Gå til innhold

Forteller dere om brudekjolen deres?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For de av dere som har kjøpt brudekjole/bestemt hvilken dere skal leie - har dere beskrevet hvordan den ser ut for mange? Jeg hadde nemlig tenkt at bare forloveren min skulle få se den (hun var med og kjøpte den) og ingen andre. Men jeg har ikke greid å holde meg overfor venninner, og angrer meg litt for det. :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe mange som har sett kjolen min! Bare min kjære det skal være hemmelig for. Tror dessuten ikke at de "vanlige" gjestene henger seg opp i hvilken kjole jeg har valgt - så hvis jeg viser de den nå kan det faktisk godt hende at de har glemt den om et år.. :ler:

Skrevet

Hittil er det bare jeg som har sett den. :D

Men regner med at min forlover får se den på neste prøvetime og min mamma når jeg kommer med den hjem til henne..

Skrevet

Jeg viser den til alle som vil se!

Bortsett fra til kjæresten min, selvfølgelig.

Jeg har enda ikke bestilt den men har mer eller mindre bestemt meg nå, men det har vært fint å få tilbakemeldinger på hva andre synes før jeg bestiller.

Skrevet

Jeg har skikkelig problemer med å holde meg!!!

Men jeg prøver..... :ler:

Skrevet

Bror, mor og forloveren min har sett kjolen på meg - ellers så har jeg lagt ut bilde her på nett. Men andre får pent vente til 14. august.

Skrevet

Hadde samme plan, men jeg røpet meg ganske tidlig. :oops:

Mamma, pappa, søsters, forlover, brudgommens mor og søster og en veldig god venninne av meg har sett den. Håper nå at jeg ikke viser den

til noen andre :roll:

Skrevet

Det er kun tre personer som har sett kjolen min: forlover, en nær venninne og min kjære mor. De har alle vært med på prøverunden. Men det er vanskelig å holde seg når andre spør og graver om kjolen, men jeg skal ikke sprekke!!! Synes det er kjekt å ha det hemmelig.

Skrevet

Har vist den til 2 venninner og brudgommen, men uten at de selv var klar over det..... :wink: Viste dem maaaaaaaange bilder av kjoler jeg syntes var fine, deriblandt den jeg har kjøpt. :sjarmor:

Skrevet

Jeg har også vist kjolen til 5-6 stykker, men ikke min kommende mann.

Angrer litt nå for at jeg har vist den til flere enn mamma og min forlover, jeg er elendig til å holde på hemmeligheter :cry:

Skrevet

Jeg har sagt til folk hvordan den ciiiiiiiiirka kommer til å se ut - - sier "noe a la en vakker kjole fra filmen "Ringenes Herre" - så får dem gruble sjøl ;)

Husband-to-be vet også sånn ciiiiirka men vet ikke hvilket stoff vi skal sy i, at jeg skal også ha et sidt cape, etc etc...

Skrevet

Jeg har vist bilde av den til mange. Angrer egentlig litt på det jeg også.

Skrevet
Jeg viser den til alle som vil se!

Bortsett fra til kjæresten min, selvfølgelig.

Jeg har enda ikke bestilt den men har mer eller mindre bestemt meg nå, men det har vært fint å få tilbakemeldinger på hva andre synes før jeg bestiller.

Her også, viser fram bilde i hytt og pine. utenom til min kjære :D

Skrevet

Jeg kommer ikke til å holde den hemmelig for brudgommen.

Dersom det blir den kjolen jeg tenker mest på nå, så har han sett bilde av den (bilde av meg med kjolen).

Min forlover skla være med meg å se på kjoler framover, så hun skal garantert se den.

(Hun skla også være med når jeg får bestemt meg)

Mulig jeg viser bilde til Bananmannen også - det er ikke så farlig, så lenge han ikke ser "oss" i realiteten

*klem*

Skrevet

Ingen som fekk sjå min før dagen, bortsett frå forlovaren og ei anna venninne (som var 'stand-in' for forlovaren, som budde langt vekke...)

Er i grunnen ganske flink til å halde til hemmeleg... Og mamma mi er ganske flink til å halde seg - kjolen hang heime dei siste par vekene, men ho stod imot freistinga... :D

Skrevet

Niks!!! Her var jeg streng gitt og er veldig glad for det i ettertid! Forlover og mamma som skulle sy den inn fikk se den.

Skrevet

Eg har vist kjolen til tre venninner og mamma. Synast det er skikkeleg vanskeleg å ikkje vise ahn fram i hytt og gevær! Dessutan har eg skildra han for fleire, men det er jo ikkje så lett å skjønne korleis han ser ut utifrå det då. Kunne eigentleg ynskje at eg hadde haldt han heilt hemmeleg 8)

Skrevet

Det er kun min mor som har sett den. Hun var med og kjøpte den.

Skrevet

Mamma og noen av de nærmeste venninnne har sett den på. Ellers er det også et par som har sett den hengende i posen, men man får egentlig ikke noe særlig inntrykk av den da, annet enn farge og stoff.

Vanskelig å holde seg ja :D

Skrevet

Har ikke vist den "for øyeblikket mest populære" for noen. Når jeg bestemmer meg, kommer jeg sikkert til å vise noen bilder av den rundt omkring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...