Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: for 9 dager igjen til termin :strix: Skjeeeer det noe "downstairs"? :popcorn:

Håper alt står bra til med deg, nå er det "når som helst" :-) Jeg sitter her på sykehuset i Tønsberg med ei lita jenta, fikk henne på søndag ettermiddag. Dro inn kl 15 og hadde henne i armene mine kl 17:42 - helt rått! Håper du er like heldig, masse lykke til :-)

Gratulerer så mye :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 9 dager igjen til termin!

Like spennende å sjekke dagboka di hver gang nå :jepp: følger spent med og satser på at frøkna kommer på søndag (så jeg får rett på tippinga :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt står bra til med deg, nå er det "når som helst" :-) Jeg sitter her på sykehuset i Tønsberg med ei lita jenta, fikk henne på søndag ettermiddag. Dro inn kl 15 og hadde henne i armene mine kl 17:42 - helt rått! Håper du er like heldig, masse lykke til :-)

Gratulerer så mye Laser! :strix::klemmer:

Må være verdens herligste følelse å ha det lille mirakelet deres på utsiden, spesielt etter hvor vanskelig det var for dere å få laget henne i første omgang! :klemmer:

:hoppe: for 9 dagar til termin!

I natt drømte eg at då eg stod opp og las i dagboka di, så hadde du født! :fnise: Men eg er ikkje kjend for å vere sanndrømt, og var det tydeligvis ikkje i natt heller :ler: Rart å vere så "inni det" at ein drøymer om framande personar sin fødsel.. :sjenert:

:fnise: Må nok skuffe deg med å si at jenta fremdeles er på innsiden. Murringer har kommet og gått.

Har du sladris, eller vil du ikke ha det? :sjenert:

Har ikke tenkt på det å ha sladris egentlig. Jeg er en del her inne, og hvis jeg ikke dukker opp en dag, så er jeg vel midt i fødsel.

Kroppen jobber nok for å forberede seg til den store dagen <3

Og her sitter maaange spente damer og følger med og venter spent:)

:sjenert: Får håpe kroppen min gjør jobben selv og ikke at jeg blir satt i gang.

Har lagt merke til at det er mange spente damer her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger spent med, ja :popcorn: Masse lykke til!

Tusen takk! :klemmer:

Det er ikke akkurat så mange tegn til fødsel enda.

:hoppe: for 9 dager igjen til termin :strix: Skjeeeer det noe "downstairs"? :popcorn:

Det har skjedd en del der nede, murringer og det hele, men vet ikke om det er modent der nede.

Venter speeent :popcorn: håper alt er bra med dere, og tvi tvi :D (hun kommer på torsdag) ;)

Alt står bra til her, har tatt hånd om en syk forlovede. :fnise:

:hoppe: for 9 dager igjen til termin!

Like spennende å sjekke dagboka di hver gang nå :jepp: følger spent med og satser på at frøkna kommer på søndag (så jeg får rett på tippinga :fnise: )

:hoppe:

Det er vel spennende for dere, men jeg må nesten skuffe dere føler jeg. Alle sitter her og knasker popcorn mens jeg suser rundt med murringer og kynnere.

---

Skulle gjerne ha svart før, men har tatt hånd om en syk forlovede som har funnet ut at det å bable om alt på en gang er morsomt. :fnise: Han er sjarmernde som syk, akkurat som når han er frisk, bare at han nå er litt ekstra tullete. Han har feber, så har gitt han beskjed om å ligge til sengs. Skal rydde litt opp i stua før jeg farer opp og ligger ved siden av han. :sjenert:

Jeg beklager at jeg ikke har fått skrevet i dagbøkene deres, men det har vært noen hektiske dager med en syk forlovede og svigers på besøk (i går). Kommer tilbake sterkere når forloveden er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagene raser av gårde føler jeg :jepp::hoppe: for 8 dager igjen :jepp: Kun 1 dag igjen så er det en uke til termin. Ikke lenge du har vesla nå her uansett om du skulle gå på overtid. Håper ikke kynnerne og murringene er altfor vonde :klemmer:

God bedring til forloveden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp, lenge siden jeg har tittet innom her. Men har jo vært litt opptatt i det siste kan man si ;)

Det du opplever høres veldig ut som jeg hadde det den siste tiden (spesielt den siste uken eller to) før fødsel. Masse kynnere og murringer, og forstoppelse fulgt av et skikkelig do-maraton :fnise:

Mormunnen var veldig myk og moden og det gikk fra 4cm til 6cm på en liten time etter vi kom på føden, så jeg er overbevist om at alle vondtene var bra :) Og jeg fødte jo 2 dager før termin :)

Tipper det blir fødsel på deg meget snart! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene raser av gårde føler jeg :jepp::hoppe: for 8 dager igjen :jepp: Kun 1 dag igjen så er det en uke til termin. Ikke lenge du har vesla nå her uansett om du skulle gå på overtid. Håper ikke kynnerne og murringene er altfor vonde :klemmer:

God bedring til forloveden :)

Tiden går fort unna, litt for fort føler jeg til tider. :skratte: Ikke lenge til, det blir veldig spesielt å ha henne på utsiden. Murringene og kynnerne er det så som så med, de kan være ubehagelige eller vonde.

Han takker og bukker! Han har blitt mye bedre, men blir hjemme i dag også. Sjefen hans var faktisk bekymret, noe som overrasket forloveden. Uansett, i morgen tror han at han er i fin nok form til å reise på jobb.

Hei og hopp, lenge siden jeg har tittet innom her. Men har jo vært litt opptatt i det siste kan man si ;)

Det du opplever høres veldig ut som jeg hadde det den siste tiden (spesielt den siste uken eller to) før fødsel. Masse kynnere og murringer, og forstoppelse fulgt av et skikkelig do-maraton :fnise:

Mormunnen var veldig myk og moden og det gikk fra 4cm til 6cm på en liten time etter vi kom på føden, så jeg er overbevist om at alle vondtene var bra :) Og jeg fødte jo 2 dager før termin :)

Tipper det blir fødsel på deg meget snart! :duskedame:

Halloooo! :goodbye:

Skjønner godt du har det hektisk nå om dagen, du har jo tross alt ei lita ei som trenger all din oppmerksomhet, utenom oss damer altså. :nigo:

Kanskje det blir fødsel, uansett våkner jeg opp "verre" for hver dag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Her murrer dagene av gårde, ser jeg :fnise: Kjedelig at kjæresten din er syk, men det er jo "tiden" for det. Bare han blir frisk innen lille C kommer, så går det vel bra! :jepp:

Og god bedring til deg, om du er i ferdg med å bli syk! Har vært hostete i det siste jeg også. Kjedelig, men som sagt så er det jo tiden for det nå på høsten.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :klemmer:

Tusen takk! :klemmer:

Heihei!

Her murrer dagene av gårde, ser jeg :fnise: Kjedelig at kjæresten din er syk, men det er jo "tiden" for det. Bare han blir frisk innen lille C kommer, så går det vel bra! :jepp:

Og god bedring til deg, om du er i ferdg med å bli syk! Har vært hostete i det siste jeg også. Kjedelig, men som sagt så er det jo tiden for det nå på høsten.

:klemmer:

Her murrer det veldig. :fnise: Er litt kjedelig ja at vi begge har blitt syke, men heldigvis ikke samtidig. Sitter her med sår hals, sår og tett nese. Han er nå verdens herligste selv om jeg er verdens største hurpe (jeg beklager hele tiden for at jeg er gretten og distansert, men når jeg tenker over det, så var han også veldig distansert på starten). :rodmer:

Har en del kynnere og nedpress i dag, litt murringer tidlig på dagen. ER liksom ikke noe system, bare litt i hytt og pine. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring, Delphina :klemmer: får håpe du ikke blir værre enn du allerede er i allefall :)

Tusen takk Pjusk! :klemmer:

Jeg skal ikke klage, formen er god nok den, med tanke på at jeg er en uke fra termin og har halsvondt. :fnise: Forloveden sutrer litt nå, klager over at han har dårligere immunforsvar enn en gravid dame! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 7 dager igjen til termin :strix: Har det skjedd noe i natt? :popcorn:

:strix:

Ikke annet enn at jeg har litt mer vondt i halsen. :skratte: Jo, vel, det bygger seg litt på. Legger merke til at det å snu seg er jævlig ubehagelig og det å ligge med bena igjen er vondt. Kjennes ut som jeg har noe kilt fast i ræven (noe som godt kan tenkes er hodet til frøkna som har festet seg). Ellers er det bare murringer og kynnere her, og luft. :fise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt noen timer på deg å få henne ut ;) For i dag kommer hun :fnise:

:fnise: Prøver så godt jeg kan altså! :skratte:

Nå er det jammen meg bare ni dager igjen til termin! :hoppe: Med mindre Nederland regner 40 uker, og ikke 40+2 sånn som i Norge?

:fnise: Det er faktisk 7 dager, er 40 uker (280 dager) her i Nederland. :sjenert: Uansett er det veldig koselig at du hopper, nå som det er så tett på fødselen. Orker ikke hoppe med halsbrann.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...