AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 Jeg er ei jente på 18 år, som for ca et år siden fikk satt inn en p-stav av fastlegen min. Men det passet absolutt ikke til meg, for jeg fikk blødninger i hytt og pine og bestemte meg for å ta den ut. Men legen fikk den ikke ut, og jeg må på sykehuset og gjøre det kirurgisk, for den har kommet for dypt. Jeg batalte på legekontoret for arbeidet, og lurer nå på hvor mye det vil koste meg å gjøre det kirurgisk? Noen som har vært borti noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Du betaler egenandel ca 300 kr. Problemet med pstav er at det ofte ikke er mulig å finne den igjen en stund etter at den er satt inn, og den vil heller ikke vise på røntgen. Derfor skal man ikke sette inn p-stav med mindre man er helt sikker på å ha den i tre år og takle bivirkningene.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 TS: Det er rart, for fastlegen min sa at "det er jo bare å ta den ut hvis det ikke passer deg."
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Ett eksempel, har også to venninner som har opplevd at de ikke finner staven igjen, og har måttet gå med den til den "dør ut", så jeg hadde valgt annen prevansjon...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå