Gjest Delphina Skrevet 27. september 2011 #1661 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Eneste som har skjedd var at jeg endte opp på sykehuset i går, rett og slett fordi lillefrøkna har ikke vært så aktiv den siste tiden. Lå med CTG en halvtimes tid og kunne se jeg hadde små, regelmessige kynnere og noen sterke noen. Jentas hjerterytme var helt berserk og nådde 200 et par ganger. Dette skjedde når hun danset rundt. Det var et godt tegn Hu har det bra, hjertet hennes reagerte sånn som det skulle og.. Vi fikk bekreftet via UL for tredje gang at hu er ei jente. Magen og blæra var full, det første mest viktig (for da betyr det at hu ikke har bæsjet i fostervannet). Fikk også beskjed at jeg muligens har en urinveisinfeksjon, noe som kan ha gjort at jeg har hatt såpass vonde kynnere. Skal hente tablettene nå, så vi får se om det faktisk er årsaken. De tok urinprøve, men når jeg tenker på det, så burde jeg ha spurt om kateter. De sjekket ikke åpning, dette gjør de ikke før på torsdag, jeg er ikke så mye over at jeg prioriteres til å sjekkes der nede. Uansett så kjenner jeg ikke selv livmortappen, og jeg har kunnet kjenne den hele svangerskapet. Jeg vil nå tro det er et godt tegn. Uansett er jeg så vant til å gå over tiden, og å se at ting skjer for andre. Sitter med et valg om induksjon, og så lenge jenta mi har det bra, så venter jeg til hun er klar. Endret 27. september 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. september 2011 #1662 Del Skrevet 27. september 2011 Se for dere en høygravid frøken som danser til denne! Er litt vel hekta på denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 27. september 2011 #1663 Del Skrevet 27. september 2011 Se for dere en høygravid frøken som danser til denne! Er litt vel hekta på denne... Hi hi liker den sangen jeg også Høygravid dansing er bra:) Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. september 2011 #1664 Del Skrevet 27. september 2011 Hi hi liker den sangen jeg også Høygravid dansing er bra:) Stå på Den er veldig lett å bli hekta på, er jo en veldig fin "feel-good" sang. :fnise:Er jo ikke annet jeg kan gjøre enn å danse og tralle rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 27. september 2011 #1665 Del Skrevet 27. september 2011 Innom en kjapp tur for å ønske deg lykke til Snart har du også din lille prinsesse i armene. Du kan bare glede deg, det er noe av det største som er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. september 2011 #1666 Del Skrevet 27. september 2011 Innom en kjapp tur for å ønske deg lykke til Snart har du også din lille prinsesse i armene. Du kan bare glede deg, det er noe av det største som er Tusen takk! Snart er hun her, maks 9 dager til. Litt deilig å vite at det er en siste frist på dette her, selv om jeg fremdeles nyter å gå gravid. Uansett, det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. september 2011 #1667 Del Skrevet 27. september 2011 Du er kjempeflink til å være tålmodig! Godt at du fikk en sjekk og vet at alt er i orden med snuppa<3 Snart er hun her og snart forandres livet ditt for alltid<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. september 2011 #1668 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Du er kjempeflink til å være tålmodig! Godt at du fikk en sjekk og vet at alt er i orden med snuppa<3 Snart er hun her og snart forandres livet ditt for alltid<3 Nåååh, jeg synes ikke det. Har vært en del frustrasjon, men hovedsaklig de første dagene. Etterhvert innretter man seg. Det er faktisk det viktigste, at snuppa vår har det bra.. Gleder meg til livet mitt forandres. --- Det var visst veldig vanskelig å få tak i antibiotika for urinveisinfeksjon, selv om det ikke er 100% sikkert at jeg i det hele tatt har det. Først går jeg til apoteket jeg tilhører (her tilhører man apotek), og får beskjed at jeg må vente til i morgen da de ikke har antibiotikaen inne. Jeg venter så til forloveden er ferdig på jobb og møter han i sentrum for å gå til et annet sted. Dette stedet må stenge grunnet vold, da en apotekansatt (gravid) ble angrepet av en tulling som ikke fikk medisinen sin. En annen apotekansatt gikk til angrep på denne idioten (fikk høre det pga politiet som var der). Så, dette apoteket måtte stenge.. Hurra! Så nå er forloveden på vei til et annet apotek for å få tak i de antibiotikapillene. Jeg har verdens herligste forlovede, han ble nå litt forbanna, og jeg så det og hørte. Han ble oppgitt over at noen kan være så idiotiske. Han sendte meg forresten hjem og var veldig unnskyldende ovenfor meg. Synes det er litt dumt at han unnskylder seg for andres idiotiske oppførsel. Han er uansett herlig. Tror jeg skal gjøre klar til middag, sånn at han får slappet av. Endret 27. september 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 27. september 2011 #1669 Del Skrevet 27. september 2011 ER DER MUUUUUULIG!?!?!? Hahahah, må le og da Håper du får antibiotikaen din, og at den virker Etter alt det strevet med å få tak i den er det nesten best den gjør det Så sender jeg en dose fødestøv til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. september 2011 #1670 Del Skrevet 27. september 2011 Snill han er som fikser antibiotikaen til deg Sender deg forresten. Tenker mye på deg i disse dager! Hold ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 28. september 2011 #1671 Del Skrevet 28. september 2011 Haha, ja, den kunden som ikke fikk medisinen sin burde virkelig ikke ventet til siste rest var tom før h*n fikk medisinen sin Man ser jo nå hva som skjer når vedkommende ikke får medisinen sin Tilhøre et apotek? Det var jo og noe Håper du får antibiotikaen din snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. september 2011 #1672 Del Skrevet 28. september 2011 ER DER MUUUUUULIG!?!?!? Hahahah, må le og da Håper du får antibiotikaen din, og at den virker Etter alt det strevet med å få tak i den er det nesten best den gjør det Så sender jeg en dose fødestøv til jeg Det er visstnok veldig mulig, tror noen blir irriterte når de ikke får ut medisinen sin. Jeg derimot er bare veldig rolig. Jeg fikk antibiotikaen min, og jeg håper den virker, selv om det ikke er 100% sikkert at jeg har urinveisinfeksjon. Skal på kontroll i morgen om ingenting har skjedd i dag. Tusen takk for fødestøv! *ruller seg rundt i det, etter beste evne* Snill han er som fikser antibiotikaen til deg Sender deg forresten. Tenker mye på deg i disse dager! Hold ut Han er utrolig snill, og han vil ikke at jeg skal slite med nyrebekkenbetennelse om jeg skulle ha urinveisinfeksjon, og jeg ikke behandler det (selv om jeg greier å spyle ut det meste). Tusen takk! Jeg holder ut, men innrømmer at jeg har mye vondt nå. Haha, ja, den kunden som ikke fikk medisinen sin burde virkelig ikke ventet til siste rest var tom før h*n fikk medisinen sin Man ser jo nå hva som skjer når vedkommende ikke får medisinen sin Tilhøre et apotek? Det var jo og noe Håper du får antibiotikaen din snart Nei, enkelte venter jo til de er tomme før de går etter ny medisin. Det kan være dumt nok det også. Kan godt hende han bare var ute av døra og gikk til et apotek. Jeg som bare muligens har en urinveisinfeksjon reiste til 2 selv, og hadde en snill forlovede som fikk tak i det på det tredje. Så, vi gjorde det vi kunne. Så, fikk antibiotika og går på kuren nå. Ja, her skriver man seg inn hos leger og hos apotek, slik at når legen skriver ut tabletter, så går man bare til apoteket og henter tablettene. Helsesystemet er helt annerledes her, vi betaler en sum hver måned (helseforsikring) og hvert år har vi en egenrisiko på €130, hvor vi må betale. Utover det er det gratis (da forsikringen tar over). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. september 2011 #1673 Del Skrevet 28. september 2011 Oi, ikke bare bare hører jeg:) Men flott at det ordnet seg i alle fall! Jeg drømte om min egen fødsel inatt så jeg skal prøve å gjøre det om til fødevibber og sende din vei:) Jeg vil helst vente mine resterende 15 uker:) Merkelig, når jeg sier ukene som er igjen høres det kortere ut enn ukene jeg er ferdig med:) Nice! Ha en strålende dag unge vakre <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. september 2011 #1674 Del Skrevet 28. september 2011 Oi, ikke bare bare hører jeg:) Men flott at det ordnet seg i alle fall! Jeg drømte om min egen fødsel inatt så jeg skal prøve å gjøre det om til fødevibber og sende din vei:) Jeg vil helst vente mine resterende 15 uker:) Merkelig, når jeg sier ukene som er igjen høres det kortere ut enn ukene jeg er ferdig med:) Nice! Ha en strålende dag unge vakre <3 Neeei, er ikke lett å skaffe seg antibiotika! Uansett, forloveden var bekymret for nyrene mine, og han er faktisk litt søt når han er sint. Takk for fødevibbene skjønne Skyttesnuppa! Jeg har hatt en følelse at nå nærmer det seg, de to siste dagene... Tror neppe det du.. Alt føles annerledes ut, men det kan bare være fordi jeg har vondt.. Ha en strålende dag du også, skjønne deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. september 2011 #1675 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Når du derimot blir motløs og føler at du aldri kommer til å føde..DA skal du se at det skjer ting.. Huff..Håper lille jenta kommer snart! Forresten så er det på fredagen du skal føde. Er jo det jeg har tippet! Endret 28. september 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. september 2011 #1676 Del Skrevet 28. september 2011 Når du derimot blir motløs og føler at du aldri kommer til å føde..DA skal du se at det skjer ting.. Huff..Håper lille jenta kommer snart! Forresten så er det på fredagen du skal føde. Er jo det jeg har tippet! Skal på 41 uker kontroll i morgen, så kanskje det skjer noe da. De stripper visst om jeg er moden, og jeg skal først på ultralyd før det bærer til CTG og så jordmortime. Så.. Det kan også hende de tilbyr å sette meg i gang. Jeg skal innrømme jeg er utrolig motløs egentlig, blir frustrert om kvelden, men holder meg oppe ved å tenke på at hun bare koser seg der inne. Kanskje hun vil være som mamma, et oktober-barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 28. september 2011 #1677 Del Skrevet 28. september 2011 Ikke rull rundt i fødestøvet da, da smasher du lille prinsessa Bare vagg forsiktig, så kan heller pappsen ta seg av frontdelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. september 2011 #1678 Del Skrevet 28. september 2011 Ikke rull rundt i fødestøvet da, da smasher du lille prinsessa Bare vagg forsiktig, så kan heller pappsen ta seg av frontdelen Jeg så for megselv liggende i fødestøv sånn halvveis kavende som en liten hval, med forloveden dansende rundt hvor han kastet fødestøv på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 28. september 2011 #1679 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg så for megselv liggende i fødestøv sånn halvveis kavende som en liten hval, med forloveden dansende rundt hvor han kastet fødestøv på meg. Hahah, syns jeg ser det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. september 2011 #1680 Del Skrevet 28. september 2011 Blir spennende i morgen! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå