeptisk, og tenker at det kanskje ikke "passet så godt" å møte meg alikevel.

Dessverre har tidligere erfaringer gjort at jeg ikke stoler på noen. Utrolig kjipt egentlig, for det er jo synd om han faktisk er en bra fyr. Nå har vi ikke kommet så langt i date-prosessen at han skylder meg noe, men om han forsøker å lure meg er det over og ut.

Jaja, jeg får bare avvente og se om jeg i det hele tatt hører noe fra han. Kan jo være han har funnet noe bedre. Og jeg er uansett så skeptisk nå at jeg vet ikke helt hva jeg selv vil heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyver dere mye selv, siden dere er så veldig mistroiske når det gjelder andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart av han!

Jeg ville ha holdt en lav profil, og se om han kontakter deg. Hvis ikke, så ville jeg bare ha latt han være..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller noen mennesker gidder ikke å stole blindt på mennesker man nesten ikke kjenner?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nei som sagt så kommer det av tidligere erfaringer med menn. Selv er jeg nok heller nesten for ærlig til tider. Slår ikke alltid heldig ut det heller, men jeg setter ærlighet høyt.

Så rart av han!

Jeg ville ha holdt en lav profil, og se om han kontakter deg. Hvis ikke, så ville jeg bare ha latt han være..

Will do... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig. Jeg skrev lengre oppe om en jeg har datet. Han bakcet ut. Vi skrev meldinger frem og til bake og skulle snakkes etter han hadde sett fotball kampen. Jeg spørte om han heller ville ta turen til meg, men at jeg var ikke vanskelig. Kl 21 fikk sms der han skrev at han var så trøtt og gikk å la seg. Han sov ikke natten før pga han hadde jenten sin, men alikevel. Enten er han livredd, men synst han er feig. Da kunne han heller ha ringt meg. Han skrev at vi kunne snakkes imorgen, men jeg kjenner at jeg ikke gidder bruke energien min på sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. har det omtrent på samme måte som du. Dater en i ca tre måneder nå (vi er egentlig kjærester og alle venner hans vet om det). Vi treffes omtrent en-to gang i uka, som regel fredag/lørdag. Jeg har vært og besøkt han på fredag og da sa han at han var invitert i bursdag på lørdag men at han visste om han gidder. Jeg syntes det var litt rart at ikke jeg ble invitert (jeg kjenner ikke de mennesker, men han var veldig ivrig før på å gjøre med kjent med vennene sine). Men men..

Så kommer lørdag og han skriver at siden jeg "ikke vil" komme til han så blir det vel bursdag på han. Jeg svarer at han har jo ikke spurt meg, men det er ok om han skal i bursdagen. Så svarer han at han skal bare spise sammen med de, og vil helst dra hjem etterpå for å være sammen med meg. Så skriver han senere at han blir på festen allikevel.. ok tenker jeg, selv om jeg synes det er litt rart det hele. Han er ellers veldig grei når vi er sammen, men nå føler jeg meg ganske usikker på han.. ikke at han må sitte på sofa sammen med meg, men prioriteringer liksom.. det virker sånn at venner går foran meg og det sliter jeg litt med å forstå, spesielt når vi ikke kan treffes ofte av diverse grunner :(.

Han sendte mld i fire tia, med spm om jeg var våken.. jeg svarte ikke på den og tar heller ikke kontakt selv om jeg ser han er pålogget på FB. Han er også stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig. Jeg skrev lengre oppe om en jeg har datet. Han bakcet ut. Vi skrev meldinger frem og til bake og skulle snakkes etter han hadde sett fotball kampen. Jeg spørte om han heller ville ta turen til meg, men at jeg var ikke vanskelig. Kl 21 fikk sms der han skrev at han var så trøtt og gikk å la seg. Han sov ikke natten før pga han hadde jenten sin, men alikevel. Enten er han livredd, men synst han er feig. Da kunne han heller ha ringt meg. Han skrev at vi kunne snakkes imorgen, men jeg kjenner at jeg ikke gidder bruke energien min på sånne.

Hmm. Nei man mister litt lysta når det skal være så vanskelig. Men kan jo være han er bare trøtt også. Men har det vært mye frem og tilbake før også så skjønner jeg hvorfor du begynner å lure.

Hehe.. har det omtrent på samme måte som du. Dater en i ca tre måneder nå (vi er egentlig kjærester og alle venner hans vet om det). Vi treffes omtrent en-to gang i uka, som regel fredag/lørdag. Jeg har vært og besøkt han på fredag og da sa han at han var invitert i bursdag på lørdag men at han visste om han gidder. Jeg syntes det var litt rart at ikke jeg ble invitert (jeg kjenner ikke de mennesker, men han var veldig ivrig før på å gjøre med kjent med vennene sine). Men men..

Så kommer lørdag og han skriver at siden jeg "ikke vil" komme til han så blir det vel bursdag på han. Jeg svarer at han har jo ikke spurt meg, men det er ok om han skal i bursdagen. Så svarer han at han skal bare spise sammen med de, og vil helst dra hjem etterpå for å være sammen med meg. Så skriver han senere at han blir på festen allikevel.. ok tenker jeg, selv om jeg synes det er litt rart det hele. Han er ellers veldig grei når vi er sammen, men nå føler jeg meg ganske usikker på han.. ikke at han må sitte på sofa sammen med meg, men prioriteringer liksom.. det virker sånn at venner går foran meg og det sliter jeg litt med å forstå, spesielt når vi ikke kan treffes ofte av diverse grunner :(.

Han sendte mld i fire tia, med spm om jeg var våken.. jeg svarte ikke på den og tar heller ikke kontakt selv om jeg ser han er pålogget på FB. Han er også stille.

Han venter ikke på svar fra deg da? ;)

Vi har ikke kommet så langt som det dere har, er ikke kjærester og har bare møttes et par ganger. Så det at han ikke inviterer meg med på fest synes jeg ikke er noe rart. Men det at han avlyser samme dag for å gå på en fest, når han vet jeg hadde sett frem til å endelig treffe han igjen etter ei tøff uke, det gjør meg litt betenkt. Han kan da ikke være særlig interessert? Det er også et par-tre uker siden vi så hverandre sist, fordi det ikke har passet for enten den ene eller den andre av helt normale grunner (jobb, andre avtaler osv).

De er ikke akkurat enkle disse mannfolka! Dere får ha lykke til begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt fra han siden Lør. De site to ukene snakket vi sammen hver dag så tar hintet og gidder ikke bruke mer tid å han. Er han så umoden er han heller ikke noe mann for meg :)

Hilsen hun som skulle på filmkveld på lør.

Lykke til videre med din date :9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Enn om det var han som skrev innlegg her inne?

Ditchet på kort varsel 3 ganger på rad?

Hva om han er like mistroisk som deg TS?

Kjenner jeg KG rett hadde svarene vært unisont; "dump henne!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så ille at han dro på fest istedet da? Han burde jo selvfølgelig ha sagt ifra selv og spurt om dere kunne ta det en annen dag i stedet. Men syns det er litt voldsomt å skulle avfeie hele fyren bare fordi han fikk lyst til å dra på fest istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt fra han siden Lør. De site to ukene snakket vi sammen hver dag så tar hintet og gidder ikke bruke mer tid å han. Er han så umoden er han heller ikke noe mann for meg :)

Hilsen hun som skulle på filmkveld på lør.

Lykke til videre med din date :9

Æsj så kjedelig. Har ikke hørt noe jeg heller, og orker ikke stresse med det. Han får ta initiativ om han vil. Lykke til skal du ha selv :)

Enn om det var han som skrev innlegg her inne?

Ditchet på kort varsel 3 ganger på rad?

Hva om han er like mistroisk som deg TS?

Kjenner jeg KG rett hadde svarene vært unisont; "dump henne!"

Ja du har et poeng der ;)

(Men det var bare 2 ganger altså, og den andre gangen sa jeg at vi kunne møtes om han ville, men at jeg antagelig ville være bedre selskap dagen etter, og da gikk han for det)

Det med mistroen min er i grunnen synd, om han faktisk ble syk så fortjener han ikke det. Men det ga meg en litt dårlig magefølelse, det var liksom så veldig "beleilig". Jeg har valgt å stole på andre når ting har skurret tidligere, og det har som regel vært dumt av meg. Dessverre pleier magen min å ha mer vett enn hva hjertet ønsker å tro.

Er det så ille at han dro på fest istedet da? Han burde jo selvfølgelig ha sagt ifra selv og spurt om dere kunne ta det en annen dag i stedet. Men syns det er litt voldsomt å skulle avfeie hele fyren bare fordi han fikk lyst til å dra på fest istedenfor.

Ja det er det jeg lurer på da. Er jeg sær? Er han egentlig interessert når han gjør det på den måten? Hadde det vært meg, og jeg hadde avtalt en date med en fyr jeg likte, så hadde jeg invitert han med på festen om jeg hadde hatt veldig lyst til å gå. Hadde han ikke hatt lyst hadde jeg gjenomført daten som avtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...