CafeLatte Skrevet 3. februar 2011 #21 Skrevet 3. februar 2011 Jeg hater alt som er på superkul.no og illusion.no. Stygt og trashy skjønner ikke at folk shopper der seriøst. 3
Djungelvrål Skrevet 3. februar 2011 #22 Skrevet 3. februar 2011 De har mye av det samme der som man finner på vero moda, only, bik bok.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #23 Skrevet 3. februar 2011 De har mye av det samme der som man finner på vero moda, only, bik bok. Ehhh, noen har virkelig ikke øyne, eller klarer å skille ting fra hverandre... Men, for å forklare litt da, så er forskjellen at man finner NOE fint og ikke-trashy på bikbok. På disse nettstedene er det jo bare hore-aktige klær. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #24 Skrevet 3. februar 2011 For øvrig handlker jeg aldri på Only/Vero moda. Utrolig stygge klær osm ser sinnsykt billige ut og heslig passform. Har aldri sett noen som ser bra ut i klærne deres. Det er billig, og ser billig ut.
Gjest imli Skrevet 3. februar 2011 #25 Skrevet 3. februar 2011 Det er mange eg tykkjer har fæl klesstil, eller går i klær som framhevar det verste og skjular det beste ved kroppen deira, men eg seier ikkje noko. Kanskje til veldig nære vener/familie, viss det er eit klesplagg som sit veldig dårleg, og anledninga er er type selskap/fest. Folk må nesten få kle seg som dei vil, sjølv om eg tenkjer mitt når eg ser damer på over 30 med ettersittande rosa hettegenser, åletrang olabukse og stringtruse som synes over kanten
budeia_89 Skrevet 3. februar 2011 #26 Skrevet 3. februar 2011 Herregud... kan ikke bare folk bruke hodet da?
Gjest Applecore Skrevet 3. februar 2011 #27 Skrevet 3. februar 2011 Jeg hater alt som er på superkul.no og illusion.no. Stygt og trashy skjønner ikke at folk shopper der seriøst. Det verste med de sidene er egentlig det ekstreme overforbruket av sminke og photoshop, f.eks her.
CafeLatte Skrevet 3. februar 2011 #28 Skrevet 3. februar 2011 Det verste med de sidene er egentlig det ekstreme overforbruket av sminke og photoshop, f.eks her. :skratte: "Natural beauty" 2
Shinana Skrevet 3. februar 2011 #29 Skrevet 3. februar 2011 Hva med å akseptere klesstilen hennes? Jeg fatter ikke problemstillingen! Føler du deg bedre enn henne på grunn av klesstil? Gjør det til et ikke-tema! Hun skader ingen ved å kle seg utenom hvermansens normer! 1
Djungelvrål Skrevet 3. februar 2011 #30 Skrevet 3. februar 2011 Det verste med de sidene er egentlig det ekstreme overforbruket av sminke og photoshop, f.eks her. Den kjolen var kjempefin!
Djungelvrål Skrevet 3. februar 2011 #31 Skrevet 3. februar 2011 Ehhh, noen har virkelig ikke øyne, eller klarer å skille ting fra hverandre... Men, for å forklare litt da, så er forskjellen at man finner NOE fint og ikke-trashy på bikbok. På disse nettstedene er det jo bare hore-aktige klær. Er denne hore-aktig? Tok meg 20 sekunder å finne. http://www.illusion.no/sahr-tunika-beige
Gjest Applecore Skrevet 4. februar 2011 #32 Skrevet 4. februar 2011 Den kjolen var kjempefin! Den er sikkert fin den ja, men jeg blir bare distrahert av hvor kunstig modellen ser ut...
Guriane Skrevet 4. februar 2011 #33 Skrevet 4. februar 2011 Er denne hore-aktig? Tok meg 20 sekunder å finne. http://www.illusion.no/sahr-tunika-beige Jeg synes den var fin
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #34 Skrevet 4. februar 2011 Er denne hore-aktig? Tok meg 20 sekunder å finne. http://www.illusion.no/sahr-tunika-beige JA!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #35 Skrevet 4. februar 2011 JA! jada vinnie vi har skjønt at du liker å shoppe på superkul. Du har vel slik stil som dem. Så greit nok. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #36 Skrevet 4. februar 2011 Alt på de nettstedene er absolutt ikke stygt! Og heller ikke ''horeaktig''. Syntes folk kan få gå kledd akkurat som de vil. Må man gå med kjelledress for å ikke være horeaktig eller? 1
Gjest Glad i reiser Skrevet 4. februar 2011 #37 Skrevet 4. februar 2011 Jeg hater alt som er på superkul.no og illusion.no. Stygt og trashy skjønner ikke at folk shopper der seriøst. Jeg skjønner hvorfor de handler der, det er rett og slett fordi vi er forskjellige! Jeg fatter og begriper ikke hvorfor an ikke bare kan la folk få kle seg akkurat som de vil? Det er ingen som har noe med hvordan vi går kledd. Og dere som sier at dere ville prøvd å ta det opp på en fin måte hvis dere mener noen har dårlig stil/smak, har dere tenkt på at de kanskje syns dere har elendig smak og ikke skjønner hvorfor dere går kledd som dere gjør? Alle har ulik stil, og et menneske kan ikke bestemme hva som er en god eller dårlig stil. Hvis noen du kjenner har en bil du ikke liker, går du da bort til vedkommende og sier at han får jammen meg bytte bil for det lyser dårlig smak av bilen? 1
Vera Vinge Skrevet 4. februar 2011 #38 Skrevet 4. februar 2011 Jeg fatter og begriper ikke hvorfor an ikke bare kan la folk få kle seg akkurat som de vil? Det er ingen som har noe med hvordan vi går kledd. Og dere som sier at dere ville prøvd å ta det opp på en fin måte hvis dere mener noen har dårlig stil/smak, har dere tenkt på at de kanskje syns dere har elendig smak og ikke skjønner hvorfor dere går kledd som dere gjør? Alle har ulik stil, og et menneske kan ikke bestemme hva som er en god eller dårlig stil. Hvis noen du kjenner har en bil du ikke liker, går du da bort til vedkommende og sier at han får jammen meg bytte bil for det lyser dårlig smak av bilen? Jeg antar du sikter til mitt innlegg, siden de fleste (alle?) andre som har svart, har poengtert at folk får ha stilen sin i fred. Siden du åpenbart har misforstått meg, vil jeg presisere hva jeg mente. Jeg ville selvsagt aldri ha sagt til noen at jeg syns de har dårlig stil i utgangspunktet. Folk får gå i de klærne de liker, tenker jeg. Men, om jeg observerte at en person ble baksnakket hvor enn hun gikk fordi man kunne se trusestrikken gjennom utringningen, syns jeg det kan stille seg noe annerledes. Om en person kler seg helt utenom det vanlig utfordrende og/eller shabby (snakker da om til det ekstreme), og ikke ser ut til å gjøre dette med fullt overlegg fordi hun ønsker å skille seg ut, kunne jeg vurdert å ta en prat, ja. Men da fordi jeg syns vedkommende kunne like å vite at det hele var så ekstremt at folk snakket om henne og jeg f.eks. opplevde at hun ble tatt lite seriøst rundt omkring. Men det måtte være en person jeg kjente godt, for at jeg skulle gjøre det. Ellers er jeg ikke en som blir støtt av andres stil, eller som driver og gir andre klesråd uoppfordret, bare så det er sagt. Man kan alltids si at det er de som baksnakker her som har et problem, men man kommer heller ikke unna at folk skaper seg førsteinntrykk bl.a. basert på at man ser noenlunde ordentlig ut, og at noen kan være tjent med å se mer presentabel ut. Jeg tror man skaper mange ulemper for seg selv ved å kle seg ekstremt utfordrende, men det får være opp til hver enkelt om man vil gjøre noe med det. Men tenker man ikke over det, syns jeg ikke det trenger å være helt feil å bli gjort oppmerksom på det, hvis man allerede ser at vedkommende "stiller bakerst i køen" pga. klesstil.
Gjest strykebrett Skrevet 4. februar 2011 #39 Skrevet 4. februar 2011 Jeg ville kun ha sagt noe dersom noen jeg kjente godt var i ferd med å drite seg fullstendig ut i forhold til dresscode. Jeg sa fra en gang til ei jeg bodde sammen med som hadde tenkt å gå i begravelse i en supertrang minikjole som knapt dekket rompa. Men jeg ville aldri sagt noe på at folk kler seg stygt etter min smak.
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2011 #40 Skrevet 4. februar 2011 (endret) jada vinnie vi har skjønt at du liker å shoppe på superkul. Du har vel slik stil som dem. Så greit nok. Handler ikke på sukerkul og illusjon men noen ganger på nelly. Det er akkurat de sammen kjolene som man finner i byen så ja, kjøper ikke hverdagsklær der. Lurer på hva du går med på fest, kjolen til den gamle tanta di? Det er vel sånn stilen din er. Endret 4. februar 2011 av Vinnie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå