Henriette123 Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Hei hei Jeg er ei jente på 22 år som snart skal fjerne en svulst i det ene brystet. Det er ikke snakk om kreft (de kan ikke bekrefte dette 100% før svulsten er snalysert, men celleprøvene er fine). Svulsten er forholdsvis stor (4 cm i diameter) og har gjort dette brystet endel større enn det andre. De fjerner også noe vev rundt selve svulsten og jeg er litt bekymret for hvordan det blir seende ut etter operasjonen. Jeg har aldri hatt lyst på silikonpupper eller vært spesielt opptatt av idealutseende e.l. Men jeg tenker jo på den store forskjellen jeg ser. Er det mulig å legge inn små silikoninnlegg slik at puppene blir like igjen? Brystet som skal opereres er ca. to cupstørrelser større enn det andre og vil antagelig bli nokså slapt etter kulen er tatt ut. Det andre brystet er godt synlig mindre (også med klær på). Noen med erfaringer? *Henriette*
katt1 Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Ikke bekymre deg,kommer ikke til og vises. Fjernet en like stor selv for noen år tilbake,og det vises ike. Masse lykke til.
Henriette123 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2011 Ikke bekymre deg,kommer ikke til og vises. Fjernet en like stor selv for noen år tilbake,og det vises ike. Masse lykke til. Hei og takk for svar! Hvordan så det ut før du fjernet den da? Ser ikke helt for meg at det ikke kommer til å vises når forskjellen er så stor. Har gått opp to cup-str for at bhen skal passe for det større brystet, og cupen på den andre siden er synlig alt for stor selv om jeg har silikoninnlegg i bhen på den siden. *Henriette*
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Kan nok hende du må vente å se til kulen er fjernet. Aner du om en eventuell plastisk operasjon er noe du må betale selv? Vet mange får dekket slike operasjoner, men aner ikke hva kriteriene er. Uansett, lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå