Gå til innhold

Hva synes dere om Jeffree Star?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Virker interessant. :popcorn: Litt spesiell :)

Endret av Adera
Skrevet

interessant må jo være det rette ordet ja :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke hørt om denne herren (?) før, men det ser jo ut som en....fargeklatt.

Skrevet

kult at han er seg selv. Tenk så kjedelig hvis alle hadde sett ut som han her

• Liker 1
Skrevet

kult at han er seg selv. Tenk så kjedelig hvis alle hadde sett ut som han her

:fnise: så sant så sant

Skrevet

Jeg liker Jeffree. Han er vakker (i mine øyne) og har en attitude som passer ham. Han lager også morsom musikk.

Da jeg gikk på ungdomsskolen var jeg heelt obsessed når det kom til Jeffree Star. Jeg hadde et bilde av han i en ramme, som jeg tok med meg overalt. Tok med bildet til syden på familieferie til og med, hadde det på bordet ved siden av solsenga, hahaha. Men ja, som sagt så liker jeg han :)

Skrevet

Jeffree er en diva. Han lager musikk også, finnes på youtube. Greit å høre på i visse situasjoner, men noen stor musiker synes jeg dog ikke han er, men det er jo en smakssak.

Skrevet

Jeg synes han lignet på Britney Spears. :gjeiper:

Jeg likte ham. :jepp: Fint med mennesker som tøyer grenser på en kanskje provoserende, men uskyldig måte.

Skrevet

"This is Jeffree fuckin' Star, and this is a big FUCK YOU to all you jealous bitches, that get mad that I'm fucking your boyfriends. And don't get mad cause they're sucking my dick, and then they make out with you after, HOE!"

:biggrin:

Skrevet

"This is Jeffree fuckin' Star, and this is a big FUCK YOU to all you jealous bitches, that get mad that I'm fucking your boyfriends. And don't get mad cause they're sucking my dick, and then they make out with you after, HOE!"

:biggrin:

:skratte:

Skrevet

Nå er jeg ikke blodfan, men etter det jeg har fått med meg så er han en oppegående fyr. Hvorfor skulle han ikke være det bare fordi han ikke har en mainstream stil?

Skrevet

Nei jeg bare lurte på hva dere andre tenkte når dere så han. Jeg har selv aldri verken hørt eller sett noe om han, så jeg ble litt sjokkert når jeg så han. Men tviler ikke på at han er oppegående og jeg synes det er tøft gjort av han.

Skrevet

Fascinerende kar, men jeg har faktisk aldri hørt om ham før.

Skrevet

Hehe awsome! :gjeiper: Han skulle jeg likt å møtt. Han er sikkert en veldig spennende person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...