Pjusk Skrevet 21. september 2011 #1601 Del Skrevet 21. september 2011 1 dag til termin Leter frem popcornet jeg også nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 21. september 2011 #1602 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) To dager til termin for 1 dag igjen til termin! Herlig! Like spennende å titte innom her til tross for at det ikke har skjedd noe - HELT ENDA! Men snart, ja, snart skjer det Innom for å ønske deg en finfin dag:) Krysser fingrene for utvikling i retning av fødsel! Klem! Håper du får ein god dag i dag, med eller utan fødsel! Like spennende hveeeeer gang å stikke innom her nå Mange lykkeønskninger, håper alt er bra og at hun snaaart vil komme ut og møte mammaen og pappaen sin En dag igjen til termin! i morgen er termin, men kan godt hende jeg går over den dagen. 'Voorweeën' eller modningsriene/maseriene er blitt mer intense, men det er ikke helt rier enda. Så, jeg sitter her og slapper av. Det er tredje dagen med dette og det har pågått en times tid nå, uregelmessig. Uansett, ting skjer, så.. Venter bare tålmodig, om det skjer i kveld eller om en uke, så forbereder kroppen min seg.. Jaja, ikke spis for mye popcorn da damer. Jeg vil skrive når jeg reiser inn på sykehuset, sånn at dere vet at jeg er på vei inn. Endret 21. september 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 21. september 2011 #1603 Del Skrevet 21. september 2011 Spennende! Delphina er snart mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 21. september 2011 #1604 Del Skrevet 21. september 2011 Får sug i magen når jeg leser i din og arven1 sine dagbøker Det går opp for meg at jeg og faktisk skal gjennom dette. Det er ikke noe jeg kan legge på hylla og ikke tenke på før til neste år, det skjer snart! Wow..gleder meg til du oppdaterer på vei til sykehuset som blir den 24.sept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 21. september 2011 #1605 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Spennende! Delphina er snart mamma! Snart ja! Får sug i magen når jeg leser i din og arven1 sine dagbøker Det går opp for meg at jeg og faktisk skal gjennom dette. Det er ikke noe jeg kan legge på hylla og ikke tenke på før til neste år, det skjer snart! Wow..gleder meg til du oppdaterer på vei til sykehuset som blir den 24.sept Det er jo ikke så lenge til du går gjennom det. Har bare voorweeën, så jeg sitter jo her og har det ubehagelig og vondt. Hadde problemer med å gå på do da jeg var midt i en voorwee.. Ikke behagelig akkurat.. Har også hatt en del nedpress under disse voorweeën, så vi får se når alt skjer. Endret 21. september 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. september 2011 #1606 Del Skrevet 21. september 2011 Hurra for masrier!!! Er så spennende å følge med når noen er like før fødsel! Også blir jeg så rørt og hormonell også også..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 22. september 2011 #1607 Del Skrevet 22. september 2011 Maseriene har jo blitt mer intense, og aldri har jeg hatt så mye nedpress som jeg har hatt i går og i natt. Hver eneste gang jeg våknet opp i natt var det nedpress hvor det kjentes ut som livmorhalsen tøyde seg (stikkende vondt rundt livmoren). Opplevde skikkelig nedpress hvor jeg hørte et "knepp" i går og våknet opp med masse slim, så... Uansett har jeg vært forberedt på å vinke termindagen farvel, og at snuppa faktisk kommer litt etter, slik at hun tar etter mamma (for jeg ble født etter termin). Det er jo det som er mest vanlig, selv om det virker som alle får barna rett før termin eller en stund før termin. Jeg føler det har vært smart å tenke slik, at jeg går over termin, for da har jeg vært forberedt på dette. Uansett, jeg vet at jeg kommer til å føde om ikke lenge, alt trapper opp, det blir mer intenst og holder seg der mesteparten av dagen. Så.. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. september 2011 #1608 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg håper jeg får føle på den spenningen flere ganger i livet mitt. Det er helt fantastisk å vite at man kan bli mamma når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. september 2011 #1609 Del Skrevet 22. september 2011 Kjempebra med fremgang!! Snart er du der<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 22. september 2011 #1610 Del Skrevet 22. september 2011 ÅÅååå! Det er så spennende å komme inn på kvinneguiden om dagen. for fremgang og at den lille snart ligger på brystkassa di.. Det er jammen ikke lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. september 2011 #1611 Del Skrevet 22. september 2011 Termindag! Nå er det nok ikke lenge igjen, nei! Rart at du hørte et knepp uten at det kom noe fostervann? Jaja..Slimproppen har vel gått, i alle fall Skjer sikkert når som helst nå! Er stygt redd for at jeg ikke tipper riktig på deg, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 22. september 2011 #1612 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg håper jeg får føle på den spenningen flere ganger i livet mitt. Det er helt fantastisk å vite at man kan bli mamma når som helst Du får sikkert føle den spenningen flere ganger! Misunner deg med å ha ei lita frøken som nærmer seg et år, selv om det er litt under 5 måneder. Kjempebra med fremgang!! Snart er du der<3 Det er jo bra med fremgang, men jeg vet at det også kan ta tid. Førstegangsfødende med en familiehistorie hvor babyene er litt trege gjør det ikke akkurat så vanskelig å gjette at jenta kan drøye litt med å komme. Uansett, jeg er forberedt på å gå over tiden, og det har jeg vært fra jeg fant ut jeg var gravid. ÅÅååå! Det er så spennende å komme inn på kvinneguiden om dagen. for fremgang og at den lille snart ligger på brystkassa di.. Det er jammen ikke lenge til Fremgang har det vært de siste 3 dagene, så.. Vi får bare se når kroppen min setter i gang morroa. Termindag! Nå er det nok ikke lenge igjen, nei! Rart at du hørte et knepp uten at det kom noe fostervann? Jaja..Slimproppen har vel gått, i alle fall Skjer sikkert når som helst nå! Er stygt redd for at jeg ikke tipper riktig på deg, jeg Kneppet var nede i livmorhalsen, for hu dyttet hodet godt ned. Forloveden satt ved siden av meg og stoppet filmen vi så på, for å sjekke om jeg hadde det bra. Vel, det kan godt hende hu drøyer godt. Uansett tror jeg hun kommer når hun føler for det. Og.. Der kjenner jeg hu dytte ned igjen. Merkelig hvor følsom livmorhalsen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. september 2011 #1613 Del Skrevet 22. september 2011 Den store TERMINDAGEN Det er fremdeles mange timer igjen av dagen, så alt kan skje! Ønsker deg all lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 22. september 2011 #1614 Del Skrevet 22. september 2011 Lykke til med dagen i dag også! Hurra for termindag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 22. september 2011 #1615 Del Skrevet 22. september 2011 Ojojoj, nå føler jeg det er på høy tid å stikke innom 50 ganger om dagen. =D Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 22. september 2011 #1616 Del Skrevet 22. september 2011 Den store TERMINDAGEN Det er fremdeles mange timer igjen av dagen, så alt kan skje! Ønsker deg all lykke! Takker og bukker for lykkeønskninger! Lykke til med dagen i dag også! Hurra for termindag! Takker og bukker for lykkeønskninger! Ojojoj, nå føler jeg det er på høy tid å stikke innom 50 ganger om dagen. =D Ikke lenge igjen nå! Neeei, ikke lenge igjen nå, vet jo uansett at om 2 uker så er hu garantert på utsiden! --- Har ikke hatt nevneverdig vondt, men har fått sånn en trang til å rydde. Ser ut som slimproppen har gått, for det er en del slim som kommer her nå. Uansett, rydde rydde rydde! Har slengt på et tonn med vask, slapper av med sjokolademelk før jeg skal opp og brette klær. Venter til forloveden har tatt og støvsugd, så skal jeg vaske alle gulv! Tumtitum! Maxi cosien til jenta vår har nå blitt fikset og står på plass inne på rommet hennes. Har ordnet ordentlig inne på rommet til snuppa, men tror jeg kommer til å shine over der i dag. Har planer for middag, fisk med poteter og hvite bønner i tomatsaus. Nå har jeg veldig mye energi at jeg kanskje ikke er helt tilregnelig akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 22. september 2011 #1617 Del Skrevet 22. september 2011 Takker og bukker for lykkeønskninger! Takker og bukker for lykkeønskninger! Neeei, ikke lenge igjen nå, vet jo uansett at om 2 uker så er hu garantert på utsiden! --- Har ikke hatt nevneverdig vondt, men har fått sånn en trang til å rydde. Ser ut som slimproppen har gått, for det er en del slim som kommer her nå. Uansett, rydde rydde rydde! Har slengt på et tonn med vask, slapper av med sjokolademelk før jeg skal opp og brette klær. Venter til forloveden har tatt og støvsugd, så skal jeg vaske alle gulv! Tumtitum! Maxi cosien til jenta vår har nå blitt fikset og står på plass inne på rommet hennes. Har ordnet ordentlig inne på rommet til snuppa, men tror jeg kommer til å shine over der i dag. Har planer for middag, fisk med poteter og hvite bønner i tomatsaus. Nå har jeg veldig mye energi at jeg kanskje ikke er helt tilregnelig akkurat nå! Åååh, rede-bygging... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 22. september 2011 #1618 Del Skrevet 22. september 2011 Termindag! Skal si du har energi ja Flinkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 22. september 2011 #1619 Del Skrevet 22. september 2011 Har ikke hatt nevneverdig vondt, men har fått sånn en trang til å rydde. Ser ut som slimproppen har gått, for det er en del slim som kommer her nå. Uansett, rydde rydde rydde! Har slengt på et tonn med vask, slapper av med sjokolademelk før jeg skal opp og brette klær. Venter til forloveden har tatt og støvsugd, så skal jeg vaske alle gulv! Tumtitum! Maxi cosien til jenta vår har nå blitt fikset og står på plass inne på rommet hennes. Har ordnet ordentlig inne på rommet til snuppa, men tror jeg kommer til å shine over der i dag. Har planer for middag, fisk med poteter og hvite bønner i tomatsaus. Nå har jeg veldig mye energi at jeg kanskje ikke er helt tilregnelig akkurat nå! Hmmm.. Jeg har hørt at veldig mange får mye energi rett før fødselen starter... Mon tro om det gjelder deg også??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. september 2011 #1620 Del Skrevet 22. september 2011 Hehehe, akkurat som å lese om meg selv! Gjorde akkurat samme tingene:) Pluss at jeg malte rekkverket på verandaen! Det hjelper sikkert på å røre seg dersom man orker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå