Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt kjappest?


Gjest Diamant

Anbefalte innlegg

Gjest Diamant

Jeg ønsker altså å gå ned i vekt, trener 3 ganger i uken på

treningsstudio og trener også squash regelmessig, men går ikke ned i vekt. Spiser også sundt! Noen som har noen tips for å gå ned i vekt kjappest mulig?

er foressten 170 og veier 50 kg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal ikke ned i vekt du. I følge bmi`en er du helt klart undervektig. :nei:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise litt mindre og bevege seg mer. Er ikke noe værre enn det.

Hvor anorektisk har du planer om å bli seende ut, skal du kunne telle ribb-beina eller bare kunne se dem gjennom huden?

Endret av Vinnie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Anonym Bruker" er flere forskjellige mennesker som svarer. Hvis mantraet ditt er tynntynn, må du søke profesjonell hjelp. Du får neppe noe skikkeligere svar i denne tråden enn dem du allerede har fått. Og jeg vil tro at svarene er godt ment. Vi tar deg på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dømmer deg ikke. Men det siste du trenger er å gå ned i vekt. Hvis du trenger det psykisk, så er det et annet sted dine problemer sitter. Det bør du gjøre noe med før det går galt. Men det nytter vel ikke å snakke for døve ører til ei som ikke ser virkeligheten så godt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 kg er målet!

Grunnen til dette er fordi jeg er model og man får lettere jobber i utlandet når man er såpass tynn.

Du ender da opp bare i selskaper som er useriøse.Seriøse selskaper ansetter ikke så tynne mennesker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg vil ikke at hun skal få vite at jeg ønsker å gå ned i vekt fordi da får jeg kanskje ikke være modell lenger..

Ingen vil ha en modell som besvimer av utmattelse, det er ihvertfall sikkert. Du må slutte å fokusere på at du skal ned 5 kg. At andre ser sunne og friske ut (om de nå gjør det), betyr ikke at det er en sunn vekt for deg. Spis sunt, og spis for all del nok. Du kan godt forme og styrke kroppen ved hjelp av trening (f.eks pilates), men når du fokuserer kun på et tall på vekta er du inne på en farlig, farlig vei. Du er 15 år og antagelig undervektig, kroppen din er ikke ferdig utviklet engang.... Det siste du trenger er å gå ned i vekt, kjære deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes som mange andre her at du bør skaffe deg hjelp. Dette er ikke sunn tankegang.

Og det er en grunn til at du ikke går ned - kroppen din vil ikke mer ned!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være mest ettertraktet som model gjelder det og se sunn ut.

vekten er kunn ett tall...noen kan se kjempe bra ut og veie mer enn man skulle tru.

muskler veier mer enn fett

glimt i øyet frisk hud og selvsikkerhet er mer attraktivet

jeg er selv 170 vet ikke hvor mye jeg veier,vil ikke veie meg for ser ikke på det som noen realistisk måte å bedømme segselv.

sålenge jeg spiser bra trener regelmessig og ikke noe henger så skel jeg vøre fornøyd.

ett tall kan ødelegge livet ditt ser dette daglig med søsteren min.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller eventuelt IKS - tlf: 22940010.

Tråden stenges.

Vennlig hilsen

Bond, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...