Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

:danse: For vaskemaskin som fungerer! :danse:

Indeed! Og for en babyseng som allerede er redd opp og klar for ei lita frøken.

Fire dager til termin! :strix:

Nærmer seg nå! Må innrømme jeg begynner å bli drittlei selv, så skulle ønske jeg var like langt på vei :sjenert: Menmen, får kose meg med spenningen her inne hos dere som er så nært termin :jepp:

Det går fort skal du nå se, plutselig er du like ved termin, litt oppblåst og som en liten badeball. :fnise: Skal ikke klage, har ikke gått opp mye og har ikke stort med vann i kroppen, har litt, men ikke mye.

:popcorn:

:popcorn: Venter jeg også! :nigo:

:hoppe: for 3(!!!) dager igjen til termin! :strix: Skjønner at forloveden din vil at du skal ta det rolig :overrasket:

God bedring forresten :klemmer: Ta det med ro, frøken!

Han er veldig beskyttende, men jeg er veldig sta. Kan jeg gå ut døra, så kan jeg det. Skal vaske toalett og hus i dag. Det blir deilig! For den siste tiden har jeg vært redusert og sliten, nå er jeg litt turbo igjen.

Er i god form nå, men tusen takk. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Spiser frokostpopcorn sammen med chico*

:)

Ha en finfin dag!

:popcorn: Blir med på å spise frokostpopcorn jeg. :nigo:

Takk i lige måde Skytte! :klemmer:

Slenger meg på en :popcorn: - regner med du er for opptatt med å føde til å kunne skrive her. :Nikke:

:fnise: Jeg kan nok gå i fødsel når som helst egentlig, vi får bare se om kroppen min vil det. :lur: Har uansett mye nedpress igjen, og i går var det murringer og kynnere. Og nå har jeg vondt igjen, frøkna beveger på bena, på et ømt punkt (auuuee).

3 dager til termin! :strix: Må hive meg på HenLu som har vært så flink å hoppe hver dag siden hva da..20 dager før termin? :fnise: Flinke HenLu!

Jeg har stadig dårlig samvittighet for min dårlige tilstedeværelse i disse dagbøkene for tiden, men her går det i et om dagene enda.. :sjenert:

:klemmer:

:popcorn:

:fnise: Lurer på hvordan det blir når jeg går over termin jeg. :fnise: 1 dag over? :lur: Uansett, dere har vært flinke til å hoppe for meg såpass lenge. Må ikke slite dere ut heller da. :nigo:

Ikke ha dårlig samvittighet. Jeg prøver mitt beste selv, men av og til har jeg bare ikke konsentrasjonen til å fokusere på alle innleggene. Det blir gjerne sånn at hodet mitt bare ikke får med seg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til noe før jeg går helt berserk med rengjøring i huset. Forloveden og jeg satt og slappet av i sofaen i går kveld. Plutselig hopper han opp og spør meg om jeg har lyst på noe å drikke, dette er ikke uvanlig, det er noe han spør om ofte, spesielt når han henter drikke til seg selv. Jeg takket nei og sa jeg hadde (stor flaske med vann). Forloveden kommer bort til meg og sier "Du, jeg vet så utrolig godt hvorfor jeg vil gifte meg med deg, du er så snill og så pen!". :rodmer: Han sier at jeg er pen hele tiden, og når kusina hans sa på søndag at "Delphina kommer vel til å være pen etter svangerskapet også", så svarer han; "Neeeei, da har hun ikke kulen på magen lengre), før han ser utrolig kjærlig på meg og svarer at joda, Delphina kommer til å være like pen etter også. Det blikket han ga meg, gjorde meg mo i knærne..

Ja, Delphina er forelska, selv etter over et år med raringen sin. :rodmer: C har den perfekte pappaen, synes jeg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke frøkna kommet enda? Hun skulle jo komme i går :sjenert:

Høres du som dere er veldig forelsket! :rodmer: Skjønne er dere!

:hoppe: for 3 dager igjen til termin jeg også :hoppe::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turtelduer :rodmer: dere er så skjønne :D

:hoppe::hoppe: for 3 dager igjen til termin :hoppe::hoppe:

Takk! :rodmer:

Vi er bare oss selv rundt hverandre egentlig.

:danse: Orker ikke hoppe nå. :fnise:

Har ikke frøkna kommet enda? Hun skulle jo komme i går :sjenert:

Høres du som dere er veldig forelsket! :rodmer: Skjønne er dere!

:hoppe: for 3 dager igjen til termin jeg også :hoppe::strix:

Hu har nå ikke kommet. :fnise:

Vi er bare veldig glad i hverandre, jeg elsker mannen min, selv om han er rar.

Er innom en tur for å spre litt fødsels-triggende pulver! :gjeiper:

Takk! :fnise: Kanskje det hjelper?

Herlige mannen :rodmer:

Han er utrolig herlig! :hjerte: Skjønnere mann har jeg ikke møtt (men han er jo perfekt for meg også da).

---

Skulle rydde og vaske litt, fikk bare tørket litt støv. Sitter her i sofakroken etter at jeg begynte å føle meg litt dårlig. Har murringer og kynnere som kommer og går (hovedsaklig murringer). Det starter litt og litt før det blir kraftigere og så gir seg. Har kommet nå en god stund, og varer rundt et minutt hvert av disse "anfallene", de kommer ikke så alt for regelmessig. Tror det bare er kroppen min som er morsom.. Au..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje vore på internett i helga, så eg var spent på om noko hadde skjedd her inne no.. ;) Dette blir spennande å følge med på!

Eg har faktisk aldri brukt denne smileyen før, men no passar det godt: :popcorn:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle rydde og vaske litt, fikk bare tørket litt støv. Sitter her i sofakroken etter at jeg begynte å føle meg litt dårlig. Har murringer og kynnere som kommer og går (hovedsaklig murringer). Det starter litt og litt før det blir kraftigere og så gir seg. Har kommet nå en god stund, og varer rundt et minutt hvert av disse "anfallene", de kommer ikke så alt for regelmessig. Tror det bare er kroppen min som er morsom.. Au..

Passer jo bra det for C skal jo komme idag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje vore på internett i helga, så eg var spent på om noko hadde skjedd her inne no.. ;) Dette blir spennande å følge med på!

Eg har faktisk aldri brukt denne smileyen før, men no passar det godt: :popcorn:

:fnise:

:fnise: Skjer lite. Har det som kalles 'voorweeën' eller maserier/modningsrier. Jaja, hu sa at hvis dette fortsatte til i morgen, så skulle jeg på sykehuset. Det sluttet litt, men har kommet tilbake. så har hatt det en 4 timers tid nå.

Passer jo bra det for C skal jo komme idag :fnise:

:nigo: Vi får se, kan skje innen i morgen eller en uke. :fnise:

:popcorn: !!!

:fnise: Ikke overspis på popcorn, vil jo ikke at du skal få magevondt.

---

Har vært hos jordmor, og jeg har da fått høre at det jeg har er modningsrier/maserier. Hu kjente etter i bekkenet og det var nesten litt komisk, for hu nikka og sa "Ja, hodet er langt nede". Oh yes! I tillegg kjente jordmor at C beveget på seg, noe som gjorde henne litt oppspilt. :fnise: Det er litt morsomt det egentlig. :fnise: Sa før jeg gikk at jeg nesten håpet det var siste kontroll. :skratte: Jordmor sa at vi sees vel sikkert neste uke, hvis ikke før. Så heldigvis er vi på bølgelengde sånn sett. :sjenert:

Har kjøpt en liten marineblå jakke med hvite striper til C, jeg likte rett og slett ikke jentejakkene, så jeg kjøpte en guttejakke til henne. Hun er vel like fin i marineblått som mammaen hennes uansett. :nigo: Det og enda et badehåndkle for henne. Nå føler jeg at ting er i boks. Skal komme meg opp og få ryddet litt i vaskerommet vårt, og få vasket det siste lille til snuppa. Har allerede redd opp senga hennes og skal snart fikse stellematta hennes. Har allerede alle stelleproduktene klare i en boks, og er vel nesten bare klar til å ta vare på snuppa. :sjenert:

Skal innrømme at jeg fikk dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde en jakke til snuppa, og følte meg som en dårlig mamma.. Jaja, for en liten jakke som jeg nå har kjøpt. :nigo:

Forloveden er spent, han spør hele tiden om vannet har gått. :fnise: Raringen min. Han skal lage middag i dag, ikke har jeg bedt om det, han har rett og slett bare sagt at han skal lage middag. Jeg er så heldig med han. Så, skal rydde litt før han kommer hjem. :rodmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig, veldig spennende! :jepp:

Her har vi ingen jakker til poden heller. Blir nok ikke å kjøpe det. Har masse flotte heldresser i flis, andre mye, varme stoffer pluss i alle fall et sett alpakka-ull-sett, og en "bilpose" i tjukk ull. Så jakke er vel det siste vi blir å få behov for. :) Kanskje til våren da, men. :jepp:

Vet ikke hvordan vinteren er i Nederland jeg. Blir det kaldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig, veldig spennende! :jepp:

Her har vi ingen jakker til poden heller. Blir nok ikke å kjøpe det. Har masse flotte heldresser i flis, andre mye, varme stoffer pluss i alle fall et sett alpakka-ull-sett, og en "bilpose" i tjukk ull. Så jakke er vel det siste vi blir å få behov for. :) Kanskje til våren da, men. :jepp:

Vet ikke hvordan vinteren er i Nederland jeg. Blir det kaldt?

Det er ikke så veldig kaldt her i Nederland, mer vind og regn, men allikevel godt å ha noe til frøkna. Kommer til å skaffe oss noen litt gode dresser til frøkna etterhvert, men nå holder det faktisk med en liten jakke eller to. Det er utrolig varmt her enda.

:popcorn: Det var slik fødselen startet hos meg ;)

:fnise: Jeg husker det ganske så godt, vi overspiste oss på popcorn før frøkna endelig ville ut. :nigo:

Åååå, romance <3

Og seng og jakke og aaalt <3 Det er så kos å ordne til bebisene <3

Masse romance her altså! :hjerte:

Det er deilig å bare skaffe det siste til jenta, selv om jeg kjøpte en "guttejakke". Pappaen hennes synes den var fin! Hadde jeg bare ikke nevnt at det var en guttejakke da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Du, jeg vet så utrolig godt hvorfor jeg vil gifte meg med

Ja, Delphina er forelska, selv etter over et år med raringen sin. :rodmer: C har den perfekte pappaen, synes jeg! :Nikke:

:rodmer::hjerte::rodmer:

Godt alt gikk bra hos jordmor og at hodet er langt nede! :)

:danse: For 3 dager til termin :danse: Enten det skjer nå, i morgen eller om to uker, så er det neimen ikke lenge igjen uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer::hjerte::rodmer:

Godt alt gikk bra hos jordmor og at hodet er langt nede! :)

:danse: For 3 dager til termin :danse: Enten det skjer nå, i morgen eller om to uker, så er det neimen ikke lenge igjen uansett!

:sjenert:

Det gikk kjempebra heldigvis, men det krevde en del å gå dit. Satt der med maserier/modningsrier, noe som gjorde det ubehagelig.

---

Jeg sliter en del med vondtene i dag også, ligger her med vondt i symfysen igjen, og det kommer og går. De er vondere enn i går. I natt var det ei lita frøken som gravde seg nedi bekkenet, og det gjorde vondt. Ikke hjalp det å snu seg. Nesten ingenting hjalp egentlig, bare å puste seg gjennom.

Forloveden våknet opp rundt 4 tiden, da jeg måtte på do, og lurte på om jeg fremdeles hadde vondt. Svarte som sant var, at ja, det jeg hadde vondt.. Før han reiste på jobb lurte han igjen på om jeg hadde vondt, men jeg hadde ikke merkbart vondt, mer ubehag. Han spør fordi hvis jeg faktisk er på vei mot fødsel, så må jeg ringe sykehuset, og han vil jo være med meg. Sendte han på jobb jeg, sa jeg skulle ringe om noe mer skjedde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse vondtene hørtes ikke noe godt ut :(

Tenk hvis det er lille snuppa som gir beskjed om at nå må dere gjøre dere klar, for jeg er ikke langt unna nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse vondtene hørtes ikke noe godt ut :(

Tenk hvis det er lille snuppa som gir beskjed om at nå må dere gjøre dere klar, for jeg er ikke langt unna nå :rodmer:

Det er ikke så behagelig, de kommer og går nå. Usj!

Det er jo det forloveden håper på, at hun har planer om å komme ut. :skratte: Han spør jo hele tiden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...