pixiiie Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har nå bestemt meg for å prøve en liten graviditetsdagbok. Jeg er en jente på 21 år som er gravid i uke 11. For øyeblikket bor jeg hjemme hos min mor, og graviditeten var ikke planlagt. Men både jeg og min kjære ble utrolig glade for nyheten når vi fikk vite at det var ett lite barn på vei. Det var ingen tvil om at vi ville beholde, og i løpet av februar måned skal vi flytte inn i leilighet. Jeg jobber som kundebehandler og har en grei inntekt, så dette føler vi at er på plass. Foreløpig er min termin 27 august og vi gleder oss veldig I dag var vi blandt annet ute å handlet litt babytøy =) Selvom dette kanskje er en smule tidlig Her er mine symptomer hitill: * Ufattelig trøtt * Forferdelig kvalm * Veldig ømme bryster som også har vokst (måtte gå opp fra 75C til 80C i dag) * Romling og stikking i nedre del av magen Jeg merker at dette er uvant og rart for meg - har en kriblende følelse i kroppen. Håper jeg kan bruke denne boken til å stille litt spørsmål, som forøverig kan være mye rart - ettersom dette er helt nytt for meg. Setter stor pris på komentarer og tips =) Jeg så at noen andre her har brukt "kinesisk fødselskalender" og ble nyskjerrig. I følge denne skal vi visst få en jente. Men tror nok vi venter til ultralyden bekrefter dette før vi går ut å kjøper rosa klær.
pixiiie Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2011 I dag var det ett stort tilltak å stå opp. Er ufattelig trøtt om dagen, og bare tanken på at jeg skal på jobb etterpå gjør meg sliten. Er det noen her inne som vet hvor lenge det er vanlig å gå før man blir sykemeldt fra jobben? Jeg skal tilbake til legen for sjekk den 23 februar og tenkte å spørre da, men er jo så nyskjerrig =) Men jeg kommer vel forhåpentligvis til å bli mye bedre fremover =) Nå skal jeg gå å ta meg en skive med makrell i tomat og agurk, og deretter blir det TV =) Ha en strålende dag alle sammen ! =)