Gå til innhold

Slappe pupper...

Fremhevede innlegg

Gjest Vær 81
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 29 år som føler at puppene mine rett og slett henger alt for mye i forhold til resten av kroppen min. Jeg er lita og slank, og skulle ønske at de var litt fastere slik at de sto mer i stil med resten av meg.

Jeg prøver å ikke tenke på det, men i det siste har dette rett og slett plaget meg bare mer og mer.. Og jeg kjenner også at det gjør noe med selvtiliten min i forhold til dette med å date/ være sammen med gutter..

Brystløft eller silikon er nok ikke noe alternativ for meg for øyeblikket.. Men det finnes jo andre ting som skal hjelpe på dette problemet; kremer og slikt noe.. Er det noen her som har prøvd noe slikt, og som evt. kan anbefale noen produkter til meg??

Eller er sånt noe rett og slett bare juks.. Merker at jeg er veldig skeptisk til det, men tenker at det jo er verd å spørre om det faktisk er noen som har prøvd noe sånt, og følt at det faktisk har hjulpet..

Hvis ikke, har dere evt. forslag til noen treningsøvelser som kanskje kan stramme opp puppene litt??

Hilsen meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kremer hjelper ikke fordi man ikke man motvirke tyngdekraften med noen så enkelt som en krem. Øvelser hjelper ikke heller da de bare strammer opp musklene bak brystet og ikke gjør noen for brystvevet i seg seg selv. Så kirurgi er nok det eneste alternativet...eller å lære å godta seg selv som man er.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...