AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Tviler på om dette kan skje eller om det fysisk mulig, men samme det. Hvordan hadde du (som ab) reagert om en feil i forumet førte til at ab-ene ble vanlige medlemmer, så alle kunne se hvem de anonyme brukerene er? Det hadde vel vært mye rart vi hadde sett her da? Kanskje mistet respekten for mange medlemmer? Lurt på om man skal ringe sykebilen kanskje? For det er jo mye rart som er blitt skrevet her. Vil du at noe sånt skal skje?
antibac Skrevet 3. februar 2011 #2 Skrevet 3. februar 2011 Vel, det eneste jeg hadde hatt problemer med er innlegg som kan identifisere meg. Det vil jeg helst ha under AB, og ikke mitt nick. Ellers så bryr jeg meg ikke så veeeldig mye. Det hadde vært litt morsomt da. Muligens noen trenger sykebil 1
Gjest Sommertid Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 For min egen del hadde det ikke vert stor krise, da jeg veldig sjelden bryker AB funksjonen. Men det kunne vert ganske morsomt å sett hvem som gjemmer seg bak AB av og til. 1
Xaphan Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Jeg tenkte på dette i går faktisk. Jeg hadde fått ganske panikk, for noen av tingene som jeg har delt her som AB er litt for personlige til at jeg vil at det skal kunne knyttes til meg. 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Tror ikke det hadde gjort meg så mye. De aller fleste innleggene mine handler om ganske saklige ting, råd til brukere, spørsmål om oppskrifter etc. Noen hadde nok vært litt personlige, og det ville nok vært mulig å identifisere meg om man kjente meg relativt godt i det virkelige liv, men tror ikke folk hadde fått inntrykk av at jeg er en som misbruker AB-funksjonen til å slenge dritt. Det kunne vært interessant å få avslørt hvem som bruker funksjonen til å spore av og forsure tråder, trolle osv. Vil tro at NOEN har etablerte nick her inne, mens en god del sikkert har få innlegg under nick. Egentlig synes jeg en passe straff for anonyme personangrep osv burde vært at innleggene/brukeren mistet anonymiteten. Er det teknisk mulig? 1
Gjest Heloise Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Det hadde vært sinnsykt moro for oss som ikke bruker funksjonen 4
Gjest Caylee Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Det hadde vært kjempe bra For da kunne jo alle se hvem som slengte dritt ! "In your face" hadde jeg sagt da :D 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Det hadde ikke betydd stort. Står inne for det alle meste av det jeg har skrevet, men ønsker ikke å gjenkjennes og bruker derfor AnonymBruker muligheten relativt ofte. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 Tenker på det av og til. Om jeg har husket å hukke av for AB før jeg postet.
Vulpes Skrevet 3. februar 2011 #10 Skrevet 3. februar 2011 Jeg hadde fått litt noia, ettersom jeg bruker AB når jeg skriver personlige ting om familien/venner som jeg ikke vil at folk som kjenner meg skal lese (av personvernshensyn), samt når jeg diskuterer sex og den slags. Er veldig åpen når det gjelder å diskutere sex med venner, men har ikke noe behov for at f.eks. mamma ved en tilfeldighet skal dumpe over en sexdiskusjon hvor jeg har kommet med meninger og erfaringer Bruker derimot ikke AB for å være frekk mot andre eller komme med meninger jeg ikke kan stå for, så den biten er ikke noe problem.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Det hadde vært kjempe bra For da kunne jo alle se hvem som slengte dritt ! "In your face" hadde jeg sagt da :D Bra? Hva med de som har skrevet om pinlige sykdommer, sexproblemer, forholdsproblemer, jobbproblemer, annet de er flaue over, ting som de ikke vil at folk her inne skal kunne knytte til nicket deres fordi det er for personlig og privat, ting som kan identifisere dem, ting som kan identifisere en tredjepart og så videre... er det "in your face" også? (Neida, det var sikkert ikke det du mente. Men jeg synes kommentaren din ble litt vel korttenkt.) 3
Pingting Skrevet 3. februar 2011 #12 Skrevet 3. februar 2011 Bra? Hva med de som har skrevet om pinlige sykdommer, sexproblemer, forholdsproblemer, jobbproblemer, annet de er flaue over, ting som de ikke vil at folk her inne skal kunne knytte til nicket deres fordi det er for personlig og privat, ting som kan identifisere dem, ting som kan identifisere en tredjepart og så videre... er det "in your face" også? (Neida, det var sikkert ikke det du mente. Men jeg synes kommentaren din ble litt vel korttenkt.) Og av alle tråder å komme borti AB-knappen ved en feil, så valgte jeg selvfølgelig denne! Det var meg. Ikke anonym nå. (er det fler enn meg som til stadighet kommer borti den knappen?)
Avaleona Skrevet 3. februar 2011 #13 Skrevet 3. februar 2011 Om man bare kunne fått vite hvem de som slenger mer leppa er hadde det vært greit. Utrolig mange AB-er som sprer kvalme... 1
Spiralis Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 For noen få ville det vært svært ødeleggende om det de skrev som anonym bruker ble avslørt. Noen har skrevet om ensomhet, noen om selvskading og noen om overgrep. Det får så være om noen slenger dritt eller annet. AB er en funksjon som gir enkelte mulighet for å skrive om ting de ellers ikke ville turt å skrive om. Det gjør funksjonen verdifull. Jeg lever gladelig med tusen innlegg anonym drittslenging dersom en som trenger å få si noe viktig tørr å gjøre det som AB. 4
Margrethe86 Skrevet 4. februar 2011 #15 Skrevet 4. februar 2011 Det hadde vel ikke skadet mye, men jeg har støttet mange upopulære valg/meninger som ikke er "normen". Så jeg hadde vel fått mange negative svar tilbake som kanskje er både barnslige og støtende.. Jeg mener fortsatt at ens egne valg skal ikke rakkes ned på. Derfor er/blir jeg nok litt upopulær..
Avaleona Skrevet 5. februar 2011 #16 Skrevet 5. februar 2011 Jeg synes uansett at det burde blitt innført et system hvor AB kunne blitt advart dersomt grenser blir overtrådt. Er veldig enig med de som skriver at det kunne blitt fælt for folk som forteller veldig personlige ting. Men de fleste AB-ere jeg har vært borti har ikke slengt mye annet enn dritt til medbrukere...
Aurora M. Skrevet 5. februar 2011 #17 Skrevet 5. februar 2011 Meg personlig hadde det ikke gjort noe. Jeg har skrevet som AB noen ganger her inne, men det har vært i de tilfellene jeg har skrevet noe som kunne ha gjort at jeg blir gjenkjent, og ikke fordi jeg har skrevet om noe spesielt personlig eller pinlig. Men det er jo litt morsomt å leke med tanken da. Kanskje den mest seriøse, pertentlige engledamen (eller mannen) her inne er hun/han som tisser i dusjen hver dag, lar håret under armene gro på 5.året, stjeler i klesbutikker, har hatt analsex med den gifte sjefen under julebordet og bare går og venter på at bestemora skal dø slik at hun/han arver noen kroner snart. F.eks!
Gjest VictoriaSecret* Skrevet 5. februar 2011 #18 Skrevet 5. februar 2011 Kunne ikke brydd meg mindre, i grunnen. Selv om jeg skriver som AB, passer jeg på å anonymisere nok til at ingen skjønner hva det er snakk om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå