Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Maserier og småvondter er ikke det starten da? Håper det :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så behagelig, de kommer og går nå. Usj!

Det er jo det forloveden håper på, at hun har planer om å komme ut. :skratte: Han spør jo hele tiden. :fnise:

Tenk på hvordan han kommer til å reagere hvis han spør når det faktisk er noe på gang og du sier at ja, nå kommer hun! :hjerte:

Du får prøve å slappe av og samle krefter, de trenger du om ikke så lenge :kose:

Skrevet

Maserier og småvondter er ikke det starten da? Håper det :popcorn:

Det kan være starten på noe. Det var nå verre med nedpressene i natt, hun var aktiv og presset ned. Lå og holdt rundt forloveden, som snorket.. :fnise:

Tenk på hvordan han kommer til å reagere hvis han spør når det faktisk er noe på gang og du sier at ja, nå kommer hun! :hjerte:

Du får prøve å slappe av og samle krefter, de trenger du om ikke så lenge :kose:

Han kommer til å miste hodet, stresse og sikkert glemme nøklene på innsiden av huset. :skratte: Uansett, han er som et lite barn i en godteributikk, helt hyper for hver lille ting jeg nevner.

Samler alt jeg kan av krefter. Skal bare sitte på sofaen i dag. Har uansett fått forbud om å gå ut døra. :filer:

Skrevet

Ja, nå finner jeg også frem :popcorn:

Så spennende!

Det er utrolig spennende. :fnise: Uansett, det er rart å være den som sitter midt oppi dette, å være den som skal føde.. :sjenert:

:popcorn:

Skrevet

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

LYKKE TIL

Takk Teita! :klemmer:

Tror det kanskje, muligens skjer noe nå om ikke så lenge. Vi får se.

Skrevet

Dagens lille sjekk:)

Men får så innmari lyst på popcorn...:)

Håper natta blir spennende:)

Skrevet

Hmm.. 3 timer siden sist Delphina var innom :popcorn:

Skrevet

Har faktisk tenkt masse på deg i dag!! Har ikke vært hjemme så jeg har ikke fått skrive her i dag. Må gjøre den vanlige tradisjonen og :hoppe: for 2 dager igjen til termin, men kanskje det har skjedd noe allerede?!! :hakeslepp: Har det skjedd noe? :hakeslepp:

Skrevet

Kommer kjapt innom her for å skrive at ingenting har skjedd, bare disse 'voorweeën' enda. :sjenert:

Skrevet
:hoppe: for 1 dag igjen til termin! Herlig! Like spennende å titte innom her til tross for at det ikke har skjedd noe - HELT ENDA! Men snart, ja, snart skjer det :popcorn:
Skrevet

Innom for å ønske deg en finfin dag:)

Krysser fingrene for utvikling i retning av fødsel!

Klem!

Skrevet

Håper du får ein god dag i dag, med eller utan fødsel! :klemmer:

Skrevet

Like spennende hveeeeer gang å stikke innom her nå :popcorn:

Mange lykkeønskninger, håper alt er bra og at hun snaaart vil komme ut og møte mammaen og pappaen sin :rodmer::klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...