arven1 Skrevet 6. september 2011 #1421 Del Skrevet 6. september 2011 Ca to uker igjen for oss nå forhåpentligvis! Misunner deg den roen du har og som koser deg nå. Jeg er utålmodig og kan nesten ikke vente. Magen får mye kos om dagen, men jeg lengter etter fødsel likevel :gjeiper: Godt at det ikke var noe UVI på gang, men at kroppen gjør det den skal Jeg har også UVI følelse til tider. Kjennes ut som små "sting" i underlivet, men jeg har heller ikke UVI så det er bare lillemor som gjør seg klar Tenk nå er vi snart ferdig og vi blir mammser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 6. september 2011 #1422 Del Skrevet 6. september 2011 16 dager Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 6. september 2011 #1423 Del Skrevet 6. september 2011 Ca to uker igjen for oss nå forhåpentligvis! Misunner deg den roen du har og som koser deg nå. Jeg er utålmodig og kan nesten ikke vente. Magen får mye kos om dagen, men jeg lengter etter fødsel likevel :gjeiper: Godt at det ikke var noe UVI på gang, men at kroppen gjør det den skal Jeg har også UVI følelse til tider. Kjennes ut som små "sting" i underlivet, men jeg har heller ikke UVI så det er bare lillemor som gjør seg klar Tenk nå er vi snart ferdig og vi blir mammser Jeg vet ikke hvorfor jeg har roen, men jeg tror jeg selv har forberedt meg på at det kan ta tid. Det har tatt tid, og selv om vi er 16 dager fra termin, så er det ingen garanti at vi føder til den tiden. Du føder sikkert før meg, så.. Det var veldig godt å vite, for å være helt ærlig. Da betyr det at når jeg har ubehag og slikt, så er det ikke pga UVI, men fordi kroppen min forbereder seg. Jeg ser magen min stramme seg, men kjenner det ikke. Så livmoren trener for harde livet. Tenk på det! Vi er snart i mål og vi er i sluttfasen av svangerskapet, en start på noe stort venter oss. 16 dager Spennende! Det er spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. september 2011 #1424 Del Skrevet 6. september 2011 Om bare to dager når du uke 38, og de sier jo at fødsel at fra uke 38 til uke 42 er HELT normalt! En fullbåren lille C. Jeg har det travelt om dagen, så rekker ikke å skrive like mye som jeg gjorde før, for da rekker jeg ikke innom alle sammen Men jeg føler med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 6. september 2011 #1425 Del Skrevet 6. september 2011 Om bare to dager når du uke 38, og de sier jo at fødsel at fra uke 38 til uke 42 er HELT normalt! En fullbåren lille C. Jeg har det travelt om dagen, så rekker ikke å skrive like mye som jeg gjorde før, for da rekker jeg ikke innom alle sammen Men jeg føler med! Det blir spennende å se når mellom uke 38 og uke 42 hun kommer. Fullbårne lille C vår! Det er koselig at du følger med. Følger med så mye jeg kan også, selv om jeg er forferdelig sløv på å svare. Viktigste er jo at du finner tid til deg og kjæresten. --- Her har det vært en del kynnere, ikke smertefulle, men noen kommer med murringer. Det har pågått en liten stund nå, så fra neste gang jeg har en kynner, så tar jeg tiden, for dette har holdt på siden før jeg lagde middag. Jaja, rare kroppen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. september 2011 #1426 Del Skrevet 6. september 2011 Så herlig det er å lese her inne om dagen Kroppen din gjør seg klar til det store som skal skje, så da er det nok av forberedelser den skal gjennom før C kan komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 6. september 2011 #1427 Del Skrevet 6. september 2011 Det er kun litt over 2 uker igjen. Håper nesten snuppa kommer på termindatoen, for da blir hun født på en torsdag. Jeg har bursdag på en torsdag i år, så.. Ja, jeg har merkelige småting jeg legger merke til. Det er veldig deilig å vite om at det ikke er UVI, for da er det faktisk kroppen min som gjør noe. Hihi, ja, det var en ting å legge merke til Jeg må ærlig innrømme at jeg er nysgjerrig på navnet til lille C Lurer fælt på hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 6. september 2011 #1428 Del Skrevet 6. september 2011 Pssst...eg også er nysgjerrig på namnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. september 2011 #1429 Del Skrevet 7. september 2011 Da titter jeg innom og for 15 dager igjen til termin. Dagene går virkelig unna! Snaaaart er det helg! Også er det starten på ENDA en ny uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. september 2011 #1430 Del Skrevet 7. september 2011 Hihi, ja, det var en ting å legge merke til Jeg må ærlig innrømme at jeg er nysgjerrig på navnet til lille C Lurer fælt på hva det er Det er mange som er nysgjerrig på navnet hennes. Pssst...eg også er nysgjerrig på namnet! Som jeg skrev til HenLu, det er mange som er nysgjerrig. Vorende besteforeldre, tanter og onkler. Da titter jeg innom og for 15 dager igjen til termin. Dagene går virkelig unna! Snaaaart er det helg! Også er det starten på ENDA en ny uke! Dagene går utrolig fort unna. Kjenner uansett det er ting som bygger seg opp. Har aldri hatt så mange kynnere som jeg hadde i går, litt spesielt egentlig. Får håpe jeg modnes litt. Snaaart er det helg, gleder meg til det, for da får jeg tid med forloveden. --- Suser rundt i huset, driver og fikser alle ting jeg kan nå. Har oversatt CV-en min fra norsk til engelsk, vurderer å sende eposter rundt så jeg får "recommendation-letters" og så skal jeg purre på vitnemålet mitt. Får se om jeg får det, for jeg kunne trengt noe når jeg søker etter jobber. Jeg har mastergraden jeg kan gå til. Vet ikke om dette er redebygging, hvis det så er det, så er det merkelig at det kommer ut denne veien. Kanskje fordi jeg er ferdig i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 7. september 2011 #1431 Del Skrevet 7. september 2011 Mye kynnere hos deg også ja.... Flinke kroppene våre som øver seg på å presse ut baby Og rede bygging må til nå, enten det kommer ut på den ene eller andre måten.... Her er rede så ferdig det kan bli,alt er vasket og gjort klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 7. september 2011 #1432 Del Skrevet 7. september 2011 Ja, du må hugse å sende PM til meg når katta er ute av sekken, evt. jenta er ute av magen Du er inne i ei spennande tid no, kroppen gjer seg klar, redebygginga er i full gang og berre 15 dagar igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. september 2011 #1433 Del Skrevet 7. september 2011 Ja, du må hugse å sende PM til meg når katta er ute av sekken, evt. jenta er ute av magen Katte er ute av sekken Det var da litt av en måte å si det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. september 2011 #1434 Del Skrevet 7. september 2011 Mye kynnere hos deg også ja.... Flinke kroppene våre som øver seg på å presse ut baby Og rede bygging må til nå, enten det kommer ut på den ene eller andre måten.... Her er rede så ferdig det kan bli,alt er vasket og gjort klart Her er det hyppig med kynnere. Kjente meg litt gretten i går uten grunn egentlig. Har uansett murringer og kynnere, noen ganger bare murringer, noen ganger kynnere og noen ganger starter det med murringer og går over i kynnere (med murringer). Har fremdeles litt vasking å gjøre, men vi har en vaskemaskin som har fått nye karbonbørster, men som fremdeles ikke fungerer. IRRITERERNDE! Uansett, vorende farmor har vært en engel og vasket babyklærne hennes, og er forelsket i alle de små klærne. Ja, du må hugse å sende PM til meg når katta er ute av sekken, evt. jenta er ute av magen Du er inne i ei spennande tid no, kroppen gjer seg klar, redebygginga er i full gang og berre 15 dagar igjen! 15 dager igjen til termin, usikkert når hun kommer da. litt som pakker i posten. Katte er ute av sekken Det var da litt av en måte å si det på Indeed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laserwater Skrevet 8. september 2011 #1435 Del Skrevet 8. september 2011 Ikke fått noe baby i natt? :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. september 2011 #1436 Del Skrevet 8. september 2011 Ikke fått noe baby i natt? :kgbaby: Nei, her er det ikke noen baby på utsiden, og ingen særlige tegn til fødsel. Litt modning vil jeg nå anta siden jeg har murringer og kynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 8. september 2011 #1437 Del Skrevet 8. september 2011 for 38 uker! Trodde det var i går jeg skrev at det var 2 dager igjen til det er 2 uker igjen, men det var jo i forgårs! Jesus Christ, får ikke med meg dagene en gang for 2 uker igjen til termin *banke på magen til Delphina* "Når kommer du, lille C?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 8. september 2011 #1438 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Sorry meg,men nå postet jeg et innlegg jeg skulle skrive i min egen dagbok i din Inne og leste i din dagbok og skulle gå over i min egen for å skrive, men glemte å bytte dagbok Litt utafor om dagen! Har redigert dette nå så da burde det vel være greit Håper formen din er fin, tenk torsdag om 14 dager..... Da er det 22! Endret 8. september 2011 av arven1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. september 2011 #1439 Del Skrevet 8. september 2011 for 38 uker! Trodde det var i går jeg skrev at det var 2 dager igjen til det er 2 uker igjen, men det var jo i forgårs! Jesus Christ, får ikke med meg dagene en gang for 2 uker igjen til termin *banke på magen til Delphina* "Når kommer du, lille C?" 2 uker igjen! Det går utrolig fort, selv om det ikke føles sånn ut. Jeg forventer uansett det er kommer til å ta litt tid før frøkna kommer på utsiden. Rare HenLu. Sorry meg,men nå postet jeg et innlegg jeg skulle skrive i min egen dagbok i din Inne og leste i din dagbok og skulle gå over i min egen for å skrive, men glemte å bytte dagbok Litt utafor om dagen! Har redigert dette nå så da burde det vel være greit Håper formen din er fin, tenk torsdag om 14 dager..... Da er det 22! Vel, jeg har bare murringer og kynnere, pluss utflod om morgenen. Våkner opp om nettene grunnet nedpress og verdens minste blære. Så jeg svarer med en oppdatering. Formen min er fin, kjenner bare godt at det murrer både når jeg står og sitter. Slapper uansett av før frøkna kommer. Kroppen starter med fødselen når den vil, så man må nesten bare vente (kanskje også derfor jeg er tålmodig, jeg forteller megselv det kommer til å ta tid). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 8. september 2011 #1440 Del Skrevet 8. september 2011 for 38 uker og bare 2 uker til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå