Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jeg trenger bursdagsgave til.

En som liker å spille call of duty og lignende spill, på ps3.

Har noen spm her:

1. Hvilke andre spill er populære nå? Han har bl.a black ops.

2. Denne her, hva synes dere om denne? http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/TRIAX720CODBO/tritton-ax720-headset

Det er et headset for call of duty...

Han pleier ikke sitte å snakke mens han spiller, men MÅ man snakke for å ha dette, eller er det ikke vits i da?

Er det morsommere å snakke?

Vil han ha bruk for dette?

Andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GUTTA? Haloen. Det er faktisk ganske mange jenter som spiller også!

Gjest stillness
Skrevet

GUTTA? Haloen. Det er faktisk ganske mange jenter som spiller også!

Enig i den :)

Når det gjelder det med headset så er vel litt av poenget at man skal snakke.Er ihvertfall det jeg bruker det til,men jeg snakker ikke så voldsomt mye når jeg spiller.

Men ser at det er mange som har headset som bare bruker det til å irritere andre :)

Skrevet

Tenkte meg ikke om, selvfølgelig kan vel jenter og like denne typen spill ;)

Uansett, hva med lyd, og headsett? Er det noe at man da hører motspillere enklere etc?

Skrevet (endret)

Hvis han liker FPS, så er jo "Battlefield: Bad Company 2" et veldig bra spill som ligner litt på "Call of Duty"-spillene (forutsatt at han ikke har det allerede, da). Det finnes også flere spill i Battlefield-serien, og 3-er'n kommer forøvrig også snart.

Ellers knyttes det store forventninger til "Crysis 2" som kommer i løpet av året. En forhåndsbestilling vil han sikkert bli glad for. Andre (ikke FPS) spilltips er spill i "Uncharted"-serien, "Just Cause"-serien eller "Assassins Creed"-serien.

Endret av Linus
Skrevet

Killzone3 kommer også snart :)

headset er jo per definisjon ikke mye vits om han ikke snakker mye?

Skrevet

Killzone3 kommer også snart :)

Stemmer det. Nå i februar, faktisk. Spillet har riktignok fått en del blandede kritikker.

headset er jo per definisjon ikke mye vits om han ikke snakker mye?

Spiller man med/mot venner er headset veldig kjekt, men sånn ellers er det jo bare støy og til mer irritasjon enn nytte..

Skrevet

Hvis han liker FPS, så er jo "Battlefield: Bad Company 2" et veldig bra spill som ligner litt på "Call of Duty"-spillene (forutsatt at han ikke har det allerede, da). Det finnes også flere spill i Battlefield-serien, og 3-er'n kommer forøvrig også snart.

BFBC2 er meget bra ja! BF3 kommer vel ikke før til høsten? The Sims er jentespill ellers. Er bare tåpelig med jenter i spill som dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...