Gå til innhold

Hvorfor smaker fitte fisk?

Fremhevede innlegg

Gjest Ronny, Bergen
Skrevet

Damer lukter ikke bare fisk/skalldyr/reker nede i underlivene sine, bakfra er det en del av dem som ikke har tørket seg bra nok...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen ubalanse nedentil,men når jeg spiser fisk og sjømat, så stinker d av meg :(

Synes det er helt forferdelig , da jeg er veldig glad i fiskmat :(

Dette hemmer meg noe sinnsyket , for jeg føler at det lukter,selv når jeg kjenner at d ikke lukter. Husker ikke sist jeg nøt at noen gikk ned på meg :(

Gjest Gjest_pål
Skrevet

Jeg satt på flyet for 2 uker siden, hvor ei av flyvertinnene var typisk 40+. Når man sitter i flysete får man nesa i flyvertinnens "fittehøyde". Så hver gang denne flyvertinna passerte var det som å være på Skalldyrfestivalen. Det luktet SATAN. Kanskje hun hadde en dårlig da, ikke vet jeg.

Haha, nå fikk jeg meg en god latter! Uheldigvis for deg, men mye mulig at hu ikke hadde vasket seg ordentlig på noen dager, siden hun er flyvertine ;)

Gjest Mynona83
Skrevet

Jeg satt på flyet for 2 uker siden, hvor ei av flyvertinnene var typisk 40+. Når man sitter i flysete får man nesa i flyvertinnens "fittehøyde". Så hver gang denne flyvertinna passerte var det som å være på Skalldyrfestivalen. Det luktet SATAN. Kanskje hun hadde en dårlig da, ikke vet jeg.

Hahaha... Hørt om mile-high klubben eller???

• Liker 2
Skrevet

Mandal here we come :gjeiper:

Skrevet

Det er ikke så lett å vite om man har bakteriell vaginose (som gir fiskelukt) lengre, da legene mer eller mindre har sluttet å teste for det under gynekologiske undersøkelser. De fleste har nok noe varierende lukt der nede fra tid til annen. Sex, mat og hygiene spiller inn. Det skal ikke være lett...

Skrevet

Dette er ingen myte, det lukter og smaker fisk og skalldyr av ganske mange jenter/kvinner/damer.

Aldri opplevd at det har smakt fisk eller skalldyr.

Surt til tider, ja. Men ikke fiskesmak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...