Teita Skrevet 10. september 2011 #1461 Del Skrevet 10. september 2011 Til deg mot smertene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. september 2011 #1462 Del Skrevet 10. september 2011 Snart har dere lille C hos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. september 2011 #1463 Del Skrevet 10. september 2011 Kanskje det blir fødsel i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 10. september 2011 #1464 Del Skrevet 10. september 2011 en god klem til deg Delphina, og mange lykkeønskninger om det skjer noe nå Uansett så er det virkeligen ikke langt unna Slapp av, lad opp batteriene og kos dere sammen Tenker på deg nå i disse dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. september 2011 #1465 Del Skrevet 11. september 2011 Til deg mot smertene dine! Tusen takk! Snart har dere lille C hos dere! Snart er hun her ja! Kanskje det blir fødsel i løpet av helgen Kanskje det kanskje! en god klem til deg Delphina, og mange lykkeønskninger om det skjer noe nå Uansett så er det virkeligen ikke langt unna Slapp av, lad opp batteriene og kos dere sammen Tenker på deg nå i disse dager!! Tusen takk benni! Det er virkelig ikke langt unna, og det å slappe av er vel lettere sagt enn gjort. --- Har hatt en skikkelig dårlig natt i natt, våknet litt over midnatt med kraftige magesmerter og utrolig løs mage. Har nesten ikke sovet etter å ha løpt fram og tilbake. Sitter nå med en del kynnere, murringer og er passe sliten. Har spist litt, sånn at jeg har energi, men det var utrolig slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. september 2011 #1466 Del Skrevet 11. september 2011 Dette er jo mange spennende tegn! Håper du ikke må gå sånn i lange tider Sov så mye du klarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. september 2011 #1467 Del Skrevet 11. september 2011 Dette er jo mange spennende tegn! Håper du ikke må gå sånn i lange tider Sov så mye du klarer! Det er en haug med spennende tegn, fra å gå fra forstoppelse til så løs mage og magesmerter (type tarmsmerter og bekkensmerter), kynnere og murringer. Har allerede sagt til forloveden at det kan skje snart. Har bare hatt en haug med ubehageligheter i går og i natt. Prøver å sove så mye som mulig, forloveden har passet på meg hele natt. Han la merke til at jeg var veldig lenge på do, noe som gjorde han bekymret. Fikk streng beskjed at "You are not to poop out a baby just yet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 11. september 2011 #1468 Del Skrevet 11. september 2011 Åååh,her skjer det jo masse spennede Diare kan jo være et tegn på at kroppen forbereder seg til fødsel og "tømmer" systemet Jeg har også prøvd å få meg meg sambo på litt i helgen for å få litt fortgang i sakene. Han er nok litt lik din sambo der. Han syntes det blir litt rart og har ikke lyst i det hele tatt Sier han er redd for at han skal treffe babyen i hodet Nå må du ikke snike i køen her, nå venter du på meg altså Håper du får en fin dag og fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. september 2011 #1469 Del Skrevet 11. september 2011 Åååh,her skjer det jo masse spennede Diare kan jo være et tegn på at kroppen forbereder seg til fødsel og "tømmer" systemet Jeg har også prøvd å få meg meg sambo på litt i helgen for å få litt fortgang i sakene. Han er nok litt lik din sambo der. Han syntes det blir litt rart og har ikke lyst i det hele tatt Sier han er redd for at han skal treffe babyen i hodet Nå må du ikke snike i køen her, nå venter du på meg altså Håper du får en fin dag og fortsatt god helg! Ja, her skjer det ting. Det var løst, men ikke diaré. Stakkars forloveden stod utenfor og var bekymret. Uansett, i går var hodet hennes lengre ned enn noen gang og nedpress gjorde vondt, samme med murringene, så kan godt hende det trigget ting i tarmene. Tror vi har det veldig likt med mannfolkene våres. Han er redd for å treffe hodet hennes han her også, pluss at han ikke vil ha grunnet at det kan trigge fødsel. Uansett, jeg har ikke akkurat vært i humør, med halsbrann, kynnere og murringer. Venter på deg, trodde helt ærlig du hadde stukket av og fått prinsessa di jeg, siden du ikke skrev noe i dagboka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 11. september 2011 #1470 Del Skrevet 11. september 2011 Høres ut som det blir fødsel veldig snart her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. september 2011 #1471 Del Skrevet 11. september 2011 Høres ut som det blir fødsel veldig snart her! Vi får se når det kommer vi. Har uansett gått over alt jeg spiste i går, for å finne ut om det kan være noe jeg kan ha spist som har forårsaket at jeg følte meg så dårlig i natt. Eneste jeg ikke har spist på en stund er kjøttdeig og toast, men kjøttdeigen var godt gjennomstekt og toast har jeg aldri reagert på. Kanskje det var krydder? Uansett, jeg prøver ikke å ta alle tegn som fødsel... --- Har sittet med forloveden og det å være med han og høre musikk har gjort at jeg føler meg i bedre form. Masse kyssing og klemming, latter og smil. Han dedikerte noen av sangene til jenta vår. Han mannen min er bare fantastisk! Nå sitter jeg med murringer igjen og ei frøken som har vært hyperaktiv i dag. Sliten er jeg, men det går nok over. Kjenner at jeg har "problemer" med magen, både sure oppstøt og behov for å gå på do. I tillegg må jeg tisse hele tiden. Føler meg som et forvokst barn, men.. Jeg har greid å kose meg 120% med pappaen til gullet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 11. september 2011 #1472 Del Skrevet 11. september 2011 Virker som kroppen forbereder seg på fødsel nå Høres ut som dere koser dere godt sammen! Jenten deres er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. september 2011 #1473 Del Skrevet 11. september 2011 Virker som kroppen forbereder seg på fødsel nå Høres ut som dere koser dere godt sammen! Jenten deres er heldig Tror det er mye forberedelser, for jeg har det ikke helt greit akkurat nå, ikke det at jeg klager, men det er ubehagelig og jeg kjenner det er noe som skjer. Kan bare ikke sette fingeren på det, det er bare forandringer på en måte. Hun er heldig, hun har verdens herligste pappa! Vi koser oss veldig mye sammen, har hatt en krangel i det siste, men vi greier å si unnskyld og være med hverandre. Jeg vet vi kommer til å greie oss som foreldre sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. september 2011 #1474 Del Skrevet 11. september 2011 Fremdeles mot smertene dine. Ikke noe deilig å ha det vondt, men det sies jo at mye vondt før fødsel, gir en lettere fødsel. For da blir du jo godt moden Blir kjempe spennende fremover nå. Så koselig det høres ut som dere har det sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 11. september 2011 #1475 Del Skrevet 11. september 2011 for 11 dager igjen til termin Selv om du muligens får henne før Mange spennende tegn som er ute og går ser jeg. Dette er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. september 2011 #1476 Del Skrevet 11. september 2011 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 11. september 2011 #1477 Del Skrevet 11. september 2011 Kjenner meg veldig igjen i det med mye ubehag, og det kom rett før fødsel, altså! Ikke for å skru opp forventningene enda mer, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 11. september 2011 #1478 Del Skrevet 11. september 2011 Fremdeles mot smertene dine. Ikke noe deilig å ha det vondt, men det sies jo at mye vondt før fødsel, gir en lettere fødsel. For da blir du jo godt moden Blir kjempe spennende fremover nå. Så koselig det høres ut som dere har det sammen Vi har det veldig godt sammen, det er en ting jeg elsker med oss, vi har det såpass godt sammen, får hverandre til å smile (jeg håper da jeg får han til å smile). for 11 dager igjen til termin Selv om du muligens får henne før Mange spennende tegn som er ute og går ser jeg. Dette er spennende Hvordan går det? Svarer dere alle tre på en gang når det kommer til murringene og kynnerne, og diverse andre tegn. Jeg har det ikke så veldig behagelig akkurat nå, har vondt i ryggen, spesielt på venstre side og foran, rundt skambeinet. Det er vondt nå, ikke bare ubehagelig. Jeg er rastløs, men skal prøve å sove. Å dusje hjalp litt, men det tok seg opp igjen nesten med en gang. Så, nå skal jeg bare sove, er litt sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 11. september 2011 #1479 Del Skrevet 11. september 2011 Her kommer jeg til å følge ekstra nøye med fremover asså Er så spent jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 11. september 2011 #1480 Del Skrevet 11. september 2011 Her gleder jeg meg til å lese i morgentidlig når jeg står opp! Her kan det jo skje ting når som helst nå! Om noe skulle skje i natt: LYKKE TIL!! Vi heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå