Sofi* Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 De siste 2-4 dagene har jeg følt at jeg har vært støl/hoven i magen. Og hvis jeg tykker inn på høyre og venstre side under navlen gjør det vondt. Når jeg skal reise meg fra feks sofaen får jeg vondt i partiet under navlen. Akkurat som når man har tatt tusenvis av situps dagen før.... Men det har jeg altså ikke! Matlysten er på topp, ingen forstoppelse eller andre problemer. Almennhelsen er som akkurat vanlig. Noen som har vært borte i dette før? Prøver ikke å bli gravid. Er 100% sikker på at jeg ikke kan være det heller. Håper på svar. Jente 25.
FantasDick Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Jeg pleier å bli littt støl i magen etter en heftig runde i høyet (med mange orgasmer) - kan det være tilfellet for deg?
Sofi* Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2011 Nope! Har ikke hatt sex de siste dagene. Takk for forslag
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Har du ledd mye? har du sittet mye i en stilling der du ubevisst har holdt deg oppe i magemusklene ? Er nok ikke noe farlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå