AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 Ringte til FotoKnudsen i dag for å spørre om bildene mine hadde komt. Visste jeg hadde bestilt sms-varsling, men jeg skulle til byen for å reise et sted, og jeg ville så gjerne ha de bildene med til dit jeg skulle. Derfor tenkte jeg å høre om de var komt likevel. Bestilte for 5 dager siden. Oppga bestillingsnummer, men den fant hun ikke. Da oppdaga jeg at jeg hadde sagt feil, og da ble hu plutselig sur i stemmen. Jeg sa beklager, nummeret er egentlig blabla. Stille, og så "den er i produksjon, hade. KLIKK." Hadde tenkt å spørre om en ting til, men fikk jo ikke tid til å si hade tilbake engang. Bare sånne småting som gjør meg IRRITERT. TAKK!
kanel23 Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Hun hadde sikkert kø. De fleste butikker ansetter ikke ekstra folk til å ta telefonen, og da kan det bli ganske stressende når man står i telefonen med noen som ikke vet at man har det travelt, mens køen hoper seg opp. Jeg har nok vært litt kjapp til å legge på en del ganger i slike situasjoner. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #3 Skrevet 4. februar 2011 hun kunne da ha ventet til jeg fikk sagt "ok" hvertfall.. føler deg jo helt løk der du sitter
kanel23 Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Enig i det, og noen ganger har jeg følt meg frekk etter å ha lagt på. F.eks etter å ha lagt på midt i et ha det. Det er aldri med vilje, det er bare det at det ikke alltid er så lett å vie samtalen full oppmerksomhet når man har en ventende kø som står og sukker og akker seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå