Gå til innhold

MarteMs treningsdagbok


Kelsier

Anbefalte innlegg

Utgangspunkt: 19 år, 167 cm, 80 kg (antagelig)

For to år siden kjørte jeg på med spinning, cardio combat og masse styrketrening. På fem måneder gikk jeg ned 14 kg, men i år, etter russetid, fylleferier, festivaler og å flytte for meg selv har all den vekta lagt seg på igjen.

Jeg vet hva det krever å komme seg ned igjen, og det er bare de første tre månedene som er virkelig vanskelige, men jeg er kjempemotivert! Dette handler ikke om størrelse eller vekt, det handler om å være "min egen" størrelse igjen.

I går kjørte jeg på med pilates, og gnisten ble virkelig tent igjen! Planen er å drive variert trening, men med mye pilates og løping.

Mine første mål:

- Å holde meg til å skeie ut på lørdager

- Å løpe 100 km

- Å ta 15 økter med pilates

- Å nå ned til 75 kg

Disse målene vil jeg nå innen 15. mars.

Hovedmålene mine:

- Å veie 60 kg

- Å ha et midjemål på under 75 cm.

- Å kunne løpe 10 km på 60 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kjørte jeg på med en kveldsøkt pilates.

Resultater så langt:

Pilatesøkter: 2

Kilomterteller: 11,5 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hoho :fnise: 15.mars, ja..

Per 05/04 viser kilometertelleren 29,5 km.

Tok meg en skikkelig løpeøkt i går og løp 10 km, brukte 1 time og 6 min. Temmelig fornøyd med det, ja! Dog, å redusere med de 6 minuttene kommer til å ta tid, merker jeg.

Kjørte på med 55 minutter spinning i dag! På torsdag blir det Zuuuumba! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zumbaen i dag ble avlyst, så løp litt intervall i stede. 5,5 km!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Så bra du er i gang! :) Imponert at du klarer å løpe 1 mil så raskt.

Men du, skal du virkelig løpe 10 mil som det står i første innlegget? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn en liten økt på 5 km på fredag, med litt høyere fart enn på torsdagen, det føltes skikkelig bra! I går kjørte jeg på med Elixia power, og jeg var skikkelig mørbanket etterpå. Leenge siden jeg har trent styrke merker jeg.. Blir sliten på en helt annen måte :trene:

Hei Gina! Så koselig at du tok en tur innom :klemmer:

Jepp! Det er planen.. Har kommet meg til 40 km på telleren nå, så dette går veien! Jeg skal ikke løpe det på en gang da, ser at det kanskje fremstår sånn i første post :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det var bra, da hadde jeg blitt litt skremt :fnise:

Herlig med styrketrening! Det kjipe med det er at jeg må på treningssenter for å gjøre det, nå som det er så varmt vil jeg bare jogge utendørs :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Skulle ønske jeg hadde manualer hjemme, men det koster jo litt, så det får bli en sak til senere.. Nå har heldigvis Elixia 25 på 90, så det motiverer jo litt til å komme seg av gårde. Jeg skal ha de klistremerkene!

Dagens trening bestod av 40 minutter med Cardio Combat og 20 minutter på mølla i rolig tempo. Nå er jeg så støl at det er umulig å løfte armene, så morgendagen kan bli spennende :sjenert: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...