Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

:hoppe: Nå går vi inn i vår "magiske" uke :nigo: Jeg holder nesten ikke ut spenningen :popcorn: Den store,store terminuken kommer med stormskritt nå.

:danse:

Vi er i den magiske uken. Herlighet! Det har gått så fort. Jeg greier å holde ut litt til, men det har noe med at jeg er forkjølet og ikke har all verden med energi. Er jo forberedt på å gå over tiden også. :sjenert:

:popcorn: Nå må vi bare se når disse snuppene våres spretter ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille C hørte ikke på Teita, nei :tommelsmil: Neida, haha, så slem jeg er :overrasket::hoppe: for 5 dager igjen til termin. Er veldig nysgjerrig på når det begynner å skje ting, men jeg smører meg med tålmodighet :fnise: Hehe, kan tenke meg at det er litt verre for deg :jepp:

Altså, her sitter jeg og er nysgjerrig på når ting starter for deg. Du er jo sikkert over the top nysgjerrig :fnise:

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille C hørte ikke på Teita, nei :tommelsmil: Neida, haha, så slem jeg er :overrasket::hoppe: for 5 dager igjen til termin. Er veldig nysgjerrig på når det begynner å skje ting, men jeg smører meg med tålmodighet :fnise: Hehe, kan tenke meg at det er litt verre for deg :jepp:

Altså, her sitter jeg og er nysgjerrig på når ting starter for deg. Du er jo sikkert over the top nysgjerrig :fnise:

:skratte: Hun er vel like sta som mammaen og pappaen hennes. :nigo: Jeg er tålmodig, har allerede forberedt meg på at hun kommer etter termin. Så vi får se. Det er pappaen som er mest utålmodig. :fnise:

Hm.. Ingen prinsesse som er født i Nederland enda heller :popcorn: venter i spenning fortsatt.. :rodmer:

:fnise: Nei, ingen prinsesse født nei. Hun er veldig glad i magen min virker det som. Gleder meg uansett til å se den lille jenta vår.

Tenker så mye på deg om dagen! Kom nå, lille C!! :strix:

Tenker også mye på deg om dagen! Får håpe hun kommer snart. :fnise: Hvertfall innen 19 dager. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille C, hvor blir du av? Du skulle hørt på meg :fnise:

Hun er "fashionably late". :fnise:

---

Har feiret bursdagen til kjæresten til søsteren til forloveden (fremtidig svoger) og har fått mange lykkeønskninger. Møtte opp for å feire bursdagsgutten, og prøvde å samle alle krefter for å være mer interessant enn en agurk. Uansett, det ble en del lykkeønskninger. Det var litt merkelig, det er siste gang mange av dem ser meg gravid før C kommer på utsiden. Ene fetteren til forloveden er ganske så sikker på at frøkna vil forsøke å komme seg ut i natt og vil være ute i løpet av morgendagen. :fnise: Alle gleder seg... Det er litt rart at så mange er så engasjert for den lille tulla vår.

Faren til forloveden sa at jeg skulle slappe av, og han var ganske så myk i ansiktet da han sa hadet til meg. Han virket nesten litt stolt når jeg sa at sønnen hans er veldig flink til å ta vare på meg. Det er første gang jeg har sett han så seriøs.. Og det etter et par innabords..

Uansett, det var koselig å se deler av familien hans igjen. Jeg ser jo min familie på Skype, men gleder meg til å samle foreldrene mine og hans, slik at de kan bli kjent med hverandre. Jeg gleder meg til å se menneskene som har vært rundt meg siden jeg var liten. Jeg savner familien min, inkludert hunden vår. :sjenert:

Har uansett fått streng beskjed om å slappe av, og får vel ikke være lenge oppe av forloveden. Det er han som vil ha meg under dyna så fort så mulig, og ikke for :sengekos:, men for at jeg skal bli frisk.. :fnise:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med familie som bryr seg og er oppriktig gode <3

men skjønner savnet ditt etter din egen familie.. Det er nå bare slik det er med sine egne <3

C venter til 25. slik at jeg tipper riktig:)

Ønsker deg riktig god bedring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en veldig koselig middag :) Veldig hyggelig at alle er så engasjerte i lille C :)

Ahaa, hun er det ja :) Men da skjønner jeg :fnise:

Skjønner godt at du savner familien din :( Du flyttet jo fra alt og alle, og da er det ikke rart man føler et stort savn.. :klemmer:

Godt du har forloveden som passer på deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 4 dager igjen til termin :strix:

Synes du er flink som kommer deg utenfor døren såpass nærmt termin, jeg :jepp: Jeg vet ikke om jeg tør :fnise: Skal isolere meg hjemme når det er 1 uke igjen til termin... :sjenert: Kjenner jeg meg selv rett så gidder jeg nok ikke det, nei.

C kommer sikkert den 24.sep :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med familie som bryr seg og er oppriktig gode <3

men skjønner savnet ditt etter din egen familie.. Det er nå bare slik det er med sine egne <3

C venter til 25. slik at jeg tipper riktig:)

Ønsker deg riktig god bedring!!!

Det er godt med en slik familie, vi har vært heldige begge to med slike familier. Savnet etter familien er ikke noe som forsvinner med det første. Gråter alltid de første dagene etter å ha reist fra familien, det blir bare sånn. Er glad i raringene der hjemme.

:fnise: C gjør som hu vil.. :nigo:

Tusen takk!

Hørtes ut som en veldig koselig middag :) Veldig hyggelig at alle er så engasjerte i lille C :)

Ahaa, hun er det ja :) Men da skjønner jeg :fnise:

Skjønner godt at du savner familien din :( Du flyttet jo fra alt og alle, og da er det ikke rart man føler et stort savn.. :klemmer:

Godt du har forloveden som passer på deg!:)

Det var utrolig koselig.

Det blir et stort savn, og selv om jeg har bodd for meg selv før, over flere år, så savner jeg allikevel den rare gjengen der hjemme. De er en del av meg, uansett hva jeg gjør i livet.

Han passer godt på meg, og jeg er takknemlig for det. Ikke det at jeg ikke greier å ta vare på meg selv, men faktisk at han bryr seg om meg.

:hoppe: for 4 dager igjen til termin :strix:

Synes du er flink som kommer deg utenfor døren såpass nærmt termin, jeg :jepp: Jeg vet ikke om jeg tør :fnise: Skal isolere meg hjemme når det er 1 uke igjen til termin... :sjenert: Kjenner jeg meg selv rett så gidder jeg nok ikke det, nei.

C kommer sikkert den 24.sep :sjenert:

:svime: 4 dager! himmel!

Jeg prøver så godt jeg kan å være utenfor døren, men ikke alltid like lett når jeg har et stk forlovede som mener jeg burde slappe av. Tro meg, han sa til meg i går at jeg ikke trengte å bli med, da jeg hostet og hadde sår hals i går. Jeg angrer ikke akkurat for at jeg dro, selv om jeg mistet stemmen på kvelden.

Forloveden mener jeg skal sitte på ræven og ikke gå i butikken, det er sånne ting han kan ta seg av, og jeg tviler ikke, men jeg elsker de dagene vi går sammen i butikken. :sjenert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ser på lista di at du skal føde i morgen! :nigo: Så lykke til med det! :ler: Hvordan er formen i dag?

:fnise: Ja, skal vel føde alle dager alle har gjettet. :fnise: Desverre er det fint lite med murringer i dag, kynnere derimot har det vært en del av. Får lokke forloveden til brystvortestimulering. :skratte:

Formen er mye bedre, så har greid å komme meg ganske så fort. Har fått gjort unna noe vask, for nå har vi endelig en vaskemaskin som fungerer. D-E-I-L-I-G! :hjerte: Ryddemani er hjertelig velkommen uansett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire dager til termin! :strix:

Nærmer seg nå! Må innrømme jeg begynner å bli drittlei selv, så skulle ønske jeg var like langt på vei :sjenert: Menmen, får kose meg med spenningen her inne hos dere som er så nært termin :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 3(!!!) dager igjen til termin! :strix: Skjønner at forloveden din vil at du skal ta det rolig :overrasket:

God bedring forresten :klemmer: Ta det med ro, frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager til termin! :strix: Må hive meg på HenLu som har vært så flink å hoppe hver dag siden hva da..20 dager før termin? :fnise: Flinke HenLu!

Jeg har stadig dårlig samvittighet for min dårlige tilstedeværelse i disse dagbøkene for tiden, men her går det i et om dagene enda.. :sjenert:

:klemmer:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...