Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

No skal eg pakke og så reiser eg grytidleg i morgon. Og eg kjem ikkje att før tirsdag 4. oktober, så då har du heilt sikkert blitt MAMMA!! Det ser ut til å bli ei oktoberjente dette her ;) Masse lykke til dei neste dagane! :klemmer:

Hu blir ei oktoberfrøken hun også. Vi oktoberdamer er sjarmerende skjønner du. :nigo:

Tusen takk! :klemmer: Og gooooooood tur til London! :D

Kanskje hun vil drøye det til bursdagen min..? :nigo:

Hun vet iallefall hvordan man gjør entré: Man skal være litt sen, sånn at man har alles øyne rettet mot seg når man endelig dukker opp. Så dette er en liten diva in-the-making. :fnise:

Du har bursdag i oktober også? Hvor lenge må jeg knipe bena mine for at det skal skje? :fnise:

Uansett, det minner meg på noe svigers sa: "She's a typical lady, costing money and late". :fnise: Synes den var litt morsom jeg.

Innom og sjekker ståa:)

Sender over energi og krefter!!

Tusen takk!

Blør mer nå, og krampene er verre.. Så vi får se hvordan dette utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUH, da har jeg lest gjennom hele dagboka di! :jepp: Så da kan jeg vel melde meg som snikleser her. :sjenert: Uansett, så ville jeg bare si lykke til! Håper babyen kommer snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW!!! Jeg tror nok at fødselen er like rundt hjørnet, ja! :popcorn: Må nok følge med her i natt hvis jeg er våken. Ellers er det rett innpå her å sjekke i morgen tidlig hvis jeg våkner :popcorn: Ønsker deg MASSE lykke til uansett om det blir fødsel eller ikke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like optimistisk hver gang jeg stikker innom for å se om hun er født :) Hun er ei travejente, ingen tvil :rodmer:

:fnise: Vel, det nærmer seg uansett hvilken vei jeg vrir og vender på ting.

PUH, da har jeg lest gjennom hele dagboka di! :jepp: Så da kan jeg vel melde meg som snikleser her. :sjenert: Uansett, så ville jeg bare si lykke til! Håper babyen kommer snart :jepp:

:velkommen:

Jeg har respekt for deg, det er godt over 1000 innlegg her! Velkommen skal du være og takk. :)

:popcorn:

Følger med deg, eg! Det ser ut til å ta seg opp, altså?

Det tar seg opp, mer smertefulle er de.

Du trenger bare vente til den 7. =P Så like rundt hjørnet. :popcorn:

:fnise: Om hun ikke kommer innen helgen er omme, så prøver de stripping på nytt på mandagen og jeg blir senest satt i gang på torsdag. :sjenert: Så vi får se om hun kommer da.

Jeeeeessss for mer kramper!!!!

Fashionably late er noe en hver dame bør være inni mellom:)

:fnise: Sant det altså, en kvinne bør være det. :fnise:

Chico og teita, nå må dere ikke overspise på popcorn.

---

Har vært hos svigers, så har ikke fått oppdatert. Uansett, har hatt noen virkelig vonde kynnere og jeg har dem enda (kynnerne altså), bare noen er smertefulle og andre er ikke. De er relativt regelmessige også. Uansett så jeg tar sjansen på å sove litt før jeg eventuelt reiser innover til sykehuset. Her har det vært en hel del slim og blod som har kommet ut av hufsa, så vil nå anta jeg sitter her med tegningsblødning etter gårsdagens stripping. Magen er løsere enn tidligere, så det er ikke bare noen få tegn på at ting nærmer seg, men allikevel tørr jeg ikke være for optimistisk.

Natta damer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: kaster fødestøv og krefter og hell og lykke i din retning :goodbye: håper strippingen (ouch!) setter igang noe spennende for en liten oktoberfrøken :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!! Jeg tror nok at fødselen er like rundt hjørnet, ja! :popcorn: Må nok følge med her i natt hvis jeg er våken. Ellers er det rett innpå her å sjekke i morgen tidlig hvis jeg våkner :popcorn: Ønsker deg MASSE lykke til uansett om det blir fødsel eller ikke :klemmer:

Vi får se altså! Du kan jo se på oppdateringen min og tolke utfra den. Uansett skal jeg sove litt, er sliten og har hatt mye vonde kynnere i hele dag. Blod og slim også.

Tusen takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det kommer til å skje ting her i natt jeg! Ellers hadde det vært typisk om hun kommer i morgen kveld når jeg ikke har mulighet til å innom her å sjekke :sjenert: håper uansett for din del at hun kommer nå snart :jepp:

Håper du får sove litt, slik at du har litt energi til hun kommer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så høres det ut som om det er fødsel på gang :sjenert: Har du vondt?

Edit: Vet at du har vonde kynnere altså, men lurte på om du hadde noen andre vondter? Og er du sikker på at det er kynnere? :popcorn: Håper du får sove litt i hvert fall :klemmer:

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: kaster fødestøv og krefter og hell og lykke i din retning :goodbye: håper strippingen (ouch!) setter igang noe spennende for en liten oktoberfrøken :klemmer:

*krabber ned på alle fire etter beste evne, og forsøker å rulle i fødestøvet* :fnise: Tusen takk for lykkeønskninger. Ja, håper jo strippingen fungerte (og det var veldig ouch da jeg hadde kynnere/rier).

Tror det kommer til å skje ting her i natt jeg! Ellers hadde det vært typisk om hun kommer i morgen kveld når jeg ikke har mulighet til å innom her å sjekke :sjenert: håper uansett for din del at hun kommer nå snart :jepp:

Håper du får sove litt, slik at du har litt energi til hun kommer :klemmer:

Hun har bevist at hun har planer om å ha bursdag i samme måned som hu mor, så vi får se om hu får en fin dato (1. oktober). Håper jo hun kommer snart jeg også, kan vente noen dager til, men i dag har ting vært annerledes. Vondt store deler av dagen, og såpass at jeg går merkelig.

For meg så høres det ut som om det er fødsel på gang :sjenert: Har du vondt?

Jeg har vondt/ubehag, men ikke konstant.. Føles ut som mensen for å si det sånn. Har det nå, startet opp igjen.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...