Gå til innhold

nå blir jeg småirritert!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

blir sp irritert på fastlege tullet jeg! nå sitter jeg her, har et problem med mitt øre.. tror nokikke det er av det alvorligste men depå apoteket ba meg henvende meg til legen min, før jeg kjøpte noe som helst..problemet er at hver gang jeg legger meg til å sove og legge meg på det venstre øret så tetter det seg igjen akkurat slik som ved en forkjølelse.. helt tett, og jeg må dunke på det for å åpne det igjen! det skjer hver gang! så da tenkte jeg at legen var enste stopp. men der får jeg jo aldri time.. måtte vente til mandag fikk jeg beskjed om! hva er det a?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du fikk time allerede på mandag, var du heldig.

Gjest sunshine-t
Skrevet
hva er det a?

norge i ett nøtteskall...

Skrevet

Da hadde jeg byttet fastlege hvis det er mulig. Der jeg går får jeg alltid time samme dag om jeg ringer om morgenen.

De har vel plikt til å ta imot deg hvis det er akutt ?

Man kan jo også gå på legesentre/legevakt o.l.

Skrevet
blir sp irritert på fastlege tullet jeg! nå sitter jeg her' date=' har et problem med mitt øre.. tror nokikke det er av det alvorligste men depå apoteket ba meg henvende meg til legen min, før jeg kjøpte noe som helst..problemet er at hver gang jeg legger meg til å sove og legge meg på det venstre øret så tetter det seg igjen akkurat slik som ved en forkjølelse.. helt tett, og jeg må dunke på det for å åpne det igjen! det skjer hver gang! så da tenkte jeg at legen var enste stopp. men der får jeg jo aldri time.. måtte vente til mandag fikk jeg beskjed om! hva er det a?[/quote']

Mandag??? Hallo!! Jeg må vanligvis vente minst 3 uker jeg. Heldig er du :ler::ler:

Skrevet
De har vel plikt til å ta imot deg hvis det er akutt ?

Et øre som blir tett når du legger hodet på puten regnes desverre ikke som akutt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Et øre som blir tett når du legger hodet på puten regnes desverre ikke som akutt.

det er det som er det verste.. at for "akutte" småting har du rett på hjelp..

men når det er noe du tror kan være alvorlig og du virkelig er bekymret.. da har du ikke rett på å få hjelp.. logisk?

Skrevet

det er det som er det verste.. at for "akutte" småting har du rett på hjelp..

men når det er noe du tror kan være alvorlig og du virkelig er bekymret.. da har du ikke rett på å få hjelp.. logisk?

Jeg vil tippe dette er ørevoks som tetter øregangen. Har du prøvd å skylle øret med ørerens?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du ringte i dag og fikk time mandag er det bra.

Det virker ikke som et akutt problem og jeg sjønner at du ikke kom inn på dagen.

Det kan være at du er tett pga ørevoks, og evt burde ha fått skylt ørene dine. Da vil helsesekretæren/legen se i øret og be deg skylle med olje (mat) i 2-3 dager før du kan komme tilbake å få skylle ut ørevoksen. Dette behøver du ikke noen time for, ettersom det er helsesekretæren som gjør det.

Hva ellers det kan være, finner sikkert legen ut.

Skrevet

Som de andre sier, fikk du time på mandag var du heldig !

Gjest Anonymous
Skrevet

nå sitter jeg her igjen, prøvde å pelle inni der men jammen meg ble det tett... men mener dere at jeg skal helle mat olje inn i æret mitt?

Skrevet

Jeg irriterer meg også. Jeg tror enkelte leger skor seg ganske bra på det, og jeg har ihvert fall tenkt å bytte hvis det lar seg gjøre. Hun som jeg har, jobber fra 9 til 12 fire dager pr uke, og er i tillegg stadig syk.

Sønnen min hadde time hos henne i går morges klokken 0930, og ble sittende til klokken var over 12 før han kom inn fordi hun var syk.

Da var jo over halve skoledagen hans gått. Sånt er ikke akseptabelt.

Jeg er kjempeirritert!!!!! Det tar jo for det første minimum tre uker å få time hos henne fordi hun aldri er der, og når du endelig får time så er hun fa** meg ikke der da heller!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...