Gå til innhold

500 kcal forbrent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forbrent 510 Kcal på elipsemaskin nå+ 200 situps:o

Har jeg forbrent bort brødskiven med leverpostei jeg hadde til frokost nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud..kan dere ikke slutte med disse fanatisk, tåpelige, spiseforstyrrede innleggene!

Jeg er så drit lei av slike barnslige innlegg som bare handler om å bli tynn og tynnere! Selv om dette innlegget virker mer som en provokasjon enn seriøst så må folk begynne å tenke mer på å ta vare på kroppen sin og gi den det den faktisk trenger!!

Å ha en spiseforstyrrelse er ødeleggende og slitsomt og resulterer ikke alltid i at man blir tynn..det fører bare med seg problemer og er ikke noe å trakte etter!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok dessverre skuffet med at det det står at du har forbent på de maskinene er riv ruskende galt, og at du i realiteten har forebrent kanskje halvparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier faktisk 85 kg da....

Man trenger vel ikke være hysterisk av den grunn!

Det har mye å si hvor høy du er også.

Dessuten trenger kroppen din næring for å fungere. Det er en god del mere enn 500 kcal! Fokuset for alle bør ligge på å jevnt over være i aktivitet og spise normalt.

2 brødskiver er uansett ikke 500kcal, hvis de ikke er i kombostørrelse med 2cm tykt lag nugatti på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbrent 510 Kcal på elipsemaskin nå+ 200 situps:o

Har jeg forbrent bort brødskiven med leverpostei jeg hadde til frokost nå??

Hvis innlegget ditt er seriøst ment, noe jeg tviler sterkt på, så er du i ferd med å bryte ned hele muskulaturen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forbrent 510 Kcal på elipsemaskin nå+ 200 situps:o

Har jeg forbrent bort brødskiven med leverpostei jeg hadde til frokost nå??

Hvor lenge holdt du på på elipsemaskinen? Hvis det var ca. 60 minutter betyr det at din ytelse var ca. 350 watt i snitt (søk opp noen av mine gamle innlegg hvis du vil se regnestykket, søk på "Lance", "watt" og "effekt"). Da er du moden for å søke deg til å bli lagkammerat med Fabian Cancelara, tredobbelt verdensmester og olympisk mester i temposykkel.

Situps er en forferdelig øvelse for korsryggen, en øvelse som ingen burde drive med. Det fins mange bra måter å trene magen på, situps er ikke blant dem. Terapimaster derimot er en bra sak, se www.redcord.no.

Ellers så høres det ikke sunt ut å ha et slikt fokus som du har; å forbrenne den ene skiven du spiste til frokost, hvor skal du få næring fra da? Hvis du veier 85 kg (som du skriver) og er f. eks. 170 cm høy (hvilket jeg tar ut av løse lufta) så kan du trenge å gå ned noen kg, men sultekur er ikke bra for noen.

EDIT: Jeg kom på at etter VM I Australia i fjor så er jo Cancelara firedobbelt verdensmester i tempo. Han er en av tidenes desidert beste syklister, men jeg kan aldri tilgi ham at han fikk nøytralisert andre etappe i Tour de France i fjor, der Thor Hushovd lå i gullposisjon etter massevelten. På tredje etappe, da Cancelara fikk med seg lagkammerat og sammenlagthåpet Andy Schleck fra massevelten så kjørte han av sted det han var kar om (og det er ikke lite).

Endret av Lance
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...