crispy Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Jeg ser med en blanding av avsky og nysgjerrighet på det nye fremmedelementet i butikken; nemlig Starbukcs Seattle Latte. http://www.dagbladet.no/2011/02/01/nyheter/forbrukervarer/starbucks/15273606/ Jeg elsker Starbucks når jeg er i England, men akkurat denne her er jeg veldig skeptisk til å prøve. Har ikke lyst til å ødelegge de gode minnene med noe søl heller Derfor, er det noen her inne som har tatt dette steget som jeg vegrer meg en smule mot? Og har lyst til å dele smaksopplevelsen med oss andre?
Gjest Anjelika Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Har de ikke hatt iskaffe fra Starbucks på Deli Deluca i evigheter? Jeg har iallefall drukket det her i Norge og det smakte sukret sølevann. Men nå er jeg ikke overbegeistret for Starbucks generelt, spennende med mange varianter men det er mer et sted for søtsaker enn for god, ordentlig kaffe. Starbucks kommer vel forresten til Norge nå? Synes jeg leste noe om det. Selve kafeen altså. 1
nenia Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Deli har hatt iskaffe fra Starbucks lenge ja, sykt dyr... Etter hva jeg har hørt så er den nye iskaffen meget god, men jeg holder meg så langt jeg kan unna sukker for tiden selv, så jeg avstår fra å prøve denne nyheten!
Munchlax Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 (endret) Starbucks kommer vel forresten til Norge nå? Synes jeg leste noe om det. Selve kafeen altså. Stemmer. Den skal være her innen 2014. "Starbucks til Norge" Endret 3. februar 2011 av Gyngehest
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Jeg digga Seattle Latte! Men synes Mocha Latte Chocolate ble for søt. Jeg er redd jeg har gått på en Seattle latte-smell... og SKAL ut å kjøpe flere i morgen (så mye for den slankekuren) Eneste feilen med denne er slurp-slurp og den er tom... Ellers gleder jeg meg til Starbucks kommer til Norge, for ingen lager frappe som de. Jeg liker vanligvis ikke søte kaffedrikker, men Starbucks kan dette.
Kirby Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Jeg likte også Seattle Latte, men jeg liker ikke "vanlig" kaffe, så det er godt mulig den blir for søt for mange :gjeiper:
Antlers Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Jeg likte også Seattle Latte, men jeg liker ikke "vanlig" kaffe, så det er godt mulig den blir for søt for mange :gjeiper: Hvordan er den i forhold til Tine iskaffe mocca, om du har smakt den? Altså denne: http://www.tine.no/6050.cms Synes den er kjempegod, men liker ingen av de andre (spesielt ikke de i plastbeger).
Dine Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Hvor selger de denne kaffen? (Hvilke butikker?)
Kirby Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Hvordan er den i forhold til Tine iskaffe mocca, om du har smakt den? Altså denne: http://www.tine.no/6050.cms Synes den er kjempegod, men liker ingen av de andre (spesielt ikke de i plastbeger). Har ikke smakt den, men for å sammenligne er det 20% kaffe i en Seattle Latte, i iskaffe mocca er det 30%, sukkermengden er den samme.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2011 #11 Skrevet 4. februar 2011 Starbucks er helt klart MYE bedre en Tine sine. Og jeg har hatt en hang-ups for Tine sine. Men Starbucks sin Seattle Latte smaker mer kaffe en Tine sin. Drikker en akkurat nå og jo den er god! Kjøpte på ICA idag men der kostet den 21,- på Rimi kostet den 20,- Egentlig ganske dyr da den er liten og den går unna på to slurp. Men den er gooood. Ellers er jeg en sort kaffe drikker. Skal ikke ha melk eller sukker i min kaffe. Men iskaffe er nomnom.
Antlers Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 Starbucks er helt klart MYE bedre en Tine sine. Og jeg har hatt en hang-ups for Tine sine. Men Starbucks sin Seattle Latte smaker mer kaffe en Tine sin. Drikker en akkurat nå og jo den er god! Kjøpte på ICA idag men der kostet den 21,- på Rimi kostet den 20,- Egentlig ganske dyr da den er liten og den går unna på to slurp. Men den er gooood. Ellers er jeg en sort kaffe drikker. Skal ikke ha melk eller sukker i min kaffe. Men iskaffe er nomnom. Tok nettopp sjansen på en Mocha Latte (de hadde ikke Seattle), og det smakte litt for mye kaffe for min del. Kommer nok til å holde meg til Tine, med mindre Seattle Latte er et par hakk søtere
Dine Skrevet 4. februar 2011 #13 Skrevet 4. februar 2011 Da skal jeg sjekke ut ICA eller Rimi. Noen av dere som vet hvilke cafeer eller butikker som selger frappucinoer som Starbucks? De er jo sååååå gode og har ikke funnet lignende noen andre steder i verden..
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 Da skal jeg sjekke ut ICA eller Rimi. Noen av dere som vet hvilke cafeer eller butikker som selger frappucinoer som Starbucks? De er jo sååååå gode og har ikke funnet lignende noen andre steder i verden.. INGEN lagr frappe som Starbucks!! Og jeg har prøvd mange det siste halvåret. Men ICA selger frappe også. Koster dog 50,- for en liten flaske. Og frappe vil jeg nok helst kjøpe i kaffebar og ikke på flaske.
Dine Skrevet 4. februar 2011 #15 Skrevet 4. februar 2011 Den frappen på boks er absolutt ikke det samme nei.. Så derfor jeg lurer på om hvilke cafeer som selger lik frappucino.. Prøvd mange steder, men det er absolutt ikke det samme.. Kanskje jeg heller skulle prøvd å finne oppskriften (de selger det ofte på ebay tror jeg) og lage hjemme??
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2011 #16 Skrevet 4. februar 2011 Jeg har som sagt testa mange kaffebarer i Oslo for frappe. Senest igår. Men nei... ikke i nærheten. Tror kanskje jeg likte den på Beagle&Juice best. Men hver gang jeg drikker en frappe fra kaffebar i Oslo, så lengter jeg bare mer etter Starbucks sin. Hmm fortsetter jeg å reklamere slik, så burde jeg søren meg få provisjon fra Starbucks 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #17 Skrevet 4. februar 2011 Altså. Seattle latte var grei nok, men den smakte jo nesten ikke kaffe! Nei, takke meg til tine sin iskaffe latte <3 (er det ikke 45 % kaffe i den om jeg husker rett?)
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #18 Skrevet 4. februar 2011 Står glatt over disse ferdiglagde iskaffene. Ser med glede frem til at de åpner kaffebarer i Norge. Endelig! Men måtte gudene vite hvorfor det har tatt så utrolig mange år før de endelig finner veien hit. De har jo vært i våre naboland en årrekke!
FantasDick Skrevet 4. februar 2011 #19 Skrevet 4. februar 2011 Jeg liker Seattle Latte veldig godt, men den er veldig søt. Kjøpte på Ica, kostet 16,90,-. Ikke like søt som iskaffene fra Tine (utenom latte).
Dine Skrevet 4. februar 2011 #20 Skrevet 4. februar 2011 Men måtte gudene vite hvorfor det har tatt så utrolig mange år før de endelig finner veien hit. De har jo vært i våre naboland en årrekke! Signerer dette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå