Skytte Skrevet 11. september 2011 #1481 Del Skrevet 11. september 2011 Oioioi, her er det best å ikke være for lenge borte! Måtte lese for livet for å se hva ståa var her nå Ønsker deg mindre vondter og ei god natts søvn <3 Snart skjer det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. september 2011 #1482 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Her kommer jeg til å følge ekstra nøye med fremover asså Er så spent jeg Vel, tror ting skjer sånn etterhvert. Sitter her, passe våken og ikke noen vondter. Har kynnere, men ikke murringer. C ligger inni her og ruller rundt, kanskje fordi hun vanligvis er våken på dette tidspunktet. Her gleder jeg meg til å lese i morgentidlig når jeg står opp! Her kan det jo skje ting når som helst nå! Om noe skulle skje i natt: LYKKE TIL!! Vi heier på deg Må nesten skuffe deg jeg, sitter her, i god form og med litt underskudd av søvn. De verste murringene ga seg over natten, kynnerne henger i enda- Nå driver C og dytter hodet sitt nedover, så kanskje ting skjer i løpet av uken? Oioioi, her er det best å ikke være for lenge borte! Måtte lese for livet for å se hva ståa var her nå Ønsker deg mindre vondter og ei god natts søvn <3 Snart skjer det:) Beklager for ståa.. Takk, var (og er) i god form da jeg stod opp, murringene har gitt seg, men kynnerne holder på enda. Skal til jm i dag, så skal forklare henne alt dette, bare for å gi en statusoppdatering. --- Her sitter Delphina, i bedre form enn i går, men med kynnere. Våknet opp av blodtrykksfall i natt og sjanglet ut av senga for å gå litt. Kroppen min har vært rar den siste tiden, mye nedpress, murringer og kynnere. Kynnerne sitter lengst i kroppen, og det kan godt hende murringene tar seg opp utover dagen. De har en tendens til å gjøre det, så.. Vi får se hvordan dette går i dag. Forloveden ligger i senga med forkjølelse, og han er ikke akkurat happy. Han har allerede vært hjemme to dager pga kraftig hodepine og at han har vært utslitt, og så viste han tegn på forkjølelse i går og var veldig distansert. Tror det kanskje er greit han slapper av, han har knapt nok vært borte fra jobb grunnet sykdom (disse 3 dagene er de første siden han startet for snart et år siden). Endret 12. september 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 12. september 2011 #1483 Del Skrevet 12. september 2011 Hmm, då får du holde deg i ro i dag du og, så forloveden får mulighet for å bli bedre før det blir action! Det virkar som om du er ganske klar-ferdig no! Har du vore på kontrolli i det siste? Kva seier jordmødrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. september 2011 #1484 Del Skrevet 12. september 2011 Hmm, då får du holde deg i ro i dag du og, så forloveden får mulighet for å bli bedre før det blir action! Det virkar som om du er ganske klar-ferdig no! Har du vore på kontrolli i det siste? Kva seier jordmødrene? Skal forsøke å holde meg i ro i dag, har vært ute en liten tur med forloveden til legen. Han her skal bli bedre, han synes ikke det er morsomt å være syk. Han er ikke sutrete-syk som mannfolk kan være, men mer oppgitt-syk. Jeg føler meg ikke akkurat klar-ferdig, jeg føler at alle andre modnes mer enn meg, og at jeg av og til har vondt og ubehag. Skal til jordmor i dag, så vi får se hva hun sier. Sist jeg var hos henne trodde hun kanskje kynnerne og murringene kunne ha noe med urinveisinfeksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 12. september 2011 #1485 Del Skrevet 12. september 2011 Her blir det spennande å følge med! Lykke til med jordmora i dag Eg litt for 10 dagar igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 12. september 2011 #1486 Del Skrevet 12. september 2011 Lykke til hos JM i dag. Kjempe spennede dager nå, skjer mye her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 12. september 2011 #1487 Del Skrevet 12. september 2011 for 10 dager igjen Lykke til hos jordmor Det blir spennende å høre hva hun sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. september 2011 #1488 Del Skrevet 12. september 2011 Her blir det spennande å følge med! Lykke til med jordmora i dag Eg litt for 10 dagar igjen til termin! Tusen takk! Forloveden skal være med, og jeg tror det er smart, for jeg har en del vondt på høyre side av magen. Snuppa ligger nå med hodet ned og tror kynnerne strammer rundt snuppa i en veldig ubehagelig måte. Lykke til hos JM i dag. Kjempe spennede dager nå, skjer mye her Tusen takk! Det er kjempespennende dager! Det skjer en del, kynnere og murringer i dag også. Prøver å ikke snike foran deg altså. for 10 dager igjen Lykke til hos jordmor Det blir spennende å høre hva hun sier Takk! 10 dager.. Siste dagen med 2 sifre, i morgen er det kun ett siffer! Tusen takk, blir spennende ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. september 2011 #1489 Del Skrevet 12. september 2011 Lykke til hos jordmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. september 2011 #1490 Del Skrevet 12. september 2011 Lykke til hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. september 2011 #1491 Del Skrevet 12. september 2011 Lykke til hos jordmor! Lykke til hos jordmor --- Takk! Hun sjekket ikke innvendig, de gjør ikke slikt her. Forloveden spurte om når babyen kommer, med et smil, og jordmor sa at det kunne være uker eller dager til hun kom, men virket som hun la vekt på dager (synsing fra min side). Hodet er i bekkenet forresten. Var vondt når hun sjekket livmoren. Sitter og har vondt overalt i magen, hovedsaklig på høyre side, der snuppa ligger, men det kommer og går rundt omkring magen. Det henger sammen med kynnerne, men jeg legger ikke dette til som modningstegn, men mer ubehag rundt kynnerne. Tiden vil vise når frøkna kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. september 2011 #1492 Del Skrevet 12. september 2011 For 10 dager igjen til termin! Nå er det en veldig spennende tid du har foran deg Godt alt gikk bra hos JM. God bedring til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. september 2011 #1493 Del Skrevet 13. september 2011 For 10 dager igjen til termin! Nå er det en veldig spennende tid du har foran deg Godt alt gikk bra hos JM. God bedring til dere begge for 9 dager! Vel, det er hovedsaklig god bedring til raringen min, han er tett i halsen og har verdens dårligste samvittighet for at han ikke er på jobb. Han sitter og tenker på kollegaene sine og at de må ta over jobben hans, men han hoster, har vondt og er sliten. Jeg har bare vonde kynnere som strammer rundt snuppa (høyre siden). Har litt småmurringer nå, aldri hatt det om morgenen, så vi får se hvordan det utvikler seg i dag, om det blir verre eller om det roer seg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2011 #1494 Del Skrevet 13. september 2011 Weee!!! Ni dager og morgenmurringer...!!! Spennende:) Men håper egentlig hun venter en uke slik at mannen rekker å bli ordentlig frisk så han kan snuse og nusse masse på dere begge <3 Hilse mannen god bedring og håper dagen din blir fin med få vondter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2011 #1495 Del Skrevet 13. september 2011 Just checking:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. september 2011 #1496 Del Skrevet 13. september 2011 Weee!!! Ni dager og morgenmurringer...!!! Spennende:) Men håper egentlig hun venter en uke slik at mannen rekker å bli ordentlig frisk så han kan snuse og nusse masse på dere begge <3 Hilse mannen god bedring og håper dagen din blir fin med få vondter:) Just checking:) Murringene har kommet og gått i hele dag. Det virker som kroppen min bare har det gøy akkurat nå. Uansett, det kan gå alt fra noen få dager til 23 dager til hun er ute, så vi får se når hun vil ut eller om jeg må settes igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laserwater Skrevet 13. september 2011 #1497 Del Skrevet 13. september 2011 Håper alt står bra til med deg, nå er det "når som helst" :-) Jeg sitter her på sykehuset i Tønsberg med ei lita jenta, fikk henne på søndag ettermiddag. Dro inn kl 15 og hadde henne i armene mine kl 17:42 - helt rått! Håper du er like heldig, masse lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 13. september 2011 #1498 Del Skrevet 13. september 2011 for 9 dagar til termin! I natt drømte eg at då eg stod opp og las i dagboka di, så hadde du født! Men eg er ikkje kjend for å vere sanndrømt, og var det tydeligvis ikkje i natt heller Rart å vere så "inni det" at ein drøymer om framande personar sin fødsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 13. september 2011 #1499 Del Skrevet 13. september 2011 Har du sladris, eller vil du ikke ha det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2011 #1500 Del Skrevet 13. september 2011 Kroppen jobber nok for å forberede seg til den store dagen <3 Og her sitter maaange spente damer og følger med og venter spent:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå