Hotbots Skrevet 3. februar 2011 #1 Skrevet 3. februar 2011 God morgen! Elsker salat men ofte blir det en tidskrevende prosess å få i seg fordi jeg vil ha litt av alt på gaffelen samtidig.. Så ramler fetaosten av mens jeg plukker opp maisen og når jeg får tak i tomatbiten er den plutselig altfor stor slik at den overdøver de andre smakene, så da må jeg ta på mer av de igjen osv.. Flere som har det sånn? Gjelder forsåvidt andre retter enn bare salat også egentlig..
Sandin Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Fetaost kan smuldres eller rives på rivjern (sistnevnte bare hvis du kjøper en litt fast type da, ikke ferdige små terninger i lake). Claes Ohlson har en sånn Alligator som skjærer ting i små biter kjapt. Funker til løk, agurk etc.
Violetsky Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Spise med skje? I tillegg til å smuldre fetaen i mindre biter..
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Altså, jeg vil ha alt i munnen samtidig. Om det er på gaffelen eller ikke samtidig har ingenting å si, det inner mer om en tvangslidelse. Jeg synes bare alle smakene er best sammen. Yndlingssalaten min er bulgur-/couscoussalat med hakket soltørket tomat og grønnsakene finhakket, da kan det spises med skje.
Tears.of.the.Sun Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Legg hodet oppi salatbollen og spis som en hund. Da-ta-ta, problem løst. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå