Gå til innhold

Jenter med dårlig klessmak.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Handler ikke på sukerkul og illusjon men noen ganger på nelly. Det er akkurat de sammen kjolene som man finner i byen så ja, kjøper ikke hverdagsklær der. Lurer på hva du går med på fest, kjolen til den gamle tanta di? Det er vel sånn stilen din er.

Du kan ikke sammenligne nelliy og superkul. Nelly har bedre kvalitet og mye finere kjoler med stil. Den du linker til ser man på stoffet at kjolen er billig og sikkelig dritt kvalitet. Kan se fin ut på bildet ja, men i virkeligheten er den helt annerledes. Verste er at prisene ikke ser så lave heller dyrere på superkul enn på nelly.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

Alt på de nettstedene er absolutt ikke stygt! Og heller ikke ''horeaktig''. Syntes folk kan få gå kledd akkurat som de vil. Må man gå med kjelledress for å ikke være horeaktig eller?

Jeg elsker minikjoler, men ville ikke blitt sett død i et polyesterhelvete av en kjole med sparkjøp-style strassdetaljer som ser ut som den er designet av en hallik fra baltikum.

• Liker 1
Gjest AnneShirley
Skrevet

Kjeledress og "kjolen til den gamle tanta di", faktisk :skratte:

Er det liksom eneste alternativ til "sukerkul" og "illusjon"? :gjeiper:

Heldigvis ikke :):popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Det verste med de sidene er egentlig det ekstreme overforbruket av sminke og photoshop, f.eks her.

Såg ut som ei Barbie-dokke :fnise:

Skrevet

Såg ut som ei Barbie-dokke :fnise:

Barbie er pen, hun/han ser ut som en shemale.

Gjest Applecore
Skrevet

Barbie er pen, hun/han ser ut som en shemale.

Det verste er at hun sikkert er en flott jente under all sminken og airbrushen :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det verste er at hun sikkert er en flott jente under all sminken og airbrushen :fnise:

Det er hun helt sikkert. Sminke ødelegger så mange pene ansikter. Fine kropper har dem, det skal de ha :skratte: hvis ikke de også er photoshopet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lukter jantelov! Typisk nordmenn! :popcorn:

Eh, hvordan i alle dager kan du si det er det? Lukter det misunnelse fra TS feks.?

Skrevet

Det mye jeg synes er fælt ift klesstil, men jeg tenker at det ikke er noe jeg har noe med. Klesstil og smak er for meg subjektivt, og tenker derfor at det er noe man må finne ut av selv. Jeg hadde likt dårlig om noen blandet seg bort i hvordan jeg går kledd.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...