Gå til innhold

Å bruke bh med innlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør du det? Jeg synes jeg ikke har store nok pupper i forhold til min egen kropp, så jeg kjøper bh med gel innlegg eller annen innlegg. Det gjør jo puppene mye større. Ser også penere ut.

Skrevet

Gjør du det? Jeg synes jeg ikke har store nok pupper i forhold til min egen kropp, så jeg kjøper bh med gel innlegg eller annen innlegg. Det gjør jo puppene mye større. Ser også penere ut.

Dette tror jeg mange jenter gjør.. Kjøper for stor bh el for å få små pupper til å se litt mer proposjonert ut. Jeg bruker ikke silikoninnlegg hvis det er det du mener da. Synes overgangen blir litt for stor hvis jeg en dag bestemmer meg for å ikke bruke dem. Litt morsomt å komme en dag med fin c cup for så neste dag oppdage man har krympet til sin vanlige b cup fordi man i forbifarten glemte innleggene. Litt stress! :fnise:

-E

Skrevet

Dette tror jeg mange jenter gjør.. Kjøper for stor bh el for å få små pupper til å se litt mer proposjonert ut. Jeg bruker ikke silikoninnlegg hvis det er det du mener da. Synes overgangen blir litt for stor hvis jeg en dag bestemmer meg for å ikke bruke dem. Litt morsomt å komme en dag med fin c cup for så neste dag oppdage man har krympet til sin vanlige b cup fordi man i forbifarten glemte innleggene. Litt stress! :fnise:

-E

Hahahah nei ikke silikon innlegg, men bh med gel eller innlegg som gjør puppene en god del større. Ikke slike svære silikon innlegg man setter inn.

Skrevet

Jepp. Jeg kjøper alltid bh med innlegg i :)

Skrevet

Nei, jeg bruker det ikke. Syns det rett og slett blir for stor overgang om jeg en dag skulle ha de i og ikke. (Og i tillegg hadde jeg vel sett brystsprengt ut, har ganske store bryst fra før...)

Skrevet

Kjøper bare BH med sånne standard-puter, jeg. Selvom jeg er en knappe A-cup

Skrevet

Ja, jeg bruker alltid BH med innlegg - nettop for å se mer proposjonert ut.

Skrevet

Nei, jeg har ikke behov for det.

Skrevet

Nei, kjøper ikke bh med innlegg. Gjorde det tidligere, da jeg syntes jeg hadde små pupper, men så gikk jeg til en ordentlig undertøysbutikk og kjøpte riktig bh-størrelse, og da synes jeg ikke at jeg har behov for innlegg lengere. Rikitg størrelse sitter godt og riktig, og gjør at brystene fremheves naturlig. Det bør vel nevnes at jeg gikk opp 3 størrelser i cup da jeg fikk riktig størrelse.

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg bruker med litt innlegg, ikke mye. Ikke fordi jeg må men fordi de fleste BH'er jeg har har innlegg.

Da jeg ryddet i klesskapet sist fant jeg en BH jeg ikke husket jeg hadde, den passet perfekt... Men den var så godt polstret, MYE innlegg! Jeg fikk så store at jeg fant ut at den BH'en kan jeg ikke bruke mer.. Herregud. :fnise: Kanskje lurt nå i dette holkeføret, gode støtdempere!

Skrevet

Kanskje lurt nå i dette holkeføret, gode støtdempere!

:legrine:

Skrevet

Regner med at dere med innlegg mener innlegg, og ikke vatterte bh-er. De som er vatterte gjør at cupen er stiv, men det er ikke innlegg. Jeg foretrekker vatterte bh-er uten innlegg. Har nok pupp fra før av ;)

Skrevet

Kanskje lurt nå i dette holkeføret, gode støtdempere!

:skratte:

_______

Jeg bruker ikke bh-er med innlegg, hverken puter, silikon eller gel. Men jeg liker at de er vatterte, som AB over meg sa,- at de er "stive" :jepp:

Skrevet

Jeg bruker helst vatterte BH'er, og i tillegg kun push-up. Synes det er det som passer best på min kropp selv om puppene i seg selv er store nok. :)

Skrevet

Ja.

Har ikkje verdas største puppar, så brukar alltid BH med innlegg, og push-up.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...