Gå til innhold

Jeg trenge hjelp ang. suging!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan også gjøre som meg - bare la være? la ham komme på puppene eller hvor enn andre steder han ønsker?

Jeg ventet også med å gi oralsex til jeg selv hadde lyst - og prøvde meg frem i det tempoet jeg selv ønsket. Han spurte aldri, maste aldri - og gav aldri uttrykk for at jeg gjorde noe feil eller for sjeldent.

Selv i de periodene det kunne gå lenge imellom hintet han aldri med hverken bevegelse eller språk - og resultatet av det er jeg at dette idag er en av mine favoritting å gjøre.

I starten hadde jeg ikke spesielt lyst, mens idag er dette noe jeg har lyst til - fantaserer om og mer enn gjerne gjør.

Det hadde ikke vært slik om jeg skulle måtte gjøre noe jeg ikke vil eller synes er behagelig.

Har man prøvd flere ganger, og fortsatt synes det er ubehagelig er det nok aller best åfinne alternative måter å gjøre det på.

Jeg vil tro de fleste menn foretrekker å se et kroppspråk som uttrykker nytelse enn "jeg later som om det er gøy, men egentlig vil jeg helst bare løpe ut på toalettet å brekke meg".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor griner så mange jenter om konsistensen og smaken på sæd?

Etter å ha lest og hørt så mye furting angående dette ble jeg så nysgjerrig en gang at jeg ble enig om å smake på det sammen med damen. Smakte jo absolutt ingenting jo! kanskje litt salt, men thats it. Og konsistensen var jo ikke fæl da, minnet kanskje om spytt faktisk. Og det har du i munnen heletia uansett.

Ok, kanskje smaken forandrer seg kasnkje etter hva man har spist.

Jeg har smakt sur fitte utallige ganger, men er ikke sånn at jeg begynner å grine av det og slutter. Går fint ann å bare fortsette forde.

Jeg dør ikke av litt sur smak (selv om jeg foretrekker en god smak).

Slutt å vær så prippene og fisefine jenter...

• Liker 1
Gjest Me and my
Skrevet

Kjære TS, jeg kan fullt ut skjønne at du ikke liker smaken. Selv blir jeg kvalm av sæd. Bare av å lese dette, kjenner jeg at kvalmen bare stiger og stiger. Etter noen år har jeg godtatt det, jeg respekterer meg selv for at jeg ikke klarer å svelge. Ingen er perfekte :)

Skrevet

Jeg synes egentlig smaken er helt ok, men jeg liker dårlig konsistensen og at det er "kroppstemperert". Har tatt det i munnen flere ganger, og for meg funker det best å bare ha det i munnen mens jeg suger han "tom" og så samle det opp og svelge i ett svelg (haha, for en forklaring!). Liker best å holde tunga på penishodet, så han ikke spruter bak i ganen, holdt på å brekke meg den gangen jeg fikk hard sprut rett i svelget!

Synes ikke sæd smaker direkte godt, men det gjør meg ingenting å slikke det opp om han ikke kommer i munnen min. Spesielt om han slikker sæd fra ansiktet/halsen min og kliner meg med med sæden i munnen - det er så deilig, argh! :rodmer:

• Liker 1
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Hvorfor griner så mange jenter om konsistensen og smaken på sæd?

Etter å ha lest og hørt så mye furting angående dette ble jeg så nysgjerrig en gang at jeg ble enig om å smake på det sammen med damen. Smakte jo absolutt ingenting jo! kanskje litt salt, men thats it. Og konsistensen var jo ikke fæl da, minnet kanskje om spytt faktisk. Og det har du i munnen heletia uansett.

Ok, kanskje smaken forandrer seg kasnkje etter hva man har spist.

Jeg har smakt sur fitte utallige ganger, men er ikke sånn at jeg begynner å grine av det og slutter. Går fint ann å bare fortsette forde.

Jeg dør ikke av litt sur smak (selv om jeg foretrekker en god smak).

Slutt å vær så prippene og fisefine jenter...

Skulle likt å se deg ta to munnfuller i stedet for! :filer:

• Liker 3
Skrevet

Herlighet da. Sæd smaker forskjellig fra dag til dag og mann til mann! Som regel smaker min mann sin ganske ekkelt også. Så skjønner deg godt TS. Har hørt det bedrer smaken å ikke drikke mye kaffe, men heller te! Verdt å prøve?

Skrevet

Jeg trives kjempegodt med å suge og svelge jeg! Særlig når man merker at kjæresten digger det også. Så lenge han kommer langt inn i munnen min syns jeg ikke det smaker noe særlig, bare litt salt. Kan også bli litt slimete i halsen, men det er bare å drikke litt etterpå.

Håper ting ordner seg for deg!

Skrevet

Jeg er svært glad i å suge kjæresten og er god til det etter å ha vært sammen med ham så lenge :lur:

Men det er et problem; sæden hans. Etter 3 år har han kommet cirka 4-5 ganger i munnen min og jeg sliter virkelig. Den siste gangen nå nettopp brakk jeg meg før han kom fordi jeg visste hva som kom snart. Men det ender som regel i at jeg brekker meg og spytter det ut i vasken. Det er så fælt, men jeg har veldig lyst til å gjøre det bra for ham. Jeg husker den ene gangen hvor han ikke smakte noen ting, men det har bare skjedd en gang dessverre. Jeg pleier å la ham komme under tungen min, men det er grusomt for det om. Min største drøm er å suge og svelge!

Er det noen av dere som har tips? er bombsikker på at jeg ikke er den eneste som sliter med dette!

Jeg har sjekket opp et lignende topic tidligere her, og hvis det er noen av dere som vil skrive at jeg bare må skjerpe meg og ikke være så prippen, så har dere ikke forstått noen ting og kan la vær å svare.

Når jeg svelger sæden til min mann, så smaker jeg minst mulig på den, å svelger ganske med en gang. Har kuken ganske langt bak i munnen, slik at det er bare å svelge etter som det kommer :lur:

Hadde ikke klart å "lagret" det under tunga, hørtes ikke så særlig hærlig ut :P

Skrevet

Han bør spise en vaniljestang 2 ggr. i uken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...