Kamikatze Skrevet 4. februar 2011 #1 Skrevet 4. februar 2011 (endret) Søvndrukken sjangler jeg frem til kaffetrakteren. Utålmodig står jeg og myser idet sekundene strekkes mot evigheten mens bønnene kvernes. Jeg kjenner meg selv så godt etterhvert, at jeg vet jeg ofte glemmer et eller annet når jeg trakter morgenkaffe. Så mens jeg klamrer meg til benkeplata og søvnen skvulper bak øyeneplene konsentrerer jeg meg maksimalt, for ikke å glemme detaljer som filterpose, vann eller å ha i den nymalte kaffen. Nå har jeg endelig fått manøvrert rumpa ned i kontorstolen, og faren for å velte eller knuffe borti noe er avverget. Kvinneguiden er startet opp, og allerede er de første "godmorgener" avsagt, mens jeg gleder meg til disse livgivende mørkebrune varme dråpene. Trakteren fikk arbeidsro, og jeg fikk slettet dagens spam. Med tomkoppen i neven, og til trøss min nyvåknede mangel på finmotorikk manøvrerer jeg meg ut på kjøkkenet, uten å velte eller rive ned og knuse noe. Til min forferdelse ser jeg at jeg har glemt å trykke på knappen! HVA SKAL JEG GJØRE NÅ? Svar fort! Endret 4. februar 2011 av Kamikatze 1
Gjest Spinell Skrevet 4. februar 2011 #2 Skrevet 4. februar 2011 Du glemte *haster!!!!!* og "trenger sårt hjelp" i overskriften "Noen som vet" bruker også å fungere... Syns du skal ringe en venn, jeg. Dette må du få hjelp til med en gang. Eller kanskje du skulle klage til kaffetrakterleverandøren. Det kan da ikke være meningen at en kaffetrakter ikke skal forstå at den skal skrus på når det kommer vann og kaffe i den. Herregud, dette måååå du bare klage på, når jeg tenker etter!
Kamikatze Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2011 Takk, jeg visste jeg ville få medfølelse her!
Gjest Sommertid Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Har du fått ordnet problemet nå? Dette må jo ha vert krise
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2011 #5 Skrevet 4. februar 2011 Ajajaj - krise!! Håper du fikk hjelp fort!! Hadde dette vært meg, så hadde jeg ant drept ett eller annet. En kontorstol, en brevhylle eller lignende.
runekki Skrevet 4. februar 2011 #6 Skrevet 4. februar 2011 (endret) . Endret 9. februar 2011 av runekki
Kamikatze Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2011 (endret) Ajajaj - krise!! Håper du fikk hjelp fort!! Hadde dette vært meg, så hadde jeg ant drept ett eller annet. En kontorstol, en brevhylle eller lignende.Kaffetrakteren var en potensiell kandidat, men jeg var på det tidspunktet våknet akkurat bittelitt for mye til å være selvdestruktiv. Ah, er fint å lese om koffeinens fysisk avhengighetsskapende gift ... hehe ;-) Jeg er bare så glad at jeg ikke hverken trenger koffein eller liker det, i tillegg til å vite om skadene det gjør på kroppen gjennom å stresse organene med adrenalinsjokk ... hmmm. Skikkelig gruff. *killjoy* Cheers! -runekki ;-) Typisk Kvinneguiden: Alt er trådstarters feil! :gjeiper: Har du fått ordnet problemet nå? Dette må jo ha vert krise Jeg observerer at det finns kaffe i kroppen nå, men er ikke riktig i stand til å forklare hvordan den er kommet dit? Endret 4. februar 2011 av Kamikatze
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 *puste lettet ut på Kamikatzes vegne*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå