ssecret Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 (endret) Men det er et problem; sæden hans. Etter 3 år har han kommet cirka 4-5 ganger i munnen min og jeg sliter virkelig. Er det noen av dere som har tips? er bombsikker på at jeg ikke er den eneste som sliter med dette! Jeg har sjekket opp et lignende topic tidligere her, og hvis det er noen av dere som vil skrive at jeg bare må skjerpe meg og ikke være så prippen, så har dere ikke forstått noen ting og kan la vær å svare. Endret 14. august 2012 av ssecret
Gjest Normalfordeling Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Hva med å akseptere at du ikke orker å ha det i munnen og å svelge? Du har jo virkelig prøvd. Ingen kan forlange noe mer. Mannen er nok fornøyd at du suger fram til utløsning/orgasmen og så bruker hendene de siste minuttene.
Gjest HunterLady Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Suck it up!! Neida jeg bare tuller. Hva mener du med at du ikke liker sæden hans? Er det smaken eller konsistensen? Om det er smaken, så er det en del ting han kan gjøre, nemlig å spise sunt og drikke mye vann. Avfallsstoffer som røyk og alkohol får sæden til å smake bais! Frukt, særlig papaya og ananas, skal gjøre sæden mer velsmakende. Mye løk skal visstnok gjøre smaken dårligere. Ellers så kan d lønne seg å svelge fortest mulig, ikke la det ligge under tunga.
ssecret Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2011 ja, svært fornøyd er han! klager ikke på noe! Vet faktisk ikke om det er tanken på sæden eller smaken på sæden som er fæl, kanskje begge deler. Men det var gode råd Vet du hvor lenge før han må spise det eller kan han spise det samme kvelden?
Gjest Katten. Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Som Hunterlady skriver, så påvirker giftstoffer smaken ekstremt mye. Kaffe, røyk, alkohol, snus og sterk mat er alle kjent for å gi stygg smak til sæden. Smaken har en tendens til å endre seg dagen etter inntak av giftstoffer, evt gode ting - og holde seg en dag eller to, før det går tilbake igjen. Selv tar jeg en uke i måneden hvor jeg spiser minst en boks med ananas hver dag, hele uken (er veldig glad i sterk mat - og tidvis alkohol) - kun for å "rense" kroppen, og forbedre smaken. Hvor hyppig han har utløsninger påvirker også smaken, om jeg husker riktig. Fersk sæd smaker bedre enn gammel sæd. Om det er konsistensen du reagerer på, så er det en vanesak - evt at du virkelig ikke takler slik konsistens, som ikke er unormalt.
Gjest HunterLady Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 ja, svært fornøyd er han! klager ikke på noe! Vet faktisk ikke om det er tanken på sæden eller smaken på sæden som er fæl, kanskje begge deler. Men det var gode råd Vet du hvor lenge før han må spise det eller kan han spise det samme kvelden? Tror det kan være en god idé at han gjør det til en vane, å spise regelmessig. En gang i uken f.eks. Tror ikke det funker om han spiser samme kvelden. Vet ikke hvorfor jeg tror det, men tror det har noe med at det må være en del av systemet hele tiden, og ikke bare i noen timer. Som Katten sier, så har det også noe med saken å gjøre hvor ofte han tømmer seg. "Gammel" sæd er ofte tykkere og mer bitter på smaken.
herpassion Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 hvis han spiser ananas noen timer før skal det smake bedre.
Gjest Katten. Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 hvis han spiser ananas noen timer før skal det smake bedre. Kommer an på om han tømmer seg ofte den perioden, ettersom sæd produserer når det trengs, og lagres. Beste er å kjøre over noen dager for å gi kroppen optimal forbedring.
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. februar 2011 #9 Skrevet 3. februar 2011 hold for nesa, da smaker du ikke noe
ssecret Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2011 jepp, nå har jeg oppmuntret han til å drikke mer vann og spise mer frukt og grønnsaker
Ethereal Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Hvis det er smaken du syns er forjævlig er det han som må gjøre noe med det. Det er mye man kan spise for å få det til å smake bedre, så det er bare å sette igang å google det. Hvis problemet er å svelge selve sæden så pleier det å funke for meg å bare ha penishodet innenfor munnen når han kommer, runke han til alt har kommet i munnen min og så svelge. Om pikken hans er langt inni munnen min får jeg bare spruten langt baki ganen, og da brekker jeg meg.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 Jeg takler ikke konsistensen og ettersmaken som henger igjen langt bak i ganen i lange tider etterpå, grusomt! Du får sette han på en "diett" og se om det hjelper.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #13 Skrevet 4. februar 2011 Hvis problemet er å svelge selve sæden så pleier det å funke for meg å bare ha penishodet innenfor munnen når han kommer, runke han til alt har kommet i munnen min og så svelge. Om pikken hans er langt inni munnen min får jeg bare spruten langt baki ganen, og da brekker jeg meg. Jeg har ikke noe imot sæd da, men min erfaring er at det er bedre å ta den langt baki ganen om man ikke skulle like smaken. Da kan man svelge rett ned nesten uten å få noe i munnen. Tar du det oppå tunga så får du jo virkelig rullet det over alle smaksløker før du enten spytter eller svelger. Men om du bare ikke klarer det så kan du jo la han komme på deg i stedet, kjæresten min foretrekker faktisk det. Du har jo iallefall prøvd i stedet for å bare nekte plent og det setter han nok pris på.
kanel23 Skrevet 4. februar 2011 #14 Skrevet 4. februar 2011 Typen min spiser stort sett ganske sunt, og han smaker bare litt salt. Når han har vært på fylla derimot, smaker han skikkelig bittert, sterkt og jævlig, så da holder jeg meg unna. Pleier å svelge ganske fort og ta imot langt bak om jeg ikke er i humør til å smake på det. De gangene jeg har svelgt og det har smakt vondt, har det hjulpet å ta en pastill/drikke litt cola. Du kan også sørge for at du bare suger han når du vet at det ikke kommer så mye, f.eks heller en dag etter sist utløsning enn når det har gått en uke siden sist. Da kan det fort bli litt mye for enhver Det du ikke skal gjøre er å spytte det ut med en grimase og klage høylytt. Det er sårende. Da er det bedre å svelge, smile fint og si at du skal en tur på do. På veien kan du snike deg ut og ta et glass cola og en doc :gjeiper: Så kan man heller ta praten om matvaner osv. en annen gang. Det siste er ikke spesielt ment for deg, ts, men er visstnok en ganske vanlig reaksjon på sæd blant jenter.
Gjest KateW Skrevet 4. februar 2011 #15 Skrevet 4. februar 2011 Jo lenger bak i munnen du har det og jo raskere du svelger det, jo mindre smaker det.
MissStrøken Skrevet 4. februar 2011 #16 Skrevet 4. februar 2011 (endret) Signerer KateW på den! Ellers er jeg en skikkelig sugekopp og kan dele litt erfaringer;) Jeg hadde en eks i noen år som hadde skikkelig dårlig smak på sæden. Uansett hva han spiste/ikke spiste så var det sånn. Vi prøvde alt! Og jeg elsker virkelig å svelge, men det smakte så grusomt at jeg aldri klarte å vende meg til det. Så noen ganger hjelper det ikke å endre matvaner dessverre:( Min nåværende kjæreste derimot, smaker temmelig godt uansett. Både etter hardfylla og mye junkfood, og etter en uke med annanas o.l. så jeg tror ikke mat har så veldig mye å si, men kan hende noen har erfart det motsatte? Uten å bare ha lest det som tips i cosmo o.l.? Min erfaring tilsier det motsatte enkelte andre her sier ang fersk/gammel sæd. Jo hyppigere utløsning desto mer konsentrert blir smaken, og det smaker mer bittert. F.eks. hvis vi han kommer to ganger i løpet av dagen så kommer det mindre mengde andre gangen, men det smaker mye mer.Hvis han holder seg i en dag eller to så smaker det relativt søtt synes jeg, og ganske godt;) Hvis han klarer å holde igjen utløsningen et par ganger i løpet av økten så vil det samle seg opp til en stor ladning, men den vil smake mer utvannet. Verdt å prøve hvis det er smaken du reagerer på, og ikke mengde/konsistens? Lykke til! Skjønner veldig godt hvor frustrerende det kan være. Edit: skriveleif Endret 4. februar 2011 av MissStrøken
Gjest Girlywomen Skrevet 4. februar 2011 #17 Skrevet 4. februar 2011 til alt har kommet i munnen min og så svelge. Om pikken hans er langt inni munnen min får jeg bare spruten langt baki ganen. Herregud....hva er poenget - får dere premie for å svelge? La det renne ut av munnen da vel...må ikke gjennomspiserøret forid om vet dere. 1
ssecret Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #18 Skrevet 4. februar 2011 (endret) tror faktisk det er tanken på å få d i munnen som gjør at jeg brekker meg. sist gang brakk jeg meg jo før det kom noe i det hele tatt for jeg visste at nå kom d snart. har blitt en ond sirkel nå. hjernen min gir det jo ikke en sjanse en gang!! Endret 14. august 2012 av ssecret
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2011 #19 Skrevet 4. februar 2011 Jeg lar han spurte bak tunga og så lar jeg det bare renne ut. Jeg liker ikke å svelge og da gjør jeg det heller ikke. Men digger at det går for han i munnen min.
Gjest Instamatic Skrevet 4. februar 2011 #20 Skrevet 4. februar 2011 Jeg svelger ikke, liker ikke å få mye av det i munnen, så akkurat i det han kommer trekker jeg den ut og lar ham komme på leppene og haken istedet, en spermfinte:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå