AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #1 Skrevet 5. februar 2011 Jeg mistet mensen da jeg var 16 år gammel. Jeg er overvektig, men har det siste året levd på lavkarbo (med regelmessige kosedager, vel å merke.) Det er ca. seks år siden sist jeg hadde mensen, omtrent på den tiden la jeg på meg alle de kiloene. Jeg har ikke gått ned noe særlig, men plutselig nå er den tilbake, og det omtrent der den slapp :O Det blør ikke så kraftig; da den var jevn måtte jeg bruke tena-bleier og nattbind de første dagene. Nå har jeg ikke kjøpt bind på årevis, så jeg ble glad for å finne et som noen må ha lagt igjen hos meg. Hvis mensen er tilbake for å bli, er jeg veldig glad. Jeg har vært så redd jeg har vært ufruktbar. Men jeg lurer på hvorfor nå? Har noen opplevd det samme?
Avaleona Skrevet 5. februar 2011 #2 Skrevet 5. februar 2011 Gå til lege :S En ting er at mens kan være uregelmessig, men ver så lange mellomrom må du vel ha gått til lege?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #3 Skrevet 5. februar 2011 Gå til lege :S En ting er at mens kan være uregelmessig, men ver så lange mellomrom må du vel ha gått til lege? Ja. JEg gikk til gynekolog som sa at det var på grunn av overvekta. Den er fremdeles et problem, men som jeg får hjelp for. Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke har gått ned så mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå