AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Endte opp med en litt uheldig tatovering for et par år siden, og har nå bestemt meg for å fjerne/bleke den med laser så jeg får tatt noe nytt over. Det jeg skal ha over blir kompakt og fargerikt, så det krever heldigvis ikke at den gamle tatoveringa fjernes helt. Den er litt over 10x5 cm og ensfarga blå, så det er overkommelig med tanke på både pris og tid. Skikkelig kjipt å måtte gjøre dette, siden jeg lovet meg selv å alltid tenke nøye gjennom hva jeg skal ha. Har 15 tatoveringer totalt, og dette er en av de nyere og den eneste jeg er misfornøyd med. Ble bare helt annerledes enn hva jeg forventet og forestilte meg, og fargen forandret seg veldig over tid Lurer derfor på om noen har erfaringer med Oslo Laserklinikk, eller andre laserklinikker i Oslo? Tenker jeg stikker innom den første for konsultasjon, men vil gjerne ha anbefalninger om noen har gode erfaringer med andre!
Gjest Kim Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Hei jeg har ingen personlige erfaringer med Oslo laserklinikk, men har bare hørt godt om de. Ellers så kjører Per Kristian på tusj 50% på laserfjerning nå i februar. Han holder til i Karl Johans gt 18
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 TS her. Da har jeg akkurat hatt time hos Oslo Kosmetiske Laserseter på Majorstua. Betalte 2000 for første behandling (fast startpris), og skal betale 1000 kr. per behandling hver 8. uke til jeg vil stoppe. Fikk også beskjed om å massere armen 10 min. om dagen. Veldig hyggelige folk der, og alt gikk fort og problemfritt. Gjorde ikke så vondt som jeg trodde, men definitivt verre enn å ta selve tatoveringa. Lukter brent og svir/stikker ganske bra. Blir en lang og dyr prosess, men for å se veldig positivt på det er det bare snakk om 1000 kr. hver 8. uke, og bare én ekstra jobbvakt i mnd. vil dekke dette. Og det vil helt klart være verdt det til slutt!
Gjest CC Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 TS her. Da har jeg akkurat hatt time hos Oslo Kosmetiske Laserseter på Majorstua. Betalte 2000 for første behandling (fast startpris), og skal betale 1000 kr. per behandling hver 8. uke til jeg vil stoppe. Fikk også beskjed om å massere armen 10 min. om dagen. Veldig hyggelige folk der, og alt gikk fort og problemfritt. Gjorde ikke så vondt som jeg trodde, men definitivt verre enn å ta selve tatoveringa. Lukter brent og svir/stikker ganske bra. Blir en lang og dyr prosess, men for å se veldig positivt på det er det bare snakk om 1000 kr. hver 8. uke, og bare én ekstra jobbvakt i mnd. vil dekke dette. Og det vil helt klart være verdt det til slutt! Hei! Jeg lurer på hvordan det går med tatoveringsfjerningen din? er det mulig å få se før og etter bilder? =) Har en selv jeg slett ikke er fornøyd med, og det er bare noen mnd siden jeg fikk den.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Hvor lang tid regnes det å bruke på å fjerne en tatoo? Og er det seriøst verre enn å ta selve tatoveringen?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 TS her igjen: Kan først og fremst nevne at Oslo Lasersenter tar 300 kr. for konsultasjonstime. Om man velger å starte behandlingen er det inkludert, og første behandling koster 2000 uansett størrelse. De setter de en makspris på hele behandlingen totalt, og du får en fast pris for hver behandling hver 8. uke. Om man når makspris og tatoveringen fortsatt ikke er borte, får man resten av behandlingen uten å betale mer. Jeg kan ikke svare på hvor lang tid det tar, og det er det vanskelig å gi et konkret svar på. Det er en lang prosess for å unngå arrdannelse. Lasersenteret kan si en ca. tid, men dette kan variere veldig. Kommer veldig an på farge, hvor dypt det sitter, hvordan kroppen din responderer til behandlingen og sist men ikke minst; om man er flink til å massere stedet, helst 10 minutter daglig! Dette sa de var kjempeviktig. Så hvis man er flink til å massere, vil det ta kortere tid. JA, det gjør mye vondere enn å ta selve tatoveringa. Det føles ut som en blanding av å få elektrisk sjokk og å bli brent. Men det varer såpass kort at det er holdbart. Tok bare 10 minutter å ta laser over hele, mens det tok over 2 timer å få den tatovert. CC: Jeg ser nesten ikke forskjell etter en behandling, og de sa den ville bli litt mørkere før den vil begynne å bleke. Mest sannsynlig vil jeg ikke se store forskjellen før om kanskje 4-5 behandlinger. Nå har jeg fått en skorpe, og jeg ser jo at noe holder på å skje. Men min er en vanskelig farge og tar lang tid. Vil helst ikke legge ut bilde for å holde meg anonym, men sjekk youtube! Men veldig viktig å huske på at med en gang man har tatt laser så ser den mye blekere ut, men dette er bare skadet hud som lurer deg til å tro at det er lysere enn det egentlig er. Her er info fra hjemmesiden til Oslo Lasersenter: http://www.oslo-kosmetiske-lasersenter.no/laserbehandlinger/tatoveringsfjerning.html
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 hørtes veldig dyrt ut med 2000 kr ved første behandling hvor tatoveringen er veldig liten :O
Gjest blasta Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 Hvordan går det med fjerningen av tattoo her? vurderer å begynne med det samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå