Gå til innhold

for en idiot!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Helt idiotisk å saksøke Johnny Knoxville for dette!

For det var jo Perry Caravello selv som slapp pikken sin ned på musefella.

• Liker 1
Skrevet

Gammelt nytt, fra 2007.

Skrevet (endret)
I søksmålet sier Caravello at Johnny hadde gått med på å betale ham 10 millioner dollar, rett rundt 60 millioner kroner, for å gjøre stuntet.
Etter hva jeg hører på klippet, så stemmer det at Knoxville sa han skulle få disse pengene for å gjøre det.

Pay up, hot shot.

Red: ja jøss, gammel var den. Googlet litt:

On June 1, 2007 Perry Caravello filed a lawsuit against Jackass star Johnny Knoxville alleging that Knoxville, along with Jimmy Kimmel and Adam Carolla, promised him ten million dollars to put his genitals in a mousetrap to show that Perry F. Caravello could prove his "Stone Fury" worthiness live on The Adam Carolla Morning Show on 97.1 FM KLSX as a stunt, and to promote the recently released DVD, and also for payment for his performance in the movie.[6] Caravello dropped this lawsuit on June 10, 2008. It is not known if Knoxville, Kimmel, or Carolla settled with Caravello monetarily. As of early 2009, the settlement had to do with Caravello starring in Windy City Heat 2. There is no knowledge of when that filming will begin, or if it will be filmed again as a prank on Caravello, or without Caravello as the "leading flamer"
Kilde Endret av Askael
Skrevet

jeg ler når jeg ser den videoen! :-D

det er en gammel sak, men jeg husker fremdeles at jeg leste at han gjorde det for penger, men når det kom til stykket så kunne han se langt etter de pengene!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...