Gå til innhold

Pixiiie skal nå bli ung mor!


pixiiie

Anbefalte innlegg

Nok en gang en stund siden sist :sjenert:

Nå nærmer det seg ultralyd med stormskritt. Jeg er skikkelig spent! Men gruer meg alikevel litt =/

Jeg har de siste dagene blitt veldig bekymret for om alt er bra. Jeg synes ikke jeg kjenner noe liv enda, og nå er jeg i uke 17, snart i uke 18. Men jeg hører jo at førstegangsgravide kan drøye helt til uke 20 før de kjenner liv. Men alikevell så kjenner jeg at jeg synes det kan komme ett spark snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en gang en stund siden sist :sjenert:

Nå nærmer det seg ultralyd med stormskritt. Jeg er skikkelig spent! Men gruer meg alikevel litt =/

Jeg har de siste dagene blitt veldig bekymret for om alt er bra. Jeg synes ikke jeg kjenner noe liv enda, og nå er jeg i uke 17, snart i uke 18. Men jeg hører jo at førstegangsgravide kan drøye helt til uke 20 før de kjenner liv. Men alikevell så kjenner jeg at jeg synes det kan komme ett spark snart.

Skal blir godt å komme på ultralyd og se hvordan ting står til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Snublet over boken din og tenkte jeg skulle si hei. Vi er på lik alder og gravid med på termin på samme tid og da er det jo litt ekstra gøy å følge med. Du må jo bli med i tråden vår for juli/august 2011 :jepp:

Når det gjelder liv så kan jeg si at jeg er 2. gangs og kjente først klare bevegelser for en uke siden. Jeg har kjent noe tidligere, men har ikke visst at det var henne :)

Tror ikke jeg kjente det før uke 19-20 med storebror.

Spennende med ultralyd til uka da, vil dere vite kjønnet?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig =D

Jeg kjente noe i går, som jeg kunne inbille meg kanskje kunne være spark. Men kjente det bare en gang, og det kunne like gjerne vært romling eller noe :P Ettersom det bare kom en gang, fikk jeg ikke kjent godt etter heller.

Ja jeg vil vite kjønnet. Sliter litt med å finne navn, også er jeg jo såå syk etter å begynne å handle inn. Men knøttet kan jo ikke få alt i hvitt og grått heller xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med livstegn fra deg igjen :)

Tror ikke du skal bekymre deg for det med liv, jeg kjente ikke noe som jeg kunne si med sikkerhet var liv før lenge etter uke 20.

På ultralyden viste det seg at jeg hadde foranliggende morkake og den ligger jo da som en demper. Kjente også noe før dette, men det var også kun et "dult" innimellom og som førstegangs er det jo ikke godt å vite :)

Er så spennende med ultralyd, gled deg!!

Her er vi nokså sikre på navn, men kommer ikke til å bestemme oss 100% eller si noe til familie/venner før lille tulla er født :rodmer:

Ha en flott lørdagskveld!

Og sier som minnimusepus, du må bli med oss på tråden for juli/august! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iii, å så spennende da :biggrin: Jeg kjenner jeg gleder meg på deres vegne :)

Håper ultralyden går som planlagt, og at dere får bedre bilder denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...