Gå til innhold

Melde til pollitiet om småting...

Fremhevede innlegg

Skrevet

STØY hos naboen, og jeg vil ha alternativet til å ringe politiet så de kan hysje dem ned. Hva ringer man da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvert politikontor har eget nr, spør på opplysningen eller noe...

Gjest Villrips
Skrevet

02800 er til politiet. Hvert område har sitt prefiks, men tror du kommer til et hovedkontor og kan bli satt videre om du ringer 02800

Skrevet

Husk at de har lov til å holde på til 02:00. Er i hvert fall det jeg har fått beskjed om tidligere :)

Skrevet

02800 er til politiet. Hvert område har sitt prefiks, men tror du kommer til et hovedkontor og kan bli satt videre om du ringer 02800

Ringer du 02800 blir du automatisk satt til nærmeste kontor, så det er samme nummer over hele landet. Greit å bruke til alt som ikke er nød/haste-situasjoner, og de er bemannet hele døgnet.

Skrevet

Husk at de har lov til å holde på til 02:00. Er i hvert fall det jeg har fått beskjed om tidligere :)

Det avhenger jo totalt av hvilke regler borettslaget til TS har, hvis dette i det hele tatt er i et borettslag. De fleste steder skal det være stille mellom 23:00 og 07:00.

Dessuten har man også lov til å klage på bråk så lenge det er sjenerende. Det er opp til politiet om de synes det er verdt å bruke tid og ressurser på, men blir det riktig så ille så kan jeg love deg at ting blir tatt tak i, uansett hva klokka er.

Skrevet

STØY hos naboen, og jeg vil ha alternativet til å ringe politiet så de kan hysje dem ned. Hva ringer man da?

De vil vel spørre om du har vert på døren tl naboen, eller ringt de.

Det er vel det første man prøver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...