silverdoe Skrevet 8. september 2011 #1441 Del Skrevet 8. september 2011 for 38 veker!! MAX 4 veker til du får sjå lille C! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laserwater Skrevet 8. september 2011 #1442 Del Skrevet 8. september 2011 Våkner opp om nettene grunnet nedpress og verdens minste blære. Så jeg svarer med en oppdatering. Her og.. Våkner flere ganger om natta, begynner å bli dritlei hele senga, hvorfor må den være så flat :-P Skulle vært mer forma for kropp med svær kul på magen! Huff.. Men tar en cowboystrekk midt på dagen da, det hjelper en del. Akkurat nå vasker jeg babytøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. september 2011 #1443 Del Skrevet 8. september 2011 I dag må du føde, for det har jeg tippet For 38 uker, og kun to uker til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. september 2011 #1444 Del Skrevet 8. september 2011 for 38 veker!! MAX 4 veker til du får sjå lille C! Får håpe hun kommer innen 3 uker! Her og.. Våkner flere ganger om natta, begynner å bli dritlei hele senga, hvorfor må den være så flat :-P Skulle vært mer forma for kropp med svær kul på magen! Huff.. Men tar en cowboystrekk midt på dagen da, det hjelper en del. Akkurat nå vasker jeg babytøy Jeg slapper bare av i sofakroken, det er litt deilig. Ellers sover jeg så mye jeg orker, og det er ikke alltid det er så mye. Har fått vasket babytøy, vi venter på noe ledninger til vaskemaskinen, og da vasker jeg litt mer sengetøy og vogntrekket (for det er støvete etter å ha stått en liten stund bortgjemt). I dag må du føde, for det har jeg tippet For 38 uker, og kun to uker til termin Du må nesten tippe på nytt, for her er det ikke noe særlig fødsel på gang, selv om jeg har murringer og kynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 8. september 2011 #1445 Del Skrevet 8. september 2011 Du må nesten tippe på nytt, for her er det ikke noe særlig fødsel på gang, selv om jeg har murringer og kynnere. Ja, tipp på nytt for lille kommer ikke før 24.okt For da tippet Henlu! HOLD HENNE INNE, Delphi! Når 24.okt kommer kan du slippe henne ut Dette klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 8. september 2011 #1446 Del Skrevet 8. september 2011 Hei hurra og hopp for 38 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 8. september 2011 #1447 Del Skrevet 8. september 2011 for 38 uker og snart mål :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. september 2011 #1448 Del Skrevet 8. september 2011 HenLu: 24. Oktober er vel litt sent for Delph? Men det var vel det du tippet på meg Hmm, ok Da tipper jeg på nytt, og jeg tror lille C kommer 15. September Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. september 2011 #1449 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Ja, tipp på nytt for lille kommer ikke før 24.okt For da tippet Henlu! HOLD HENNE INNE, Delphi! Når 24.okt kommer kan du slippe henne ut Dette klarer du! Du, jeg holder ikke C inne så lenge! 24. oktober er over en måned etter UL-termin, og det vil nå ikke akkurat være helt trygt for henne. Så kan ikke love at jeg kniper sååååååå lenge! Hei hurra og hopp for 38 uker HenLu: 24. Oktober er vel litt sent for Delph? Men det var vel det du tippet på meg Hmm, ok Da tipper jeg på nytt, og jeg tror lille C kommer 15. September Er enig med at 24. oktober kanskje blir litt vel lenge for meg å holde snuppa inne. Det blir notert! Beklager at hun ikke kom i går. Endret 9. september 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 9. september 2011 #1450 Del Skrevet 9. september 2011 HAHA, jeg tror jeg er i pre-ammetåken Mente så klart 24.september OPS! Holdte på å trykke på "svar nå", men jeg må for all del ikke glemme og for 13 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. september 2011 #1451 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Går tiden ekstra fort her inne, eller? Du er jo snart ved målet! Edit: Har jeg tippet? Jeg tror hun kommer 19. september. Endret 9. september 2011 av Sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. september 2011 #1452 Del Skrevet 9. september 2011 Det blir notert! Beklager at hun ikke kom i går. Haha, neida. Det får gå! Håper hun kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. september 2011 #1453 Del Skrevet 9. september 2011 HAHA, jeg tror jeg er i pre-ammetåken Mente så klart 24.september OPS! Holdte på å trykke på "svar nå", men jeg må for all del ikke glemme og for 13 dager igjen synes det var litt drøyt å knipe så lenge.. Uansett, tusen takk for at du hopper for hver eneste lille dag frem til termin. Det er utrolig koselig gjort! Vi får se når frøkna kommer Uansett gleder jeg meg. Går tiden ekstra fort her inne, eller? Du er jo snart ved målet! Edit: Har jeg tippet? Jeg tror hun kommer 19. september. Det er en spesiell tidsmaskin du tråkker inn i, vi er egentlig uker foran det du er.. Nei, tiden går fort, både for deg og for meg. Sitter på gulvet med den digre magen min, føler meg elegant.. Notert! Haha, neida. Det får gå! Håper hun kommer snart! Håper selv det, men jeg får nesten vente til når hu kommer, kan ikke akkurat dytte henne ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 9. september 2011 #1454 Del Skrevet 9. september 2011 God helg Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. september 2011 #1455 Del Skrevet 9. september 2011 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. september 2011 #1456 Del Skrevet 9. september 2011 God helg, Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. september 2011 #1457 Del Skrevet 10. september 2011 God helg Delphina God helg! God helg, Delphina God helg damer! --- Sitter her og slapper av med broderi og kynnere. Murringer kommer og går, men ingen andre tegn til modning. Vet det nærmer seg nå, så grugleder meg til den dagen jeg faktisk blir mamma. Det virker milevis unna, men... Sannheten er at det faktisk er rett rundt hjørnet. 12 dager til termin er ingenting i forhold de 268 dagene jeg faktisk har gått gravid. Uansett, skal bare sløve i sofakroken med favorittprogrammet mitt med forloveden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 10. september 2011 #1458 Del Skrevet 10. september 2011 Ja, det var kanskje litt lenge å knipe igjen en ekstra måned Høhø.. for 12 dager igjen GOD helg! Husk å ha masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. september 2011 #1459 Del Skrevet 10. september 2011 Nei, 12 dager er jo ingenting! Slapp av nå den siste tiden, og spar opp energi. Kos dere masse med TV-program og hverandre Snart er dere foreldre til lille C, og da er det slutt på "bare dere to". Litt sykt å tenke på egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. september 2011 #1460 Del Skrevet 10. september 2011 Ja, det var kanskje litt lenge å knipe igjen en ekstra måned Høhø.. for 12 dager igjen GOD helg! Husk å ha masse Han her vil ikke ha så tett på slutten, så jeg tyr til krydret mat og gåturer. Jeg prøver ikke få han til sengs, men kjenner det går litt utover selvtilliten min.. Nei, 12 dager er jo ingenting! Slapp av nå den siste tiden, og spar opp energi. Kos dere masse med TV-program og hverandre Snart er dere foreldre til lille C, og da er det slutt på "bare dere to". Litt sykt å tenke på egentlig. Her sparer vi opp energi. Sa til forloveden at han skulle passe på at jeg slappet av så mye så mulig, også etter at jeg får rier, for jeg vet faktisk ikke hvor lenge latensfasen varer, og da må jeg få spist og slappet av. Snart skal vi bli foreldre! --- Uansett, sitter her med kraftigere murringer, og hatt vonde nedpress i dag, så det er tydeligvis at modningen er her, eller så har jeg forstoppelse igjen. Det er ikke akkurat behagelig her jeg sitter. Ting føles annerledes ut, kan ikke forklare det helt, men føler det er en forandring der nede. Rare meg. Uansett, ikke stort jeg får gjort, så, nå skal jeg lage burritos til middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå