AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Er det teit å spørre hvem folk er på facebook? Altså hvem de som kommenterer på statusene til samboeren min er? Han synes det, og synes jeg er mistenksom. Det jeg sier er "hvem er det"?, og ikke på noen streng måte.
pixiiie Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Synes det er helt normalt og ville vite hvem samboeren snakker med over face - uten at dette skal være noe form for kryssforhør og overvåkning. Nyskerrighet er normalt. Jeg spør alltid typen min hvem han får meldinger av og hvem som ringer han o.l.
maipai Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Jeg syns det er helt greit, jeg. Pleier å spørre selv.
Gjest Adera Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Syns det er greit så lenge man spør på ein skikkelig måte.
Gjest Bond Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 ehehe... helt greit å spørre ham av og til (men kan tenke meg at hver gang blir litt voldsomt), trodde først du mente å skrive/spørre det på FB
Vulpes Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Det må man da få kunne spørre om. Man er jo gjerne litt nysgjerrig, også er det også fint å vite hvem som er i kjærestens omgangskrets. Jeg blir bare glad når kjæresten viser interesse for mine venner og de jeg har kontakt med. Men så klart så er det jo en grense mellom vanlig nysgjerrighet og det å virke mistenksom og kontrollerende.
Kråkesaks Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 ehehe... helt greit å spørre ham av og til (men kan tenke meg at hver gang blir litt voldsomt), trodde først du mente å skrive/spørre det på FB Det trodde jeg også. At du skulle sende melding til fremmede og spørre hvem de var. Men å spørre samboeren av og til av nysgjerrighet ser jeg ikke problemet med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå