Gå til innhold

Hvorfor smaker fitte fisk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av den andre tråden. Reker, fisk, skalldyr?? WTF?

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Den skal ikkje det. gjer den det, skuldast det bakteriell vaginose, ein infeksjon som ein kan ta ein enkel antibiotikakur mot, og så er det borte. Dette oppstår gjerne når ein byttar partnar, på grunn av "nye" bakteriekulturar som møtest. Etter behandling, og når det har gått litt tid, blir det borte.

Skrevet

Lite å gjøre i lunsjen eller ungdomsskolegutt? Til din informasjon lukter det fisk av pikken din hvis du ikke vasker den også.

• Liker 1
Gjest Fiskebrygga
Skrevet

Lite å gjøre i lunsjen eller ungdomsskolegutt? Til din informasjon lukter det fisk av pikken din hvis du ikke vasker den også.

LOLZ.

Skrevet

Det skal vel ikke smake fisk av en vagina, men sperm har en lukt som kan minne om skalldyr. Hvor sterk lukten er varierer fra mann til mann, men lar du runkepapir ligge i søppelkurven vil det fort ose reker. Sperm i vaginaen kan altså føre til skalldyrlukt, men det skal fortsatt ikke smake fisk :gjeiper:

Skrevet

Aldri skjønt hvor denne myten kommer fra...

Skrevet

Den kommer av at det kan lukte litt fisk etter samleie, pga stoffer i sæden og at det lukter fiskeaktig om man har skjedekatarr. Røtter i virkeligheten, altså.

• Liker 1
Skrevet

Den kommer av at det kan lukte litt fisk etter samleie, pga stoffer i sæden og at det lukter fiskeaktig om man har skjedekatarr. Røtter i virkeligheten, altså.

Jeg satt på flyet for 2 uker siden, hvor ei av flyvertinnene var typisk 40+. Når man sitter i flysete får man nesa i flyvertinnens "fittehøyde". Så hver gang denne flyvertinna passerte var det som å være på Skalldyrfestivalen. Det luktet SATAN. Kanskje hun hadde en dårlig da, ikke vet jeg.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor smaker fisk fitte?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor smaker fisk fitte?

Fordi du skal spise mer fisk gutt!

• Liker 2
Gjest Fiskebrygga
Skrevet

Jeg satt på flyet for 2 uker siden, hvor ei av flyvertinnene var typisk 40+. Når man sitter i flysete får man nesa i flyvertinnens "fittehøyde". Så hver gang denne flyvertinna passerte var det som å være på Skalldyrfestivalen. Det luktet SATAN. Kanskje hun hadde en dårlig da, ikke vet jeg.

LOOOOOOOOOOOOL

Skrevet

Dette er ingen myte, det lukter og smaker fisk og skalldyr av ganske mange jenter/kvinner/damer.

Gjest Karl-Fredrik, 29
Skrevet

Bad erfaring...

Selv har jeg erfaring med at kvinner i alderen 19-29 lukter fisk/skalldyr, både gjennom undertøyet og i selve underlivet når de kler av seg.

Kjipt men mange menn må bare tåle det.

Gjest Anjelika
Skrevet

Vel, jeg har litt samme oppfatning som Antlers og Airi at det skal en manns safter til for å få duften av havets frukter der nede, så hun hadde nok tvert imot hatt en god dag :lur:

• Liker 3
Skrevet

Vel, jeg har litt samme oppfatning som Antlers og Airi at det skal en manns safter til for å få duften av havets frukter der nede, så hun hadde nok tvert imot hatt en god dag :lur:

Det kan jo også forekomme ved bakteriell vaginose, men jeg forstår virkelig ikke at noen klarer å smake på en vagina som lukter råtten fisk, for så å finne ut at "Jo, den smaker fisk også, gitt :jepp: "

• Liker 1
Gjest Anjelika
Skrevet

Det kan jo også forekomme ved bakteriell vaginose, men jeg forstår virkelig ikke at noen klarer å smake på en vagina som lukter råtten fisk, for så å finne ut at "Jo, den smaker fisk også, gitt :jepp: "

:ler:

Jeg tenker det samme, tror ikke bakteriell vaginose er hovedforklaringen her for det oser råtten fiskefabrikk lang vei. Det er ikke sammenlignbart med å spise fisk eller skalldyr, heller å stikke trynet nedi en avfallsdunk for rekeskall og torskeinnvoller som har stått i sola i tre døgn. Selv en uerfaren mann bør kjenne litt forskjell på bakteriell vaginose og frisk mus. Hvis han ikke gjør det så står jeg lett over en invitasjon til sjømataften.

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

Tror det er endel høner her som blir litt vel paranoide nå, spørs om det blir noe på dere i kveld gutter.. eller kanskje dere slipper å slikke henne for all fremtid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...