Gå til innhold

Hvilket kjønn er disse kattungene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det så ut som jenter alle tre, jeg.

Men jeg har ikke katt selv, så tør ikke garantere noe :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 er jeg sikker på at er en jente, nr 2 er jeg ganske sikker på at er jente mens nr 3 tror jeg er en gutt. Hvis det var til noen hjelp :gjeiper:

Jeg synes det er kjempevanskelig å se forskjell på små kattunger.. Men jeg lurer på om man ikke skal kunne se det på avstanden mellom anus og tissen, uten at jeg skal være helt bastant på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nummer 2 og 3 så ganske like ut nedentil, men jeg har ikke peiling på sånt, så skal ikke si noe sikkert..

Endret av Fanta Exotic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avstanden mellom anus og kjønnet er mindre hos hunnkatter enn hos hannkatter, så jeg vil anta at den første er en gutt, mens de to siste er jenter :) Meeeen 100% sikker er jeg ikke.

Det kan også være mulig å kjenne testiklene i området mellom kjønnet og analåpningen. Men ikke alltid, ettersom de er veldig små så tidlig.

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Å det er ikke lett i den alderen der.

Men ut ifra bildene kan det se ut som Guriane har rett :)

(Uten at jeg tør gi noen 100% garanti jeg heller ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 er gutt og de to andre er jenter :-)

TS her :)

Er du 100 % sikker? Litt flaut å skrive annonse med kjønnene på, og så viser det seg i ettertid at det er feil :sjenert::rodme:

Men tusen takk for alle som har sendt svar! Setter kjempepris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også sagt at nr 1 er gutt, og nr 2 og 3 er jenter. Som andre her nevner så er det lengre mellom kjønnet og anusen på gutter. Det er fordi det er der testiklene skal komme etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøve å dra huden rundt tissen litt tilbake, bør da kunne se enten en penis eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...