Skytte Skrevet 23. september 2011 #1641 Del Skrevet 23. september 2011 Nattaklem fra NordNorge:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 24. september 2011 #1642 Del Skrevet 24. september 2011 Håper du får ein god dag og ei fin helg! (Som forhåpentlegvis endar i fødsel ) Du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. september 2011 #1643 Del Skrevet 24. september 2011 Har vist missforstått dette med overtid da Men det er jo ikke så rart, da. Tror de fleste (inkludert jordmor ) pleier å kalle det for overtid når man har passert termin. Jaja, det er jo likevel dager over termin. Håpe du er i fødsel nå, siden det er en stund siden forrige oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 24. september 2011 #1644 Del Skrevet 24. september 2011 Takk skjønne frøkner. Skriver kjapt nå for å oppdatere at jeg har gått i dag, og ikke akkurat kort stykke heller. Jeg er i fin form, men har hatt kynnere, murringer og nedpress som kjennes ut som livmorhalsen spjærer. Det har blitt vannvittig mye verre, så jeg får sterke smerter av disse nedpressene. Jaja, er tålmodig jeg. Koser meg igjen med True Blood og forloveden min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. september 2011 #1645 Del Skrevet 24. september 2011 Kos dere videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. september 2011 #1646 Del Skrevet 24. september 2011 Imorgen er datoen min her så de neste 24 t blir spennende!!! Jeg syns jeg kunne klare å tippe riktig for en gangs skyld:) Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 25. september 2011 #1647 Del Skrevet 25. september 2011 Var ikke på KG i går, men det betyr ikke at jeg ikke tenkte på deg selv om Håper du har det bra, Delphi Du er sterk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 25. september 2011 #1648 Del Skrevet 25. september 2011 Kos dere videre Takk, vi koste oss videre! Imorgen er datoen min her så de neste 24 t blir spennende!!! Jeg syns jeg kunne klare å tippe riktig for en gangs skyld:) Klem! Kanskje du gjør det kanskje. Var ikke på KG i går, men det betyr ikke at jeg ikke tenkte på deg selv om Håper du har det bra, Delphi Du er sterk Takk for at du tenker på meg, og beklager at hun ikke kom ut i går. --- Fant en fin liten klyse i do i dag, enten så var det siste rest av slimproppen eller så var det etter forloveden (selv om det er godt over et døgn siden vi gjorde noenting). Denne klysen var litt større enn en 20-kroning og var omtrent en cm høy.. Har hatt murringer og kynnere også, som føles verre ut enn det de gjorde for en time siden.. Jeg vet ikke om de er regelmessige. Uansett, har en fin dag i dag, ikke vært lei meg for å gå over termin. Var bedritent i går, men i dag har jeg det bra. Skal kose meg med "lunsj" snart. Ha en fin fin dag damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. september 2011 #1649 Del Skrevet 25. september 2011 Heier på deg!!! Sender over noen solstråler:) Du kan faktisk få alle for nå minner de meg bare på mine skitne vinduer, hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 25. september 2011 #1650 Del Skrevet 25. september 2011 Heier på deg!!! Sender over noen solstråler:) Du kan faktisk få alle for nå minner de meg bare på mine skitne vinduer, hehe:) You always brighten up my day! Uansett, vi får se hvordan ting utvikler seg, føler meg mer mørbanket akkurat nå. Murringene og kynnerne har kommet og gått uregelmessig, litt rolig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 25. september 2011 #1651 Del Skrevet 25. september 2011 Det høres jo ut som slimproppen Ønsker deg all lykke Du er sterk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 25. september 2011 #1652 Del Skrevet 25. september 2011 Det høres jo ut som slimproppen Ønsker deg all lykke Du er sterk! Jeg tørr ikke håpe det var slimproppen, det var bare morsomt å se den lille klysa.. Noe annet enn murringer, nedpress og kynnere. Selvfølgelig ville jo forloveden se klysa, men jeg spylte jo ned den før han kom så langt. Takk for lykkeønskninger. Jeg er nå ikke sterk, bare sta for jenta vår. Jeg trengte et par dager å gråte på, jeg trengte å bryte meg selv ned og ha en dårlig dag. Det tror jeg hjalp, for da greier jeg å nyte det å være med gutten min. Jeg våknet opp i dag og var ikke skuffet over at hun enda ikke er på utsiden, og det var deilig, for da greier jeg å nyte den tiden frem til hun kommer, da kan jeg være positiv når hun kommer. Må nesten også fortelle om noe skjønt forloveden gjorde. Har pakket ut to bleier som vi fikk en prøvepakke. Han stod og brettet en ut og sa "Du må lære meg hvordan jeg skal skifte bleie". Og, enda bedre, etter kraamzorg har vært her, så tar han et par dager for å være med datteren vår og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 25. september 2011 #1653 Del Skrevet 25. september 2011 Søtingen din Måtte inn her og sjekke korleis ståa er Ønsker deg lykke til også i dag! (Og så må det gjerne skje noko i dag, sidan det er datoen eg tippa ) Uansett, kos deg så lenge du klarer saman med forloveden din! Og så kan du kose deg saman med han OG dattera di etter fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 25. september 2011 #1654 Del Skrevet 25. september 2011 Så søt han er Deilig å få han hjemme noen dager sammen med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 26. september 2011 #1655 Del Skrevet 26. september 2011 Spennende her for tiden ja Høres ut som om det blir baby snart! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. september 2011 #1656 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Søtingen din Måtte inn her og sjekke korleis ståa er Ønsker deg lykke til også i dag! (Og så må det gjerne skje noko i dag, sidan det er datoen eg tippa ) Uansett, kos deg så lenge du klarer saman med forloveden din! Og så kan du kose deg saman med han OG dattera di etter fødselen Han er utrolig søt! Det er uansett ikke lenge til jeg ser henne, uansett hvilken vei jeg vrir og vender på det. Settes jeg i gang eller starter det av seg selv, så er det ikke lenge igjen. Så søt han er Deilig å få han hjemme noen dager sammen med dere Han er utrolig søt, får komplimenter hele tiden. Skal sies at jeg er like flink tilbake, rett og slett fordi jeg er over ørene forelsket. Gleder meg til å ta vare på jenta vår sammen. Spennende her for tiden ja Høres ut som om det blir baby snart! Lykke til! Føles ikke sånn ut, tror hun har bosatt seg i livmoren og at hun kommer ut som konfirmant! --- Har sovet litt etter at jeg våknet opp kl. 5 med maserier/modningsrier som gjorde det umulig for meg å sove, ikke var det få heller (og det holdt på i to timer). Ingenting hjalp, å ligge var umulig, å sitte gjorde vondt og å stå var vondt... Og så ga det seg. Gikk da og la meg med forloveden holdende rundt meg.. Jeg er litt lei disse modningsriene, det føles ikke ut som de leder noensteds.. Jeg har bare hatt disse så mye den siste uken. Jaja, er fremdeles i godt humør, men.. Jeg er sliten fordi jeg har så mye vondt. Endret 26. september 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. september 2011 #1657 Del Skrevet 26. september 2011 Krysser fingrene nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 27. september 2011 #1658 Del Skrevet 27. september 2011 Har du vært og sjekket åpning? Skal du bli tøyd/strippet? Håper det skjer noe snart for din del Høres ikke godt ut med maserier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 27. september 2011 #1659 Del Skrevet 27. september 2011 Ønsker deg ein god dag! Håper ting skjer snart, og at maseriene går over i skikkelege rier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. september 2011 #1660 Del Skrevet 27. september 2011 Håper du har det fint Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå