Ms.Blaise Skrevet 4. februar 2011 #21 Skrevet 4. februar 2011 Ja det stemmer selvsagt! Jeg gikk ut ifra 100% dekning=) Lykke til
SmallTalk Skrevet 4. februar 2011 #22 Skrevet 4. februar 2011 Ts: Jeg skjønner ikke at du finner deg i den holdningen fra mannen din, jeg.
Ciara Skrevet 4. februar 2011 #23 Skrevet 4. februar 2011 Nei, det skjønner ikke jeg heller. Økonomiske årsaker har jeg forståelse for, men å ikke kunne være hjemme 10 uker med barn synes jeg er merkelig. Det er jo bare to og en halv måned, og hvor mange permisjoner blir det i løpet av et liv? Men, men. Dette er jo opp til enhver å finne ut av.
Harlekin Skrevet 4. februar 2011 #24 Skrevet 4. februar 2011 Enig med de to over, for rastløs til å være hjemme? Det synes jeg rett og slett han må komme over. Ting kommer til å forandre seg når han blir pappa, sånn er det bare.
Maddebs Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #25 Skrevet 4. februar 2011 (endret) hehe, nå må dere ikke ta dette så alvorlig som dere gjør. Mannen blir rastløs av å være hjemme fordi han vet vi ikke har god nok økonomi til at hans lønn blir borte og det resulterer alltid i at han stresser med å komme seg tilbake til jobb:) Men jeg synes faktisk det er greit at han ikke vil være 10 uker hjemme i strekk. Det er jo opp hver enkelt å avgjøre og hvis dere leser vidre nedover så er det ikke snakk om at han ikke vil være hjemme i det hele tatt, han bare klarer ikke 10 uker etter hverandre Vil også legge til at det har ingenting med spørsmålet mitt å gjøre hvilke holdninger han har Endret 4. februar 2011 av Maddebs
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå