camie Skrevet 7. mai 2002 #1 Skrevet 7. mai 2002 Har jeg panikk for å bli gammel eller hva er det med meg?? Liker fortsatt gutter mellom 18 og 25 best og selv er jeg ei på 25 (selv om man ikke skulle tro det) Hva er det som gjør at jeg tenner mer på yngre gutter en de som er over 30? *blir ikke klok på meg selv* Men en ting er sikkert, de er iallefall mer ivrig i senga enn de "oppi åra"12 1
Gjest Silje Skrevet 8. mai 2002 #3 Skrevet 8. mai 2002 Nåja... Skal si at menn oppi åra kan være ganske så ivrig i senga de også. Noen mener jo de er mer aktive når de er 50 enn da de var 20. 12
Gjest sexysadie Skrevet 10. mai 2002 #4 Skrevet 10. mai 2002 Silje (Jeg terger deg godmodig) Hva vet du om yngre menn da? Du vil jo bare ha slike oldiser du!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2002 #5 Skrevet 12. mai 2002 Har lest en plass at menn er mest saxuelt aktive i 20-25 års alder, og at det avtar utover. Men sex lysten går i bølger og vil ta seg opp igjenn rundt 40-45. Jeg er ikke helt sikker på tallene her, men det som er sikkert er at kvinner og menn har sine aktivitets topper i forskjellig alder. Da kan det vere greit at den ene parten er noe eldre enn den andre, fordi man da vil ha mere sammenfallende sex behov. Når det er sakt trror jeg at det om en liker yngre eller eldre menn/kvinner er smak og behag. Foreldrene mine f.eks, de er skilt, min far er 15 år eldre enn sin nye kone, mens min mor er 7 år eldre enn sin nye mann. Kanskje ikke så rart at det gikk skjeis føste gang:) Wyrlin
Gjest Silje Skrevet 12. mai 2002 #6 Skrevet 12. mai 2002 Nei du har rett i det sexysadie. Jeg har ingen erfaringer fra unge menn/gutter. Men det var jo ikke det jeg sa noe på da, sa jo bare at det ikke er noe "galt" med "ivrigheten" til eldre heller 12
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Har jeg panikk for å bli gammel eller hva er det med meg?? Liker fortsatt gutter mellom 18 og 25 best og selv er jeg ei på 25 (selv om man ikke skulle tro det) Hva er det som gjør at jeg tenner mer på yngre gutter en de som er over 30? Nå har du 38, liker du fortsatt de mellom 18 og 25 best? Jeg vet ikke hva det skyldes, men vi har forskjellige preferanser. Aldersforskjell kan jo være spennende. Dessuten er det jo ikke til å stikke under en stol at de mellom 18 og 25 som regel er best treng og ser best ut. Lite ølvommer, dobbelthaker, grå hår og høye viker der i gården. Og ofte er de også kåtere. Så kanskje grunnen er så enkel som at du liker sex Anonymous poster hash: f7f2d...6db 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #8 Skrevet 16. april 2015 Kjenner meg ikke igjen i det du skriver om at de yngre er aktive i senga i motsetning ti de opp i åra. Min erfaring er at de yngre kommer for fort og ikke vet noen teknikker for å tilfredstille meg, og legger seg å sover etter et 5 min samleie der han kom og ikke jeg som en "whatever i dont care" oppførsel. Eldre menn kan de mest himmelske triks, holder lenge og gjør en stor innsats for å sende meg til himmelen og gir meg orgasme etter orgasme, og spør meg hvordan ting føles og om jeg var fornøyd osv. Anonymous poster hash: b2a72...19b 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Eldre menn kan de mest himmelske triks, holder lenge og gjør en stor innsats for å sende meg til himmelen og gir meg orgasme etter orgasme, og spør meg hvordan ting føles og om jeg var fornøyd osv. Og du? Anonymous poster hash: f7f2d...6db
Gjest Bruker1000 Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 Kjenner meg igjen! Jeg er 20 år men liker bare gutter 18-22 år(virker jeg pedo hvis jeg sier 17 også er bra?), vet ikke hvorfor men synes alle andre blir for "gamle", men kan jo skyldes at jeg bare har venner som er yngre enn meg selv om yngre kjæreste en mental sperre liksom
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #11 Skrevet 16. april 2015 Og du? Anonymous poster hash: f7f2d...6db Og jeg, jeg har lært himmelske triks av menn som kjenner hele kroppen sin og ikke bare pikken, som har lært meg opp Anonymous poster hash: b2a72...19b
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #12 Skrevet 17. april 2015 virker jeg pedo hvis jeg sier 17 også er bra? Nei, bare litt umoden. De fleste på din alder liker jo å gå opp i alder. Anonymous poster hash: f7f2d...6db
Gjest Nikee Skrevet 18. april 2015 #13 Skrevet 18. april 2015 Tråden er ryddet for avsporinger samt svar til dette. Nikee, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå