Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Jeg er en jente på 14,5 år. For fire dager siden merket jeg en liten hard kul i høyre bryst. Jeg tror enten at kulen har blitt større, har begynt å bli mindre eller har gått dypere inn i brystet, men jeg tror den har blitt større. Først var den ca. som en klinkekule, men nå er den større. Jeg vet ikke hva dette er. Hvis dy vet du hva dette er kan du gjerne skrive et svar? Jeg er redd for hvis det er noe farlig og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke si det til noen, jeg synes det er ekkelt og snakke om. Jeg håper noen med kunskap om dette kan gi meg svarene.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Å oppdage en kul i brystet er både skremmende og ubehagelig, akkurat som du sier. Men uansett MÅ du fortelle dette til noen, og du MÅ gå til legen. Den eneste som kan si noe om hva det er, er en lege, ingen her kan gjette seg frem til hva det egentlig er. Men når det er sagt, så er du i en alder hvor brystene vokser mye, og det er ganske så normalt med kuler og "bumper". Men det er bare en lege som kan si hva din kul er. Så besstill deg en time snarest, så slipper du å gå rundt å uroe deg.
Gjest Normalfordeling Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Du er tidlig i tenårene. Brystene dine vokser og forandrer seg. Helt naturlig. Altså, ro ned.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Den eneste med kunnskap er legen din. Som 14-åring vil jeg nok tro faren er ekstremt liten. Antakelig er det kun en innkappsling av fett, som igjen er noe alle har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå