Gå til innhold

Hvilke flyselskap liker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er blitt veldig glad i Wizz Air i det siste pga de latterlig lave prisene. For eksempel tur/retur Riga for 224 kr. Hurra!

De har ikke langdistanse-strekninger da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke flydd så mye langdistanse, men var veldig fornøyd med Virgin Atlantic! Selv om vi satt på economy class, så fikk vi masse god mat og drikke gjennom hele turen (tør ikke tenke på hva business class folka fikk, de må ha rullet ut av flyet etter endt tur:P).

• 3 uker senere...
Gjest bruden2010
Skrevet

Jeg har god erfaring med KLM,SAS og Swiss air. God service og det er viktig for oss.

Må bare skrike høyt,hold dere unna Air Canada! Helt forferdelig flyselskap!

Skrevet

LETT Singapore Airlines. Garantert de beste jeg har flydd med, uten tvil. God mat, god service, god underholdning. God andreplass blir Thai. Lufthansa liker jeg på kortere turer, men har opplevd at på lengre turer så er underholdningssystemet veldig begrenset (altså at du ikke har din egen tv-skjerm). Ellers stiller SAS og British ganske likt etter min mening. Har aldri vært på langtur med Norwegian eller KLM.

Skrevet

Virgin Atlantic er det beste flyselskapet jeg har flydd med. Thai air kommer inn som en god nummer to, og SAS er også helt greie.

KLM er værst av flyene med langdistanseruter. Håpløst gamle fly, elendig service, masse bråk og kjip mat. Er ikke noen stor fan av air France eller British airways heller.

På korte distanser prøver jeg å unngå Ryanair i det lengste, men det er lett å bukke under for billige billetter og lokale flyplasser :) Dessuten vet man jo hva man går til når man setter seg på disse flyene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...